Aihe: Mitä vittua??
1
J.Newkid
20.07.2003 14:31:42

Mitäs tämä tarkoittaa, kun mun Dimensions Crashien ala puolelle on alkanut ilmestyä sellaista vihreetä jutskaa. Mitähän se mahtaa olla? Hometta?=) Pellit on nyt vuoden ikäsiä. Miten ne saa pois??
____Täysii Perseesee____
Sgandalf
20.07.2003 16:04:34
Käsittääkseni kyse ei ole homeesta, vaan pellin hapettumisesta. Kupari muuttuu hapettuessaan vihreäksi.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
Speedy
20.07.2003 18:42:14

Mitäs tämä tarkoittaa, kun mun Dimensions Crashien ala puolelle on alkanut ilmestyä sellaista vihreetä jutskaa. Mitähän se mahtaa olla? Hometta?=) Pellit on nyt vuoden ikäsiä. Miten ne saa pois??

Juu, hapettuu.. Kun nykii rasvasilla sormilla, nii ajanmittaan tulee.. Ja kaikkiin pelteihin, ei vaan Paisteen (dimensions) pelteihin.. Pois sen saa niin, että ostat musaliikkeestä semmottia pellin puhdistus ainetta, Paisteella ja Zildjianilla ainakin on, (en suosittele mitään satunnaista kuparinpuhdistus ainetta).. Sillä pitäs lähtee, mutta kun ei ihan likasimmilla käsillä niitä näpälää, niin sitä ei tulekkaan..=I Mutta en sitten tiedä, onko se miten vaarallista pellille tai soinnille.. Ittelläni ei oo koskaan ollu, nii en osaa sanoo, mut jos sitä sillai paljo alkaa kertymään, nii vois se ihan hyvän olla putsata..=I
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
Bacchus
20.07.2003 19:31:41
Pellinputsausaineet ei vaurioita peltiä laisinkaan. Jotkut pelkää et niin kävis, mut se on turhaa. Mä ainakin putsaan peltini jos niihin alkaa paljon kertymään patinaa, sellanen vihreä sointi ei oo hyvä.. Ku putsaa pellin, niin soundikin kirkastuu. Mut jos likaa on vaan vähän, niin ei soundiin sillon paljonkaan vaikutusta ole.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Roberto
21.07.2003 12:55:50

Kvaliteetti-poliisi, päivää. Peltien putsaus on laitonta. Vihreys kuuluu asiaan ja hyvä pelti siitä vaan paranee. Ei Paisteet tosin :)
Bacchus
21.07.2003 16:01:59
Kvaliteetti-poliisi, päivää. Peltien putsaus on laitonta. Vihreys kuuluu asiaan ja hyvä pelti siitä vaan paranee. Ei Paisteet tosin :)

Oon täysin eri mieltä. Joihinkin musatyyleihin ehkä sopii, mut itse pidän kirkkaasta soundista. Erityisesti chrasheistä. Mutta makunsa kullakin, niinku sanotaan..
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Sgandalf
21.07.2003 21:08:21

Heh heh, kuulutko kenties ARDW:hen?
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
Roberto
22.07.2003 00:44:20

Heh heh, kuulutko kenties ARDW:hen?

No en. Mul on Ziljazan-paitoi, ei pysty.
edutheman
25.07.2003 13:20:09
(en suosittele mitään satunnaista kuparinpuhdistus ainetta)..
Juu en kans, tuli joskus ekassa setissä hinkattua jotain meinelin meteoria pari tuntia, ei kiiltäny kovinkaan (wai oiskohan ollu tässä kattilankannessa vika=) Töistä oon kääntäny sinolia, sillä lähtee paska pelleistä!..ja klovneista*tirsk*
-Jos joku lukee tämän, wieköön hän allekirjoittaneen hoitoon-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)