Mebrick 21.05.2005 20:16:37 (muokattu 21.05.2005 20:18:10) | |
---|
Lainaus Tuskan sivuilta AJATTARA STRIKES BACK 20 May 2005 Juuri saamamme virallisen tiedon mukaan Ajattaran jäsenet ovat päässeet yhteisymmärrykseen ja ainakin Tuska-festivaalin esiintyminen tapahtuu. Tuska kiittää ja kumartaa, mitäpä tämä olisi ilman draamaa ja tulisieluisuutta. Että näin. Kieltämättä vähän outoa että tuo ilmoitus tuli samana päivänä kuin se "hajoamisilmoitus". Sama juttu siinä Imperiumin studioreportaasissa. http://www.tuska-festival.fi100 % Doomsday.....NOW! |
Akiman 30.05.2005 13:27:52 | |
---|
Ympyrä sulkeutuu ainakin toistaiseksi: PASI KOSKINEN IS MANNHAI'S NEW VOCALIST We are delighted to announce that the worried days without a frontman are finally over, as Pasi Koskinen has joined Mannhai for good. This was a collective decision, and it has been clear for us since we hit the stage together for the first time in Berlin last April. A natural solution, and even obvious, but it's something we should have already done eight months ago, after playing the last gigs with Joañitor. We will now start to rehearse and compose, and prepare ourselves to enter the studio late summer. The result shall be Mannhai's next album, which will hopefully be released in spring '06. We'd also like to thank all the other vocalist candidates, as there were some damn fine shouters among those guys too. The sheet is blank now, and the table is all clean, but we'll mess it up in a big way again! Thank you people, take care and check you later... :: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET :: |
luopio 30.05.2005 16:02:40 | |
---|
Ympyrä sulkeutuu ainakin toistaiseksi: Toivottavasti ei vie mehuja miehestä, haluaisin kunnon keikan tuskassa nähä ja yksi täysipitkäkin vielä kelpaisi. I'll throw the first rock. |
jounihynynen 30.05.2005 16:18:12 | |
---|
Kyllähän se ajattara on luvannu jo kerran perutun nummirock -keikankin vetää |
luopio 30.05.2005 16:50:50 | |
---|
Kyllähän se ajattara on luvannu jo kerran perutun nummirock -keikankin vetää Onhan se, ja tuskanki, mut toivottavasti sit kunnol kanssa. I'll throw the first rock. |
routa 30.05.2005 17:04:51 | |
---|
Arvakkaa vaan kuinka vituttaa. http://peikkovuori.no-ip.org |
dictatorsh*t 30.05.2005 17:08:07 | |
---|
Arvakkaa vaan kuinka vituttaa. Jaa kun ei hajonnut? "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Dropped C 30.05.2005 17:48:57 | |
---|
Joo, Lauantaina Pasi veteli Mannhain riveissä semifinaalissa. Mietinkin että onko äijä nyt tässä bändissä vakijäsen. Näköjään. Come back dear dreams, tales of old. In this sleep, servant of the warsmen. |
Onko kukaan kuullut tuota uutta joulu sinkkua? Itse vähän petyin molempiin biiseihin. |
luopio 12.12.2005 17:07:40 | |
---|
Onko kukaan kuullut tuota uutta joulu sinkkua? Itse vähän petyin molempiin biiseihin. Mun mielestä Teuras oli niin helvetin hyvä. Jopa parempi kuin viime jouluinen, kauniin ahdistunut. Olihan se toinenki.., vitsistä menee. Odotukset ovat ainakin korkealla nyt Äpäreen suhteen. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
The Phosphorescent Rat 17.12.2005 23:11:26 | |
---|
Tykkään Teuraksesta, joskin vähemmän kuin Ilon Päivästa. Minusta uuden sinkun varsinainen helmi on Kansallispäivä-coverversio. ...and sunshine's waiting for me a little further down the road... |
Bassovadelma 18.12.2005 01:40:44 | |
---|
Sinkku on mielestäni parempi kuin viime vuotinen. Loistobiisejä molemmat. Levyä odotellessa! Hahaa Ja jos minulle tulee oikein nälkä, minä grillaan pulun! |
jannu 20.12.2005 12:46:00 | |
---|
Onko kukaan kuullut tuota uutta joulu sinkkua? Itse vähän petyin molempiin biiseihin. Voitin kinkun. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
luopio 20.12.2005 17:22:41 | |
---|
Voitin kinkun. Kui iso oli? Kokonainen teuras? Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
jannu 20.12.2005 20:59:32 | |
---|
Kui iso oli? Kokonainen teuras? Ei mitään hajua. Saan ruhon käsiini vasta perjantaina. Ei se varmaan ihan hirveän pieni ole, kun kerran pakastettua kamaa... Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
jannu 23.12.2005 12:54:41 | |
---|
Huhhuh... 10 kg. Mitä sinäkään mistään muka tiedät, hä? |
luopio 23.12.2005 14:21:36 | |
---|
Huhhuh... 10 kg. Onnenpekka!! Riittääpähän syötävää! Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Keppis 28.12.2005 16:15:21 | |
---|
Hitsi vie, Q oli niin perus Ajattattaraa toi teuras. Kertsipertsi ihan hyvä mutta voi hitsi, ku olis Äpäreellä uusia tuulia ni olis kiva. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |
luopio 28.12.2005 18:45:20 | |
---|
Hitsi vie, Q oli niin perus Ajattattaraa toi teuras. Kertsipertsi ihan hyvä mutta voi hitsi, ku olis Äpäreellä uusia tuulia ni olis kiva. Oli se kyl mut kelpas mulle tommosenaanki. Saundeis oli ehkä vähän muutosta mut muuten aika samaa menoo. Ei ois vaihtelua pahitteeks. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Keppis 28.12.2005 20:10:34 | |
---|
Oli se kyl mut kelpas mulle tommosenaanki. Saundeis oli ehkä vähän muutosta mut muuten aika samaa menoo. Ei ois vaihtelua pahitteeks. Joo oli vähän erillailla miksattu tai jotain. "Ei soiteta Paranoidia, nyt soitetaan heviä!"
http://www.mikseri.net/fobia |