pasikaikkonen 10.12.2005 15:59:03 (muokattu 10.12.2005 16:10:51) | |
---|
tzäp ! Ibanez Iceman bassoa olen miettimässä, kun niitä uustuotantona taas tehdään :) ..kyllä juuri sellainen Paul Stanley kitaran mallinen. http://namm.harmony-central.com/WNA … 4/Content/Ibanez/PR/ICB200BS-lg.jpg ibanezin japanin sivuilta bongasin tuon mallin ja tykästyin heti. mutta, mutta ikävämpi jutska on se että, niitä ei saa suomesta / euroopasta. Onkos jollain kuitenkin mahdollisesti tuollainen soitin ja jos on niin, mitä kautta hommasit ? Onko muuten keellään omistuksessaan niitä alkuperäisiä versioita aiheesta ? minkälaisia lienevät..?? SPINAL TZÄP !!!
Kyllä, Olen osa ongelmaa !!! |
hollstro 10.12.2005 17:07:47 | |
---|
tzäp ! Ibanez Iceman bassoa olen miettimässä, kun niitä uustuotantona taas tehdään :) ..kyllä juuri sellainen Paul Stanley kitaran mallinen. http://namm.harmony-central.com/WNA … 4/Content/Ibanez/PR/ICB200BS-lg.jpg ibanezin japanin sivuilta bongasin tuon mallin ja tykästyin heti. mutta, mutta ikävämpi jutska on se että, niitä ei saa suomesta / euroopasta. Onkos jollain kuitenkin mahdollisesti tuollainen soitin ja jos on niin, mitä kautta hommasit ? Onko muuten keellään omistuksessaan niitä alkuperäisiä versioita aiheesta ? minkälaisia lienevät..?? Sitä en tiedä mistä saa, mutta hieno peli. Se että se malli näyttää yli 20-vuotta julkaisun jälkeen hyvältä on merkki klassikosta. Oisko eka Iban klassikko? |
willie 10.12.2005 18:09:00 | |
---|
tzäp ! Ibanez Iceman bassoa olen miettimässä, kun niitä uustuotantona taas tehdään :) ..kyllä juuri sellainen Paul Stanley kitaran mallinen. Onhan tuo tyylikkään oloinen basso, tosin tuo alakyrpä on hieman esteettisesti liioitellun oloinen.. |
pasikaikkonen 10.12.2005 18:33:30 | |
---|
Tzäp ! Noh makuasioitahan nämä :) mutta yritän selvitellä miten tuollasen sais ja paljonko maksaa... SPINAL TZÄP !!!
hollstro 10.12.2005 19:50:25 | |
---|
Tzäp ! Noh makuasioitahan nämä :) mutta yritän selvitellä miten tuollasen sais ja paljonko maksaa... USA:ssa alle 400 $ ja laukku 100 taalaa päälle. No ei ole paha. Sam Ash esim. |
pasikaikkonen 10.12.2005 21:12:33 | |
---|
Tzäp ! kiitoshh !!! olutta tässä... SPINAL TZÄP !!!
Salaud 10.12.2005 22:49:09 | |
---|
Hitto kun tuon basson saisi sillä Paul Stanleyn "rikkinäinen peili" -mallisena. - I feel like an astronaut in a submarine - |
delites 11.12.2005 20:11:53 | |
---|
Hitto kun tuon basson saisi sillä Paul Stanleyn "rikkinäinen peili" -mallisena. Eikös se Stanley itse askarrellut se peilin siihen kitaraansa. Joskus aikoinani luin haastattelun kyseiseltä herralta ja kertoi että ajatuksena toimii kyllä, mutta ikävä huomata jossain vaiheessa keikkaa kun on kädet täynnä pikkuhaavoja ja ihan verillä niistä peilin kulmista. Siitä vaan itse askartelemaan, niin ne ammattilaisetikin tekee.. |
Eikös se Stanley itse askarrellut se peilin siihen kitaraansa. Joskus aikoinani luin haastattelun kyseiseltä herralta ja kertoi että ajatuksena toimii kyllä, mutta ikävä huomata jossain vaiheessa keikkaa kun on kädet täynnä pikkuhaavoja ja ihan verillä niistä peilin kulmista. Siitä vaan itse askartelemaan, niin ne ammattilaisetikin tekee.. Ei askarrellu, vaan kyllä sen teki Jeff Hasselberger Ibanezin R & D -osastolta. Siit on parin sivun mittanen tarina kuvineen kirjassa "Ibanez - The Untold Story".. Ensimmäisellä protolla sai kuulemma tehtyä maukasta kaalisalaattia, mutta Stanleylle menneessä oli jo saumat hiottu ja hartsilla käsitelty. Siltikin siinä oli joitain särmiä... Iceman tosiaan oli niitä ensimmäisiä Ibanezin "omia" klassikkomalleja, yhdessä Artistin kanssa. Itse asiassa ensimmäiset Icemanit oli osa Artist-sarjaa, joka sittemmin eriytyi kolmeen ryhmään, nimittäin just Artist -Professional -Iceman malleiksi. Bassoja noissa sarjoissa ei alkuun ollu muita kuin 2615B Artist, mutta nytpä on sitte tehty Iceman-bassojakin..tosin ei kovin pitkään, 94 - 96 |
Finite Fear 13.12.2005 21:32:46 | |
---|
omaperäinen muotoilu, mutta kyllä kelepais... sami kiviniitty |
Prak 16.12.2005 10:04:23 | |
---|
Aika ilmestys, erottuu massasta ainakin, niiku kitaraversionaki. On se. |