Aihe: suositelkaa kitaracomboja
1
neja
12.12.2005 09:45:56
hakusessa hevisoitteluun 80-150w combo hintaan alle 500€. suositelkaa hyvin perusteluin. kannattaako ostaa thomannilta.
J.RA
12.12.2005 10:24:45
Näitä on vatvottu miljoonakertaa. Kokeile hakua. Todennäköisesti et saa silläkään absoluuttista vastausta joten mene tekemään pieni kauppakierros ja testaa ne combot itse. Näin saat sellaisesn vahvistimen mikä SINUA miellyttää.

kannattaako ostaa thomannilta.

Se riippuu täysin sinun moraalisista arvoistasi ja muutamasta käytännön faktasta. Nykyään musakauppojen myyjät ovat täysin tietoisia Saksanmaan hinnoista. Monessa paikassa saat sen hinnan tingittyä alle Saksanhintojen. Kun Suomesta ostat niin saat kaupanpääliseksi ainakin takuut varmasti toimimaan ja ehkä semmoisen tietynlaisen turvallisuuden tunteen.

Tosin, ei ole Thomaninkaan takuumenettelyistä mitään vikaa. Itellä on kokemuksi yhdestä nupista, joka pimeni tunnin käytön jälkeen. Lähetin sen T-kaupan piikkiin niiden Suomen varastolle ja Saksasta lähti uusi tilalle. Toiminta oli varmasti nopeampaa kuin suurimmassa osassa Suomalaisia liikkeitä. Niistäkin on kokemuksia.... :)
-Sellasta se vaan on-
kuriken
12.12.2005 10:55:06
Itsekin olen comboa hankkimassa. Tätä sivustoa olen jonkinverran seurannut ja hyvän tuntuisia vaihtoehtoja ovat ainakin:
Randall RG75/RG100
Laney TF200/TF300
Peavey bandit 112
Tech21 TM60 (Ei välttämättä niin heavy)

Jokaisesta mallista löytyy lisää haulla. Ja combokysymyksiäkin on niin paljon niin kyllä tämän tapaisia keskusteluja on käyty. Kannattaa tehdä kierros ja testata listan vahvarit ja sitten päättää minkä hakee, ja mistä.
Jos vain olisi aikaa...........,..
disarm
12.12.2005 11:11:22
Onko kellään kokemuksia Peavey Classic 50 410 combosta? Katurock/hardrock tyylistä musaa soittelen ja tuo olisi käytettynä tarjolla. Saman sarjan 30 wattinen on ainakin saanut hyvää palautetta..
Soitan kitaraa ja bassoa.
gibsonjp
12.12.2005 11:33:40
Itse sanoisin omalta kohdalta että koin tuon banditin sopimattomaksi heavysoitteluun. (Muuten on kyllä kevyemmässä touhussa oikein mukava eli en tarkoita että se olisi mitenkään huono!) Noita Randalleja saa Saksasta tilaamalla! Ne kuulostavat positiivisesti tasohöylältä ja täryjyrältä:) Myös line6 saattaisi löytyä (ainakin käytettynä) tuohon hintaan jos haluaa laadukkaan vahvistimen ja lisäksi erilaisia efektihärpäkkeitä.. (Laadukkaita ovat ainakin omien kokemusteni pohjalta..) Myöskään käytetyn ostoa ei minusta pidä pois sulkea! Kyllä juu muusikoiden.netissä tiedetään:)!
Hold on a second, I need a coctail!
gibsonjp
12.12.2005 11:38:14 (muokattu 12.12.2005 11:44:01)
Onko kellään kokemuksia Peavey Classic 50 410 combosta?

Hyvä pelihän tuo on kuten pikkuveljensäkin! Tosin boostia joutunee harrastamaan näiden pelien kanssa.. Kyllä sillä lasit tärisee! Tosin hintaa kannattaa miettiä.. Näitä näkee joskus kyllä aika kummallisin hinnoin varustettuna välillä!? Vaikka ei ole kyse ainakaan siitä ettei niitä tarjolla olisi...
Hold on a second, I need a coctail!
Kampuzzjeah!
12.12.2005 14:44:18 (muokattu 12.12.2005 14:49:16)
Peaveyn Transtubet,eli Bandit 112 II,studio pro 112 ym.
Todella monipuolisia koneita,minä saan ainakin mieleiseni saundit moneen musiikkityyliin.

laitetaas studion ja banditin arvostelut:
http://www.harmony-central.com/Guit … r/Data/Peavey/Studio_Pro_112-1.html
http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Peavey/Bandit_112_II-1.html

esittelyä:
http://www.noretron.fi/index.php?si … d=18&group_id=9&prod_id=100

http://www.noretron.fi/index.php?si … id=18&group_id=9&prod_id=98
hjukke
12.12.2005 14:46:48

Onko kellään kokemuksia Peavey Classic 50 410 combosta? Katurock/hardrock tyylistä musaa soittelen ja tuo olisi käytettynä tarjolla. Saman sarjan 30 wattinen on ainakin saanut hyvää palautetta..

Ainakin se 2x12 on melkosen mainio laite, ja lähtee yllättävänkin rankat soundit. Sopivalla pedaalilla menee aika hyvin mihin vaan, mutta itse pääsisin sillä melko pitkälle jo sellaisenaankin. Kaiken kaikkiaan vähän vähemmän "blues" kuin classic 30 :)
"Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist
Aki
12.12.2005 15:22:16

Ainakin se 2x12 on melkosen mainio laite, ja lähtee yllättävänkin rankat soundit. Sopivalla pedaalilla menee aika hyvin mihin vaan, mutta itse pääsisin sillä melko pitkälle jo sellaisenaankin. Kaiken kaikkiaan vähän vähemmän "blues" kuin classic 30 :)

4x10":ssä on ihan oma soundinsa, saattaa olla aivan väärä rokkiin. Classic 50 on onneksi paljon paljon kestävämpi kuin Classic 30.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
gibsonjp
13.12.2005 08:53:51
Mitä tarkoitat kummallisella hinnalla?

Sitä että niitä näkee aivan ylihinnoin tuossa... Juuri noin sen pitäisi mennä kuten kerroit!:) Joo boostiin on monia hyviä pedaaleita..

Harmony-centralin juttuja ei kyllä minusta kannata purematta niellä!
Hold on a second, I need a coctail! Niin joo.. Myytkö mulle kaapin pikaviestillä!?
Kampuzzjeah!
13.12.2005 11:20:58
Harmony-centralin juttuja ei kyllä minusta kannata purematta niellä!

kannattaa vältellä niitä joihin on annettu kaikkiin 4 tai 10.
sen kyllä huomaa mikä on feikki kirjoitus.
gibsonjp
13.12.2005 11:41:52
Joo olet oikeassa! Kyllä siellä on toki ihan perusteltuja ja ammattitaitoisiakin arvosteluja, mutta nuo mainitsemasi sotkevat keskiarvoa..:( No löytyyhän noita arvosteluja vaikka täältäkin..:)
Hold on a second, I need a coctail! Niin joo.. Myytkö mulle kaapin pikaviestillä!?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)