Sisilisko 21.07.2003 13:28:49 | |
---|
Pixiesin Doolittle pölyttyi hyllyssä pari vuotta ihan muutamalla kuuntelulla ja nyt se on ainut levy jota olen kolmeen viikkoon kuunnellut. Onkohan tämä normaalia? :) Kannattaisikohan hommata niitä muitakin ko. yhtyeen tuotoksia? Sattuuko teille usein tällaista ja minkä levyjen kohdalla? "liquor and guns" |
jogo3000 21.07.2003 13:32:49 | |
---|
Yleensä sitä juuttuu ja sitten vähän ajan päästä ei jaksa kuunnella koko levyä enää. Tätä tulisikin välttää hinnalla millä hyvänsä, jotta levyä tulisi kuunneltua puhki. I'm a whiskey rock'n'roller. |
fridgebuzz 21.07.2003 13:45:08 | |
---|
Kannattaisikohan hommata niitä muitakin ko. yhtyeen tuotoksia? Jos Doolittle iskee, hommaapa Surfer Rosa/Come On Pilgrim. On muuten pirun hyvä levy. |
M.M. 21.07.2003 14:19:59 | |
---|
hommaa myös Bossanova ja Trompe le monde :) |
jim 21.07.2003 15:13:19 | |
---|
hommaa myös Bossanova ja Trompe le monde :) Ja Frank Blackin Teenager of the Year |
coffeemaker 21.07.2003 15:25:14 | |
---|
Kyllä noita juuttumisia käy ja harvoin tehokuuntelun jälkeen olen kyllästynyt levyyn kokonaan. 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Sisilisko 21.07.2003 15:38:44 | |
---|
Hehheh. Tulikos siinä jo kaikki Pixiesin levyt? :) Joitain yksittäisiä piisejä olen noilta muilta kuullutkin. Pixiesin sanotaan vaikuttaneen hurjan monien ja monenlaisten bändien musiikkiin kuten vaikkapa Nirvanan (Cobainin itsensäkin mainostamaa...) ja CMX:n. Mitä mieltä olette? Itse en esim. Smells like teen Spiritistä sitä Pixiesiä löydä. Onhan toki tämä "Säkeet hiljaa kertsit lujaa"-juttu, mutta kuitenkin. "liquor and guns" |
Paperilyhty 21.07.2003 15:38:51 (muokattu 21.07.2003 15:40:47) | |
---|
Pixiesin Doolittle pölyttyi hyllyssä pari vuotta ihan muutamalla kuuntelulla ja nyt se on ainut levy jota olen kolmeen viikkoon kuunnellut. Onkohan tämä normaalia? :) Kannattaisikohan hommata niitä muitakin ko. yhtyeen tuotoksia? Sattuuko teille usein tällaista ja minkä levyjen kohdalla? Pixiesistä en tiedä mitään, mutta yhden levyn äkillinen kolahtaminen ja siihen juuttuminen on yleistä myös omalla kohdallani. Tunnettuja "jumituslevyjä" itselleni ovat olleet Jeff Buckleyn, Zeppelinin, Grateful Deadin ja Slayerin tuotokset ainakin, mitä nyt muistan tällä hetkellä. Ja kun on tällainen kuunteluputki päällä, niin muita levyjä ei voi edes kuvitella laittavansa soittimeen. Välillä tulee oikein sisäinen tarve hakea juuri se yksi levy, tyyliin "Voi ei, tänään en ole vielä kuunnellut yhtään kertaa II:sta! Mitenhän se Ramble On jaksaa? Olen kuullut sen vain viisikymmentäneljä kertaa eilen ja tänään en ollenkaan!" ;) Viime viikolla kulutin puhki Rory Gallagher-kokoelmaa. Erityisesti repeatilla oli Crest Of A Wave, aina ei siis juutu vain levyyn vaan myös yksittäiseen biisiin. That is the fucking buzz! |
aina kun tehikseltä julkaistaan uusi levy, ostan sen samana päivänä ja huudatan sitä noin kuukauden putkeen, niin kauan että siihen alkaa jo kyllästyä. sitten taas uutta odotellessa tulee kuuneltua vanhat levyt puhki... |
KTR 22.07.2003 14:46:59 | |
---|
Onkohan tämä normaalia? :) Kannattaisikohan hommata niitä muitakin ko. yhtyeen tuotoksia? Sattuuko teille usein tällaista ja minkä levyjen kohdalla? Älä huoli. Tällainen epävarmuus kuuluu nuoruuteen ja on luonnollinen kehitysvaihe, jossa etsitään omaa identiteettiä. Myös kaikenlaiset jännittävät kokeilut kuuluvat tähän ikään. Ehdotan, että rohkaiset mielesi ja puhut vaikka samanikäisten kaveriesi kanssa tästä asiasta. Ehkä heitä on vaivannut myös sama asia ja hekin haluaisivat jakaa kokemuksensa. Tsemppiä tosi paljon sulle ja koita jaksaa! Kyllä kaikki järjestyy! T:Erikoisplastiikkakirurgiurologihintti Nieminen |