Basismi 20.07.2003 21:17:02 | |
---|
Olihan mahtava veto eilen Jazz Centerissä! Luulin jo Jamiroquain jälkeen, että minussa on jotain vikaa kun ei musa oikein uppoa, mutta Miller pelasti illan. Tuuttasi kyllä melkoisen lujaa, mutta se verran hyvällä soundilla ettei se pahemmin haitannut, joskin korvaparkoja kävi vähän sääli. Taisi olla oma miksaaja matkassa? Oli myös yllättävän rankkaa vetoa, ei kukaan pääse hissimusasta haukkumaan. Oliko joku sunnuntaina luodolla? Millainen oli meno/soundi? Niin, ja jos joku mnettiläisistä otti keikan videolle tai md:lle/datille, niin saa tarjota :) Mulla ei ole kuin pari huonolaatuista videopätkää ja about sata kuvaa. (enimmäkseen huonoja) |
Jaska 20.07.2003 21:51:05 | |
---|
Jep, olin tänään kattomassa kirjurissa. Hyvä meiningi |
Hesarissa haukuttiin hengettömäksi tuota Millerin keikkaa. Itse en ollut paikalla, joten en voi omaa mielipidettäni kertoa, mutta tuo Heasarin kuvaus on yleensä pätenyt kaikkeen mitä Milleriltä olen kuullut tähän mennessä. Nyt tulee vihat niskoille... "Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
chief 21.07.2003 12:01:40 | |
---|
Hesarissa haukuttiin hengettömäksi tuota Millerin keikkaa. Itse en ollut paikalla, joten en voi omaa mielipidettäni kertoa, mutta tuo Heasarin kuvaus on yleensä pätenyt kaikkeen mitä Milleriltä olen kuullut tähän mennessä. Nyt tulee vihat niskoille... Luullakseni siinä Hesarissa puhuttiin siitä Millerin sunnuntaisesta Kirjurinluodon keikasta. Se Jazz Centerin keikkahan oli Lauantai-iltana. Tiedä häntä, en nähnyt kumpaakaan, mutta lauantaina Kirjurilla oli kyllä hyvä meno. What's the last thing a drummer says in a band?
"Hey guys, let's do one of my songs." |
Basismi 21.07.2003 18:14:15 | |
---|
Hesarissa haukuttiin hengettömäksi tuota Millerin keikkaa. Aamulehdessä taas arvioitiin että "fuusioksi harvinaisen miellyttävää ja funkya". Sinänsä yllättävää, sillä aamulehden J. Niemen arviot ovat yleensä melkoista paskaa. En ole parista viime levystä kauheasti pitänyt, mutta kyllä uudemmatkin biisit livenä toimivat mainiosti. Joka tuota hengettömäksi haukkuu, on todennäköisesti missanut koko pointin. |
Karlsson 21.07.2003 19:49:35 | |
---|
Juu, ihan vaan otti toi hesarin juttu silmään. Itselleni ei ole Miller pahemmin kolahtanut ja se herran paljon kehuttu bassosoundi ei nappaa sitten yhtään. Mutta enpä kiellä ketään nauttimasta äijän soitosta. Se aina kivaa kun on kivaa... "Luuletsä et sä osaat laulaa?" -Känninen Pekka Pohjola Robert Plantille |
Basismi 04.01.2025 09:25:05 | |
---|
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri. |