Aihe: Loppu myllytyksiä..
1 2 3 4
Alpha
09.12.2005 17:50:25
Tuota olen kokeillut ajatellen, että "Tuleekohan tämä kertosäe nyt kaksi kertaa?" Lopettaa sitten siinä ekan kertosäkeen kohdalla kompin kuin seinään, bändikaverit katselee vihaisena, jatkaa komppia. Tämä ei ole kylläkään mikään loppumyllytys eikä myöskään suositeltavaa.

Been there done that...:o)

Niin ja ei kannata liikaa miettiä niitä lopetuksia, kyllä siihen aina jotain keksii...
Kosminen
09.12.2005 22:38:53

No jos on TODELLA (ü) tarvetta, niin ihan vaan loppuiskun jälkeen vähän crasheja läimin, siitä vähitellen tomeja kiertämään että muutama, ehkä 6-8 iskua jokaista ja lopusti basaria muutama polkaisu ja viimesen basariniskun jälkeen välittömästi flämi virveliin ja lopuksi terävästi crashit yhtäaikaa + muu bändi ja sammutus. Näin varmaan tekee aika moni muu... siihen menee muutama sekunti. Ois kyllä kiva osata joku sellanen hieno ja pitkä systeemi.
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
J. Cool
10.12.2005 16:07:26

Ois kyllä kiva osata joku sellanen hieno ja pitkä systeemi.

ei loppukolauksista palkkaa makseta ;D
Joku tykkä humpa, joku tykkä hevi.
Alpha
10.12.2005 16:12:09
ei loppukolauksista palkkaa makseta ;D

Mutta ei tartte harjotella kovin montaa biisiä, ku lopetukset vie aikaa...:o)
Roberto
10.12.2005 18:35:14

Niin, eihän nuo huiputkaan oo koskaan mitään treenanneet.

Hös, siksihän sitä treenataan et voitais soittaa kaikki mitä hatusta ilmestyy. Se on se huipun ja hönön ero, hönön aivo ei liikahda vaikka tekniikkaa oliskin.
hgr
10.12.2005 23:09:20
Hös, siksihän sitä treenataan et voitais soittaa kaikki mitä hatusta ilmestyy. Se on se huipun ja hönön ero, hönön aivo ei liikahda vaikka tekniikkaa oliskin.

No siis, joo. Treenattuja kuvioita sieltä hatusta loppujen lopuksi ilmestyy.
Kosminen
10.12.2005 23:25:20

Heh, mä kyllä treenaan tota pörpötystä vaan keikalla :)
"Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin." (Matt. 10:28) Kalamies#16 >-)))>
mr_b
10.12.2005 23:39:20

Tärkeintähän loppumyllytyksissä on se jännitys, milloin lyödään se viimeinen isku. Kaikki jäsenet vilkuilevat toisiaan ja yrittävät päättää, onko tuo toisen äkillinen liike vain hämäystä vai todellinen lopetusiskun aloitus. Se voittaa jonka kantti kestää pisimmälle. Lisäpisteitä kitaristin onnistuneesta hämäämisestä ja aivan absoluuttisviimeisestä iskusta.

(Meillä toisinaan treenissä kestävät lopetukset aika pitkään..)
Everything I do is gonna be funky from now on!
Roberto
11.12.2005 00:09:29

No siis, joo. Treenattuja kuvioita sieltä hatusta loppujen lopuksi ilmestyy.

No juurikin että ei oli se pointti. Luovuus on aika vähissä jos noin on.
Jeltz
11.12.2005 00:16:17
Tärkeintähän loppumyllytyksissä on se jännitys, milloin lyödään se viimeinen isku. Kaikki jäsenet vilkuilevat toisiaan ja yrittävät päättää, onko tuo toisen äkillinen liike vain hämäystä vai todellinen lopetusiskun aloitus. Se voittaa jonka kantti kestää pisimmälle. Lisäpisteitä kitaristin onnistuneesta hämäämisestä ja aivan absoluuttisviimeisestä iskusta.

(Meillä toisinaan treenissä kestävät lopetukset aika pitkään..)

Samaa esiintyy joskus myös meillä treeneissä. Yleensä tuo päättyy sellaiseen epämääräiseen räpellykseen kun kaikki yrittävät lopettaa samaan aikaan huonolla menestyksellä.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
hgr
11.12.2005 04:40:59
No juurikin että ei oli se pointti. Luovuus on aika vähissä jos noin on.

Ei ne kuviot tyhjästä ilmesty. Ne on samoja vanhoja, treenattuja juttuja joita vaan yhdistellään eri tavoin fiiliksen mukaan.

Onko peruskompin soittaminenkin sitten vain luovuuden puutetta?
Roberto
11.12.2005 10:32:49

Ei ne kuviot tyhjästä ilmesty. Ne on samoja vanhoja, treenattuja juttuja joita vaan yhdistellään eri tavoin fiiliksen mukaan.

Onnea valitsemallanne tiellä.

Onko peruskompin soittaminenkin sitten vain luovuuden puutetta?

Miten se tähän liittyy?
hgr
11.12.2005 16:15:21
Miten se tähän liittyy?

kaikki vartavasten treenattu näyttää ja kuulostaa ihan skebulilta. Jos ei hatusta lähde niin älkää vetäkö mitn.

No, esimerkiksi minä ja monet muut ovat treenanneet peruskomppia varta vasten, että osaisi soittaa sen hyvin.
Roberto
12.12.2005 10:31:43

No, esimerkiksi minä ja monet muut ovat treenanneet peruskomppia varta vasten, että osaisi soittaa sen hyvin.

Älä nyt kuitenkaan sotke kompin soittoa ja biisin lopun perunoita keskenään.
HeavyMachinery
12.12.2005 10:43:31

Kyllä se perinteinen "perunat kellariin ja astia kaappi alas seinältä" lopetus on paras .
Minä tiedän - siis pelkään !
Alpha
12.12.2005 10:47:53
Kyllä se perinteinen "perunat kellariin ja astia kaappi alas seinältä" lopetus on paras .

Mikäs tämä on...?
Rumba-Ali
12.12.2005 10:51:31

Mikäs tämä on...?

Led Zeppelin: Rock'n'Roll
Eriparikivesmies #1 0)=o
HeavyMachinery
12.12.2005 12:14:44

Mikäs tämä on...?

Törkeän yli pitkä tomi rolli jonka päätteeksi hakataan noin 30sec. kaikkia mahdollisia peltejä mitä setistä löytyy.....
Minä tiedän - siis pelkään !
mr_b
12.12.2005 17:47:59

Älä nyt kuitenkaan sotke kompin soittoa ja biisin lopun perunoita keskenään.

Vaikka kannatakin lopun randomia rytkettä, niin tuli tässä katseltua DVD:ltä kun Princen rumpali John Blackwell esitteli loppurymistyksiään. Mies oli treenannut iät ja ajat jotta pystyi lyömään etucrashejä edestakaisin kädet ristissä ja samalla pyörittämään kumpaakin kapulaa. Oli melko näyttävä biisinlopetus....
Everything I do is gonna be funky from now on!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)