Aihe: In memoriam Tero Vaske aka Dumb
1 2 3 4 520 21 22 23 24
paavi
07.06.2006 14:03:18
Itse en vielä eilen oikein pystynyt ymmärtämään asiaa. En nyt tarkoita, että se johtuisi suuresta shokista, kuten usein tapahtuu - olinhan vain vaihtanut pari sanaa Teron kanssa joskus. Tänään luettuani näitä kirjoituksia uudestaan ja käytyäni noita linkkejä läpi on ollut vaikeuksia pidätellä itkua täällä työhuoneessa, jonka jaan parin muun ihmisen kanssa.

Olen joutunut katsomaan - tai oikeammin saanut tarkkailla - omaakin elämää uudelta kantilta. Kuinka paljon minulla on ja kuinka pienessä hetkessä voin sen kaiken menettää. Tämän surullisen asian innoittamana kerroin eilen parille ihmiselle, kuinka paljon heistä välitän. Juuri äsken päätin myös, että seuraavan valmistuvan kappaleen omistan Terolle ja yritän saada sen sanoitukseen kiteytettyä jotenkin näitä tunteita. Toivon myös, että se ehtisi valmistua seuraavalle keikalle. Pieni ele sinänsä - mutta suuri merkitys minulle.

Lainaan tässä itse itseäni. Toivon, ettei kukaan pahoita mieltään, että kaivan esille uudestaan tämän kipeän aiheen. Tuo biisi, johon yllä viittaan, on nyt valmis. Jo raakileena se tuntui jonkinlaisessa "nu-metal-hengessään" sopivan hyvin Teron muistokappaleeksi ja minusta sain tiivistettyä siihen aika hyvin omat fiilikset (ja itseasiassa joitakin muidenkin fiiliksiä tässä keskusteluketjussa) aiheesta. Ei siinä paljon kerrota Terosta, enemmänkin vain käsittelen tunteita, jotka hänen kuolemansa toi pintaan. Jostain syystä jossain treeneissä meidän rumpali kirjoitti lapulle Dumb Angel vaikka en ollut puhunut mitään enkeleistä. Se tuntui kuitenkin niin vahvalta mielikuvalta ja Terokin muistutti pitkien vaaleiden hiusten ja hoikan vartalon kanssa enkeliä, joten annoin nimen sitten jäädä lopulliseksi kaikessa korniudessaan. Se on ensimmäinen biisi tällä sivulla, olkaa hyvä:
http://www.myspace.com/badmonkshill
"The higher we go / the lower we'll find ourselves in the end / the more we think we know / the more there is to learn my friend"
Lesko
07.06.2006 16:38:24
http://www.myspace.com/badmonkshill
Kaunis kappale, ja kyllä itku tuli silmään!
"Mitä takoittaa groove?" "Sen voi parhaiten selittää kahdella sanalla, Led Zeppelin "
Exhausted
06.11.2006 13:40:15

Tästäkin tulee ensi viikon tiistaina kuluneeksi vuosi.

Lauantaina 11.11. järjestetään Karkkilan Rautaruukissa Teron kunniaksi Terock-tapahtuma, jossa nähdään esiintymässä Oranki erikoiskokoonpanolla, sekä Valtio, Olki, Tampere United ja Proteesisäätiö. Tapahtuma alkaa klo 18, ja johtuen ravintolasta, ikäraja on K-18. Itse aion ainakin mennä paikalle.
Tietysti Pauligin
06.11.2006 15:15:37
Tästäkin tulee ensi viikon tiistaina kuluneeksi vuosi.

Lauantaina 11.11. järjestetään Karkkilan Rautaruukissa Teron kunniaksi Terock-tapahtuma, jossa nähdään esiintymässä Oranki erikoiskokoonpanolla, sekä Valtio, Olki, Tampere United ja Proteesisäätiö. Tapahtuma alkaa klo 18, ja johtuen ravintolasta, ikäraja on K-18. Itse aion ainakin mennä paikalle.

Hienoa että tuollainen järjestetään.
Olen hengessä mukana vaikka paikalle en pääse.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
Juhani
07.11.2006 03:29:20

Terohan oli pääsemässä myös idolinsa Apulannan kanssa keikkailemaan. Tapasin Tonin Ruisrokissa backstagella ja puhuttiin hetki Terosta. Liian nuorena hän lähti. :(

Ei näin.
Exhausted
07.11.2006 07:51:48

Mun mielestä sama sigu oli jo jonkin aikaa ollut käytössä tulloin.

Näin oli. Jätkän suosikkibiisejä.
Tellervo
07.11.2006 10:13:04
Pysäytti. -------
Taidetta ilman aivoja.
Nocturnal
13.11.2006 12:08:47

Tuolta, -> http://www.offduty.jossain.com/Terock/ ,jos jotakuta kiinnostaa, löytyy kuvallisia tunnelmapaloja viime lauantai-illasta. Valtio ei päässyt paikalle, mutta yllätys oli se, että Apezone esiintyi muutaman kappaleen verran alkuperäisellä miehityksellään vaihtuen sitten Proteesisäätiön kokoonpanoksi.
"Yrittämisen henki on Karkkilassa vahva. Sen takaavat liki 200-vuotiset perinteet. Vahvin toimiala on m e t a l l i ,..."
Exhausted
14.11.2015 10:38:57

Huom! Olet kirjoittamassa yli 3287 päivää vanhaan aiheeseen!

Tänään kymmenen vuotta Teron poismenosta. Hieno mies, jota en tule unohtamaan koskaan.
JCM
14.11.2015 18:18:14

Exhausted: Huom! Olet kirjoittamassa yli 3287 päivää vanhaan aiheeseen!

Tänään kymmenen vuotta Teron poismenosta. Hieno mies, jota en tule unohtamaan koskaan.

Tero oli hieno mies. Ikävä on kova. Tero oli esimerkillinen ihminen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 520 21 22 23 24
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)