Eli malli, jossa pedaali operoi liikettä ketjun ja rullapyörän välityksellä. Onko käyttökokemuksia kyseisestä aparaatista? Millainen tuntuma? Tuoko pedaalin liikeradan tuplaantuminen mukanaan etuja vai haittoja? Hankin sähkäreihin uuden haitsupadin, joka tulee haitsuständiin kiinni, ja pitäis hommata sille ständi. Vaihtoehdot ovat: 1. Hommaan kevyimmän mahdollisen mallin tälle uudelle padille ja jatkan akustisilla vanhan 800-sarjan haikkaständin voimin. 2. Hommaan akustisiin uuden ständin ja siirryn käyttämään sähkäreissä vanhaa 800-sarjan ständiä. Kakkosvaihtoehtoon olen luultavimmin kaatumassa ja silloin kiinnostavimpana vaihtoehtona pidän tätä "H-1000K"-mallia. Kokemukset kyseisestä siksi kiinnostaa suunnattomasti. |
LumPus 12.12.2005 10:41:05 | |
---|
Eli malli, jossa pedaali operoi liikettä ketjun ja rullapyörän välityksellä. Onko käyttökokemuksia kyseisestä aparaatista? Millainen tuntuma? Tuoko pedaalin liikeradan tuplaantuminen mukanaan etuja vai haittoja? Hankin sähkäreihin uuden haitsupadin, joka tulee haitsuständiin kiinni, ja pitäis hommata sille ständi. Vaihtoehdot ovat: 1. Hommaan kevyimmän mahdollisen mallin tälle uudelle padille ja jatkan akustisilla vanhan 800-sarjan haikkaständin voimin. 2. Hommaan akustisiin uuden ständin ja siirryn käyttämään sähkäreissä vanhaa 800-sarjan ständiä. Kakkosvaihtoehtoon olen luultavimmin kaatumassa ja silloin kiinnostavimpana vaihtoehtona pidän tätä "H-1000K"-mallia. Kokemukset kyseisestä siksi kiinnostaa suunnattomasti. no, ittellä on tuo kyseinen haikka nimenomaan sähkiksissä =) on se muutamaan otteeseen ollut jalan alla akustisillakin. hyvä tuntuma, mun mieleen toimii varsin hyvin. noi on niin makuasioita että paha arvostella.. itte saan soittoon sillä vaan vähän herkemmän tuntuman. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
Kari Vieri 12.12.2005 12:17:03 | |
---|
Mulla on tollanen ja nimenomaan herkkyydessä toi on ihan loistava ! Ehkä 2 jalkaisena se huojuu vähän enemmän kuin tukevimmat 3 jalkaiset. On myös painava. Jos soittotuntumaa hakee niin tämä on kyllä TOP 3 haitsun teline kokemusta on DW ja Yamahan vastaavista Olen hämmästynyt kuinka paljon olen kehittynyt viimeaikoina jopa joka päivä huomaa kuinka sitä on kehittynyt paremmaksi! |
LumPus 12.12.2005 12:18:17 | |
---|
Mulla on tollanen ja nimenomaan herkkyydessä toi on ihan loistava ! Ehkä 2 jalkaisena se huojuu vähän enemmän kuin tukevimmat 3 jalkaiset. On myös painava. Jos soittotuntumaa hakee niin tämä on kyllä TOP 3 haitsun teline kokemusta on DW ja Yamahan vastaavista tota.. tuossahan on kolme jalkaa. eliminatorissa eli 2000 sarjalaisessa on kaks jalkaa. sekin multa tosin löytyy, vielä parempi mielestäni kuin 1000k Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
savopie 12.12.2005 13:50:06 | |
---|
tota.. tuossahan on kolme jalkaa. eliminatorissa eli 2000 sarjalaisessa on kaks jalkaa. sekin multa tosin löytyy, vielä parempi mielestäni kuin 1000k HEHhee.. kivaa luettavaa ku mulle on tossa syntärien ja joulun johdosta tollanen eliminaattorihaikka tulossa :D roisto PERKELEE!!! |
LumPus 12.12.2005 14:47:00 | |
---|
HEHhee.. kivaa luettavaa ku mulle on tossa syntärien ja joulun johdosta tollanen eliminaattorihaikka tulossa :D onnea. onhan se nyt suunnilleen ihan paras. ja ei sen tukevuuden kanssa mitään onkelmia oo. Ei tästä hyvä tule, tämä on jo. |
ÄM 13.12.2005 00:26:10 | |
---|
No nythän kävi niin, että tuli H-885, eli H-1000-K:ta edeltävä malli, joka sattui vielä löytymään varastosta. Ja hinnastakin päästiin yhteisymmärrykseen. Sama rauta kyseessä paitsi jalat ei oo tupla raudoilla ja pedaalissa ei oo mitään ärsyttävää grippikumia. Tukeva on silti ja just mitä oon viime aikoina ruvennu ständeiltä edellyttämään; eli keveyden tuomaa roudattavuutta, toimivuudesta tinkimättä. Hyvältä tuntuu rullamekanismin tuoma tuntuma. Myös se, että pedaalin kulman saa säädettyä lähes vaakaan, on loistava ominaisuus. Jalkakolmikon pyöriminen autaa kanssa haikan sijoittamisessa, vaikkei tuplapedaalia olekkaan. Mitens tää 2000-malli, onko siinäkin rullamekanismin tyyppinen, liikeradan tuplaava systeemi? Jos on ja satun oikein kunnolla hurahtamaan tällaiseen mekanismiin, joutuu ehkä hommaamaan vielä sellaisen, että on sitten samaa meininkiä sähkäreissä ja akustisissa. |