isojussi 12.12.2005 00:23:33 | |
---|
Meinaako huttusiskot ja -veljet pitää joululomaa? Mä ajattelin ton opetussivuhommani verukkeella pitää päivää vaille kolmen viikon loman. Parit treenit on, mutta niitä ei lasketa. Perkeles - eka kunnon keikaton ja duuniton loma en muista kuinka moneen vuoteen. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
mr.muzak 12.12.2005 01:38:23 | |
---|
Meinaako huttusiskot ja -veljet pitää joululomaa? Mä ajattelin ton opetussivuhommani verukkeella pitää päivää vaille kolmen viikon loman. Parit treenit on, mutta niitä ei lasketa. Perkeles - eka kunnon keikaton ja duuniton loma en muista kuinka moneen vuoteen. Pare rahoittaa joululoma muutamalla keikalla! |
kuunsirppi 12.12.2005 07:07:30 | |
---|
Mulla on oikeestaan aina lomaa, mitä ny välillä käyn keikoilla, laulu- ja sitten turvallisuusalan sellaisilla. Bändikeikat on tältä vuodelta tehty (luultavasti). Pari joulukonserttia olis vielä ja sitten alotetaan taas 14.1. humppapikkujoulujen jälkeen, jos ja kun toivottavasti kyetään ja niinku Jussi sano, niin meillä on yhteiset reenitkin tässä vielä välillä ja sitten viikon päästä tosta pikkujouluesasta konsertti. Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Martso 12.12.2005 07:17:31 | |
---|
lomaa on muutama päivä varattu, mutta tapanina mennään taas täysillä. Palkinto odottaa tammikuun alussa. :) Screw you guys! I´m goin´ home! |
omarklah 12.12.2005 08:21:43 | |
---|
Soitosta on lomaa humppapikkujouluihin asti :o) "Oikeista" töistä pari ylimääräistä lomapäivää joulun alla. Tää sit sanois tälleen... |
uruttaja 12.12.2005 10:25:40 | |
---|
Tämä viikko vielä. Sitten kuukauden tauko, jos ei satu mitään yllättävää. Treenataan. |
humppahanuristi 12.12.2005 11:08:28 | |
---|
Lomalla tammikuun 28. päivään asti, niinkuin keikkahommista. Päivätöistä ei ole kuin kaksi viikkoa. En mää keksi mitään uutta... |
half 12.12.2005 11:14:39 | |
---|
Rupeaapi tämä vuoden hommat olemaan paria pikkuhommaa vaille valmiit.Aikaa jäi yli l. tarttis kai tehrä jotain. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
Joulupäivänä alkaa ,mutta sitten on yksi veto uudenvuoden aattona. Sitten pitäisi olla ainakin Tammikuu, katsotaan nyt sitten. Siinä on kyllä uuden levyn tekoa muttei mulla niin paljon ole siinä muuta kuin pieniä musa juttuja väliin. Oman levyn tekoprojekti menee varmaan kevääseen asti. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Musiikkia korville 12.12.2005 11:24:52 | |
---|
Humpan turauttelusta on lomaa liki kolme viikkoa alkaen tän viikon sunnuntaina. Päivätöistä ei sitten lomaa olekaan lukuunottamatta paria ylimääräistä vapaapäivää. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
baron 12.12.2005 11:25:14 | |
---|
Tää vuosi alkaa olla putkessa, mutta ensi vuoden ekana viikonloppuna jatketaan. My name is Baron, Sir Baron. |
Sertzo S 12.12.2005 11:58:27 | |
---|
Mulla on jatkuvaa lomaa tämä elämäni nykyisin, mutta se ei ole suinkaan yhtä juhlaa kuitenkaan määrätyistä syistä. Ei kannata siis kadehtia. |
