Aihe: Kokemuksia epiphonen gothic les paul studiosta?
1
otukka
06.07.2003 19:37:52
Tässä harkitsen kyseisen kepin ostoa, ja jonkun verran olen testaillutkin ja sopii minun käteeni kuin nyrkki silmään, tuntuma siis täydellisyyttä hipova, mutta vahvistimen kanssa ei ole tullut kokeiltua, ja muutenkin olen aika tietämätön kitarojen teknisistä seikoista, että jos jollain olisi kokemuksia sun muuta kyseisestä kitarasta mitä minun pitäisi tietää, niin olisin kiitollinen jos sivistäisitte niillä minua.

Niin, ja epiphonesta itsestäänkin olisi kiva tietää jotain, että minkä laatuista työtä yleensä tekevät, siis heitteekö kitarojen laatu kovinkin paljon, ja onko sillä jotain halpiskopiokeppimainetta (sikäli kun se nyt haittaa jos muu on kohdallaan)

eli siis, laatukeppiä havittelen, kannattaako tuota ostaa vai säästää suosiolla gibsonin voodoo les pauliin?
-K-
07.07.2003 02:06:24 (muokattu 07.07.2003 02:07:15)
Kyllä tuolla pärjää, mikit ja sähköt ovat heikko lenkki, jos ovat. Itsellä tallamikki meni heti vaihtoon. Volapotikka hajosi n. puolessa vuodessa, nyt siinä on dimarzion kyhäelmä ja toimii kuin unelma. Virittimet ovat hyvät ja muutenkin perusasiat kunnossa.

Voodoo lespasta ei ole kokemusta mutta jos jaksaa säästää niin mikä ettei.. epin GOTH les paul ei kuitenkaan ole huono keppi missään nimessä, mikit hieman mutaiset mut vaihtamalla niistä pääsee.

EDIT: itse siis omistan SG:n, en les paulia mutta sama sarja, samat osat.
Ei suotta elämys.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)