Aihe: Äänitys ohjelmat
1
sn
11.12.2005 00:35:46
http://www.kreatives.org/kristal/

Hyvä, helppo, ilmainen.
Satan, oscillate my metallic sonatas
Ze Kink
11.12.2005 00:47:33
Being good gets you stuff, being stuff gets you good, good stuff gets you being, and wheelin' and dealin' and squealin' | Jos soundi on perseestä, niin missä sormet silloin on?
LamaAjanElvis
11.12.2005 00:51:05
Varoituksen sanan annan ainakin N-trackin demosta. Kun viimein saa sen biisinsä valmiiks ja muuttaa sen tiedostoks, niin se lisää sellaset hauskat väliäänet sinne biisiin.
In the city.... you must fight to survive. He sold tortillas on the corner. And the mob wanted in. Sormet lähtee soundista.
trent
11.12.2005 09:28:20
Varoituksen sanan annan ainakin N-trackin demosta. Kun viimein saa sen biisinsä valmiiks ja muuttaa sen tiedostoks, niin se lisää sellaset hauskat väliäänet sinne biisiin.

Niin ja se jämähtelee silloin tällöin >:#
Defactor
11.12.2005 09:53:49

Oliskos jossain ohjelmassa edes välttävää kohinanpoistajaa?
Oon mä kyllä aika lahjaton kun onnistuin täsäkin tekee typon ja kesti vielä sellasen viikon, että sen huomasin: Soundi lähtee kumisaappaista! Mitä pienempi homma, sen suuremmat työkalut!
apenaattori
11.12.2005 11:58:05
Audacityssa muistaakseni on kohinanpoistaja. On muuten muutenkin hyvä ja ilmainen ohjelma tuo Audacity.
"The harder you try the dumber you look."
Defactor
11.12.2005 12:00:39

Audacityssa muistaakseni on kohinanpoistaja. On muuten muutenkin hyvä ja ilmainen ohjelma tuo Audacity.

OK, kiitos, pitänee kokeilla.
Oon mä kyllä aika lahjaton kun onnistuin täsäkin tekee typon ja kesti vielä sellasen viikon, että sen huomasin: Soundi lähtee kumisaappaista! Mitä pienempi homma, sen suuremmat työkalut!
Super-Jari
11.12.2005 12:03:39

Kyllä. Tosi hyvä ja heleppo. Ja ilmainen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)