jon lord 12.12.2005 12:08:13 | |
---|
, mutta se ei ole suinkaan yhtä juhlaa kuitenkaan määrätyistä syistä. Ei kannata siis kadehtia. Yksi juoppo"ryhmissä" kertoi kerran että muutaman viikon ryyppyputken jälkeen oksenteli pää vessan pöntössä ja örisi samaan aikaan että tässä sitä on nyt yhtä juhlaa.... juopon elämä. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
KoskPaavo 12.12.2005 16:13:04 | |
---|
Mulla on jatkuvaa lomaa tämä elämäni nykyisin, mutta se ei ole suinkaan yhtä juhlaa kuitenkaan määrätyistä syistä. Ei kannata siis kadehtia. Kuin myös , kuitenkin nykyään eläkeukkona olen innostunut tuosta haitaripelin harjoittelusta. Kovin useinhan tuo harjoittelu tässäkin ketjussa mainitaan vaikka lomaa pidetäänkin, sekin on elämäntapa soittajalla. Treenaakohan rakennusmiehet lomillaan? Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
Ukko 12.12.2005 16:31:08 | |
---|
Treenaakohan rakennusmiehet lomillaan? Ei edes ajatella duunia. Kolme viikkoa lomaa tämän viikon jälkeen. Bändin kanssa treeniä hiukka lomalla ja treeni cd systeemiä pitäisi saada aikaiseksi. |
Tankero 12.12.2005 16:49:52 | |
---|
Kuin myös , kuitenkin nykyään eläkeukkona olen innostunut tuosta haitaripelin harjoittelusta. Kovin useinhan tuo harjoittelu tässäkin ketjussa mainitaan vaikka lomaa pidetäänkin, sekin on elämäntapa soittajalla. Treenaakohan rakennusmiehet lomillaan? Ei ehkä treenaa, mutta yleensä ihmisillä harrastukset, eli mitä esim lomilla tekevät, liippaa läheltä sitä, mitä tekevät ammatikseen. |
Ukko 12.12.2005 16:53:58 | |
---|
..mutta yleensä ihmisillä harrastukset, eli mitä esim lomilla tekevät, liippaa läheltä sitä, mitä tekevät ammatikseen. Ei muuten liippa likeltäkään. |
baron 12.12.2005 17:00:50 | |
---|
Ei ehkä treenaa, mutta yleensä ihmisillä harrastukset, eli mitä esim lomilla tekevät, liippaa läheltä sitä, mitä tekevät ammatikseen. No ei kyllä sinne päinkään, kyllähän loman funktio on vaihtelu eikä niinkään mikään lepo. My name is Baron, Sir Baron. |
Tankero 12.12.2005 17:37:31 | |
---|
No ei kyllä sinne päinkään, kyllähän loman funktio on vaihtelu eikä niinkään mikään lepo. Kirjoitin vissiin, yleensä. Ei kaikilla. Meillä sosiologian puolella on kyllä tehty aiheesta tutkimuksiakin, joiden mukaan asia on kuten kirjoitin. |
baron 12.12.2005 17:41:44 (muokattu 12.12.2005 17:44:02) | |
---|
Kirjoitin vissiin, yleensä. Ei kaikilla. Meillä sosiologian puolella on kyllä tehty aiheesta tutkimuksiakin, joiden mukaan asia on kuten kirjoitin. Pakko uskoa jos tiede niin sanoo. Ei mikään anna niin varmaa vastausta kuin tutkimus: Lasten hukkumistutkimus osoitti, että kesällä hukkuvat useammin kuin talvella, vesistön vierellä asuminen aiheuttaa suuremman riskin kuin sisämaassa asuminen. Helsingin taksitutkimus osoitti, että aamuisin työmatkaliikenne suuntautuu keskustaan, iltaisin pois keskustasta. Pakkohan näihin uskoa, kun kerran tutkittu. "Heights and Weights in Finnnish Children" osoitti, että iän mukana sekä pituus että paino lisääntyvät. My name is Baron, Sir Baron. |