Aihe: miten hoidatte pitkää lettiä?
1 2 3
Tietysti Pauligin
30.11.2005 12:48:37
Öäh. Pesen joka aamu ja hoitoainetta käyttelen. Muita töhkiä ei sitten tarvitsekkaan.
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
zorro
30.11.2005 16:23:15
pesen pari kertaa viikossa ja perjantaina laitan yleensä vähän muotovaahtoa.. mutta eipä sitä ehkä enää edes tarvi.
saundi lähtee tukasta!
Tänne saattaa tupsahtaa joskus uusia biisejä.
Suhteettomat toverit #6
IMIK #34
LNA
30.11.2005 19:32:05

Ja mitä likaisemmat hiukset, sitä vähemmän ne sähköistyy talvisin. Näin olen ainkain ollut itse huomaavinani. Ja itse ainakin peitän hiusten likaisuuden laittamalla hiukset kiinni tahi huivin päähän.

Oikein. Enkä mä voi esimerkiksi putipuhtaita hiuksia laittaa koskaan leteille, letille tai minkäänlaiseen fiksuun kampaukseen, kun ne ovat niin stnan liukkaat. Kun on vähän tarttunut matkan varrelta jotain mukaan, niin pysyvätpähän paremmin ojennuksessa. Ja näyttävät sileiltä ja kiiltäviltä. Ihan puhtaat ovat jotenkin kevyemmät ja lentävät esim. tuulen mukana paljon helpommin solmuun (en nyt tarkoita että pitäisi jättää mitenkään sliip-sliip-rasvaisiksi hiuksia - omakohtaistahan tämäkin on).
Tacere's new promo-CD "Eras - Reveries" out now!
Life's a beach and then you dive.
simbabben
03.12.2005 09:31:18
Mun letti ei oo viel muutaku vähä yli leukaan asti kasvanu.. yyhyhyy... :'(
saha
03.12.2005 12:27:29
Pesasen about kerran päivässä, toisinaan saattaa olla välipäiviä. Hoitoainetta käytän jos satun muistamaan. Harjailen aina välillä.

Toisinaan vapautan sisäisen raivoni ja moshaan kuin heikkopäinen. (kts. omakuva) Hiukset tykkää siitä, kun ne saa vähän kyytiä.
>-)))> #2
Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu
Wasbesp
03.12.2005 21:16:10

Pesen joka päivä vähän vaihtelevilla shampoilla. Hoitoainetta en käytä lähes koskaan. Hiuksien harjaaminen on myös vierasta puuhaa meikäläiselle.
Defrayer
03.12.2005 23:32:18
Toisinaan vapautan sisäisen raivoni ja moshaan kuin heikkopäinen. (kts. omakuva) Hiukset tykkää siitä, kun ne saa vähän kyytiä.

Minulla tuppaa menemaan hiukset takkuun jo kymmenenkin heilutuksen jalkeen, ja niita selvitellessa sitten lahtee hiuksia.
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
Destructor
04.12.2005 17:13:58
Pesen samppoolla joka toinen päivä, vedellä päivittäin. Ärsyttää kun on vähän väliä kuiva tai rasvainen kuontalo. On kokeiltu monenlaisia tököttejä.
rrruby
04.12.2005 17:42:31 (muokattu 04.12.2005 17:43:05)
joka toinen päivä pesen hiukset shampoolla, en käytä hoitoainetta enää,
koska alko ärsyttään kun hiukset oli aina pesun jälkeen sileät eikä niitä saanu sitte mitenkää päin hyvin! joskus tulee käytettyä 3kertaa viikossa sellasta hiusnaamiota, kyllä sellainenki on keksitty! tai hiuksiinjätettävää, värin kestoa pidentävää hoitoainetta
Alttoviulisti
06.12.2005 19:26:27

Tsiisös kraist. Tässä on asialleen omistautunut mimmi. Mutta kyllä näkyy vaivannäkö lopputuloksessakin, jos omakuvaasi siis on uskomista.. :) Wow mitkä kutrit!

E: Ja omasta kuontalostani vielä sen verran, että minulla saattaa jäädä hiusten peseminen siihen kertaan viikossa. Ei näin tummissa näy heti paska eikä rasva. Eivätkä näin talvisaikaan kuivu niin pahasti. Mutten kyllä mikään tukkajumalatar olekaan..

heheh, kiitos:). No hiukset on mulle tärkeä juttu, varsinki ku nämä on näin pitkätki jo.
saha
07.12.2005 23:44:23
Minulla tuppaa menemaan hiukset takkuun jo kymmenenkin heilutuksen jalkeen, ja niita selvitellessa sitten lahtee hiuksia.

Ei niitä tartte aukoa. Aukeilevat sitten itekseen kun aistivat että soittosessio on ohi.

Ja vielä asiaan:

En näe mitään järkeä hassata pirusti rahaa kuontalokarvoituksen kunnossapitoon, sen kun kuitenkin armeijaan mennessäni menetän. Jos vielä joskus sitten kasvatan reuhkan, niin saatan ruveta tarkemmin miettimään lettiäni. Nyt tämä on tämmöinen "sama kasvattaa että voi sitte vanhana naureskella"-operaatio.
>-)))> #2
Punttisika #5
"kuuntelette musaa jossa porukalla on kireetä nahkaa munien ympärillä ja sanotte jotain kaulaliinaa noloksi." -pliksu
gasser
08.12.2005 20:10:55
Pesen kun on tarvis, eli muutaman päivän välein. Ihan perusshampoolla ja hoitoaineella.
Harjaan joskus ja samalla kampaan myös naaman.
nooramone
23.01.2006 16:53:00
En yleensä harjaa hiuksia, oikeestaan sen takia että mulla ei oo harjaa ku se hävis. Mut joskus pesen ne kyllä.
älä kysy vaan pogoa.
Axeplayer
24.01.2006 18:28:50
Pesen kerran päivässä, kampaan pesemisen jälkeen, hoitoaine sillointällöin. Toisinaan letti on kyllä niin sähköinen että vähällä on jo etten leikkaa sitä pois.
Huumorilla vaan ja uutta paskaa housuun.
Necromuru
28.01.2006 15:24:13

Päivittäinen pesu ja jos lämmintä vettä riittää niin päälle hoitoaine.
Olet juuri kirjoittanut m.nettiin linkin hauskaan tai kiinnostavaan juttuun. Joku muu on kuitenkin kerennyt tekemään sen jo aikaisemmin, joten linkkisi on wanha!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)