Aihe: Blind melon?
1
Shakermaker
20.07.2003 16:49:52
kertokaa mitä tiedätte tälläsestä bändistä?
..kuulin sattumalta jonkun levyn, tosi hyviä biisejä!!
...shake along with anyone you like to...
lxi
20.07.2003 17:45:00
Odotas vaan, kohta on Lähikauppias kertomassa sinulle kaiken minkä ikinä halusit bändistä tietää.

No Rain -biisin olen kuullut MTV:ltä aikanaan mutta biisistä ei ole mitään muistikuvaa. Keulahahmo Shannon Hoon kuoli huumeisiin '95. Siinä kaikki mitä minä osaan sanoa.
Mainostilaa vuokrattavana
Pilot_B612
20.07.2003 17:55:44
Soup on todella hyvä levy kokonaisuudessaan. Muut sitten ihan kohtalaisia.
duluoz
21.07.2003 16:13:12
Kuuluu pitkäaikaisiin suosikkeihin, todella loistava bändi. Soup omakin suosikkini, kaikki biisit täydellisen loistavia... Nimetön levy on ehkä vähän epätasaisempi mutta hyvä meininki siinäkin on ja pari helmeä. Onkos kukaan täällä nähnyt BMää livenä? Harmittaa älyttömästi että löysin bändin hetken liian myöhään... frendi oli päässyt sattumalta hgin keikalle joka tais jäädä niiden viimeseks(?) ja hehkutti sitä niin paljon että oli pakko tutustua. Elossa olevat jäsenet soittavat muuten nykyään Unified Theory-nimisessä yhtyeessä joka on Hoonin verran hengettömämpää mut ihan hauskaa rokkia sekin.
Lähikauppias
21.07.2003 16:35:58 (muokattu 21.07.2003 16:39:09)

Onkos kukaan täällä nähnyt BMää livenä? Harmittaa älyttömästi että löysin bändin hetken liian myöhään...

Samoin. Kaverin isoveli näki Tukholmassa. Kovasti olen koittanut kysellä millaista oli, mutta oli kuulemma hirveässä kännissä eikä muista.

(EDIT: Toisaalta olin vuonna -95 kokonaista 13-vuotias, ja keikkakokemukseni eivät muutenkaan olleet hirmuisat. Eipä olisi iskä ja äippä tainneet päästää katsomaan hippejä jäähalliin.)

frendi oli päässyt sattumalta hgin keikalle joka tais jäädä niiden viimeseks(?)

Minä taas muistelisin, että juuri tuo Tukholman keikka olisi ollut viimeinen. Tiedä häntä.

Unified Theory-nimisessä yhtyeessä joka on Hoonin verran hengettömämpää mut ihan hauskaa rokkia sekin.

Ihan jees se niiden levy ainakin on. Ihan jees siis, eipä juuri muuta.
1960-1980
21.07.2003 22:06:20 (muokattu 21.07.2003 22:07:26)
On kyllä hieno ja aliarvostettu/tunnettu bändi. Soup on loistava levy vaikka sisältääkin muutaman turhan raidan. Mouthful of Cavities.. hrrrrrrrrr. Maailman hienoimpia kappaleita.
Goldmine
25.07.2003 00:09:11
Mä kuuntelin joskus ihan pienenä sitä niiden No Rain -biisiä. Se oli mun ensimmäisellä kokoelmakasetilla, johon mä olin itse valinnut kaikki biisit.. Siellä se oli mm. Guns 'n' Rosesin, U2:sen ja 22 Pistepirkon kaverina. Tuo biisi herättää hyviä muistoja.. =)
Oi eläke, missä viivyt?
porcupine
28.07.2003 15:00:47
Mouthful of Cavities.. hrrrrrrrrr. Maailman hienoimpia kappaleita.

Jummalauta. Näin on. Blind Melon on tosiaan parhaita koskaan toimineita bändejä (kuten nimimerkistänikin huomaa, letters from p...). Oikeastaan niitä harvoja bändejä, joista on jäänyt miettimään, mihinkähän he olisivat päässeetkään tai saaneet aikaiseksi, jos ei kohtalon kalsea ämmä olisi laittanut näppejään kehiin, sen verran kovia noi kaks ekaa levyä ovat. Soup tietty all-time-top-5:ssa, tietty. Eikä tuo puhelinvastaajaan taltioitu "Life ain't so shitty"kään ole hullumpi pala. Saundit kohdallaan ::)

Kuka muuten tietää, mikä Porcupine-DVD:täni vaivaa, kun ei värit näy? R1, NTSC? Kansissa ole noista mitään mainintaa suuntaan eikä toiseen... Ja mistä hitosta löytäisi BM:n sinkkuja, bootleggeja ym.? Saa vapaasti tarjota.
Lähikauppias
28.07.2003 15:27:05

Eikä tuo puhelinvastaajaan taltioitu "Life ain't so shitty"kään ole hullumpi pala. Saundit kohdallaan ::)

Heps! Puhelinvastaajaan on taltioitu Letters From a Porcupine. Life Ain't So Shitty on muuten kyllä vallan mainio biisi.

Kuka muuten tietää, mikä Porcupine-DVD:täni vaivaa, kun ei värit näy? R1, NTSC?

NTSC. Mulla on sama homma ko. VHS:n kanssa.

Ja mistä hitosta löytäisi BM:n sinkkuja, bootleggeja ym.? Saa vapaasti tarjota.

Internet on kätevä paikka. Kokonaisia keikkojakin löytyy paikasta sun toisesta. Parhaiten varmaan P2P -ohjelmilla. Ja eBaysta varmaan löytyy, itse ostin sieltä muutaman tunnin pituisen bootleg -videon, jossa on BM:n Intimate & Interactive -keikka, Woodstock '94:n keikka sekä jonkun ihan kotivideokameralla kuvaama taviskeikka. Sekä kaikki musavideot, ja muita sekalaisia juttuja. Muuten ihan kiva video, mutta valitettavan heikkolaatuinen kuvaltaan.
rockpock
28.07.2003 16:43:48
Tsekatkaa kaikki Blind Melon fanit:

http://dvd.blindmelon.com/index2.html

Sieltä voi tilata Woodstcok 1994 keikkaa + Much Music Speciaalia.

On TODELLA hyvätasoisia. Itselläni on tuo Woodstock DVD ja se on huippu! SIsältää myös paljon ekstramateriaalia, tarkemmat tiedot löytyy sivulta.

Noi on yksityisen porukan tekemiä ja ovat pyrkineet duunaamaan ne parhaista lähteistä. Aluekoodittomia poltettuja DVD levyjä siis.

Mulla on myös VCD/MPEG muodossa tuo Woodstock pläjäys jos jotain kiinnostaa...

rok!
lovesrock
29.07.2003 14:45:38
Acoustically Blind on aivan mahtava pläjäys melonia parhaimmillaan...paljon demo-versioita ja muita raakileita.
Shannon oli muuten Zakk Wylden kämppis ja kaveri...Zakkin "Throwin' It All Away"-biisi on Shannonille omistettu...
*Galaxie*,*Walk*,*Change*,*I Wonder*
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)