Aihe: Millaisilla kengillä soitatte?
1 2 3 4 5
Cirya
10.12.2005 23:34:46
Niin, että mimmoisia kenkiä käytätte soitossa? Vai käytättekö ollenkaan.. Ite olen kaikenmaailman pedaalitekniikkavideoita katellessani huomannut aika monen käyttävän jonkinlaisia ajokenkiä. Onha se tietty ihan loogista ku polkimia niillä on tarkotus painella muutenkin. Sitten taas näkyy ihan kumitossuja ja lenkkareitakin. Yhellä kaverilla on joku ihme fetissi käyttää aina purjehdustossuja rumpukenkinä, vaikkei semmoisilla kadulla astelekkaan. Itellä on yleensä semmoset citymarketista ostetut ohutpohjaset "muoti"lenkkarit. Toimii. Kommenttia kehiin
Reaper_Man
10.12.2005 23:37:27
Itse en käytä ollenkaan kenkiä.. On helpompi omasta mielestäni soittaa niin ettei kenkä purista jalassa ja vaikka ei puristaiskaan.... Niin.... Joo.. Turpa kiinni ku ei saa mitään järkevää sanotuksi..
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus
Matjardo
10.12.2005 23:39:41 (muokattu 10.12.2005 23:40:36)
Mulla ei oo jalassa mitään. Varpaat alasti sitä poljeskellaan, tosin aina en jaksa ottaa sukkia pois, niin kyllä sitä sukatkin jalassa polkee. Mutta kenkiä mulla ei oikeastaa koskaan ole jalassa kun soitan
Two coke or not two coke?
Alpha
10.12.2005 23:40:28 (muokattu 10.12.2005 23:41:42)
Hmm...joko tollaset halpahallista ostetut halpis lenkkarit tai sisäpelikengät sitä yleensä pistää jalkoihin, ku lähtee soittelemaan.

Vaelluskengillä tai bootseilla polkiessa ei hommasta tule kyllä yhtään mitään...

EDIT:Sukkasilteen/ilmansukkia...ei toimi sekään...:o)
Jeltz
10.12.2005 23:45:12
Niin, että mimmoisia kenkiä käytätte soitossa? Vai käytättekö ollenkaan.. Ite olen kaikenmaailman pedaalitekniikkavideoita katellessani huomannut aika monen käyttävän jonkinlaisia ajokenkiä. Onha se tietty ihan loogista ku polkimia niillä on tarkotus painella muutenkin. Sitten taas näkyy ihan kumitossuja ja lenkkareitakin. Yhellä kaverilla on joku ihme fetissi käyttää aina purjehdustossuja rumpukenkinä, vaikkei semmoisilla kadulla astelekkaan. Itellä on yleensä semmoset citymarketista ostetut ohutpohjaset "muoti"lenkkarit. Toimii. Kommenttia kehiin

Yleensä sukkasillaan, mutta toisinaan kotona sisäpelitossuilla, ja joskus on muutkin kengät jalassa soittaessa. Miten tahansa muuten onnistuu, mutta jos on liian paksupohjaiset kengät, niin nopeus ja tarkkuus kärsii aika paljon.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
drum-monkey
10.12.2005 23:47:31
Adidas Sambat! loistokengät.
Munletti on mulletti
Paas
10.12.2005 23:48:08
Suht sieläpohjaisilla kevyillä "skeittitossuilla" soittelen. Ihan puhtaasti soittokengät vaan.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
ziggy
10.12.2005 23:55:40

Lenkkareilla soitan. Jotkut vanhat jotka on jääny hieman pieniksi, muttei liian. Reilu kolme vuotta sitten laiton kengät jalkaan soittaessa, ennen siis vedin ilman jalkineita.
"Mielummin reilusti metsään, kun arasti paskaan". -Alexander Kuoppala
vapauskauppias
11.12.2005 00:07:36
Sukat jalassa.
Ze Kink
11.12.2005 00:36:58
Sukilla. Paljon mukavampi soittaa kun ei oo mitään jäykkää pohjaa häiritsemässä, ja jalkoja voi liikutella miten haluaa. Kyllähän siinä vähän jalat liukuu mutta ei se ainakaan minua haittaa.
I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE
Joystick
11.12.2005 00:38:40
Ihan vaan normaaleilla lättäpohjasilla (skeittikengillä) kengillä.
Tosin jossain vaiheessa soittoa pitää ottaa kengät pois, ja vapautella höyryjä :D
Elä lujaa, kuole nuorena...
ddrum54
11.12.2005 00:54:30
Ihan tavallisilla kävelykengillä vaan.

Kävin joku aika sitten elämäni ensimmäisen kerran keilaamassa. Vuokrasin hallilta keilakengät ja WAU! Ne oli ihan uskomattoman ROCK. Kaksiväriset pun/sin ja todella ohut nahkapohja. Semmoiset on pakko hankkia joskus. ( Kisassa heitin ekalla heitolla kaadon ja olin ehdottomasti sitä mieltä lopetan keilaajauran siihen. Pitkän vääntämisen jälkeen kaverit pakotti jatkamaan. Huono päätös. Ois ollu kiva lopettaa huipulla.)
2`n 4
HCW
11.12.2005 00:58:10
Sukkasillaan vedellään.
Rek-tum-ta-ka-tum!
Epämuusikko
11.12.2005 00:59:15
Sukkasillaan vedellään.

Sitä on liikkeellä. Nykyään on täytynyt opetella soittamaan kengät jalassa. Ennen mentiin sukkasillaan.
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
HCW
11.12.2005 01:01:47
Joskus vetelen myös munasillaan.
Rek-tum-ta-ka-tum!
Ar1
11.12.2005 01:22:41
Ns. katukoris kengillä eli siis aika paljolti koriskengän näkönen, vähä rennompi. AND1 -merkki.
"sä olet mekaaninen"
eljohnny
11.12.2005 01:29:05
Mitään kenkiä käytä
savopie
11.12.2005 01:32:18
Näitä on tällasiakin!

http://www.drumshoes.com/

Olisi joskus hauska päästä testaamaan toimiiko, vai onko huuhaata, melkeen vois investoida tollasiin, jos ois rahaa :P

Yleensä soitan sukkasilteen, tai sitten puma merkkisillä lenkkareilla, joita käytän oikeastaan vaan sisäpelikenkinä ja rumpukenkinä.
roisto PERKELEE!!!
KoRn88.
11.12.2005 01:43:08
En ole ikinä oppinut ymmärtämään tuota kenkien käyttöä. Paljon parempihan tuo tuntuma on, kun ei ole mitää kengän pohjallista pedaalia vasten. Toisaalta tottumiskysymys tämäkin luultavasti on ja pitäisi varmaan kokeilla joitain todella ohutpohjaisia kenkiä. Mutta mitäpä sitä enää alkaa harjoittelemaan kenkien kanssa, kun on alusta asti ilman kenkiä menty ja sen tavan olen itselleni hyväksi todennut.
iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)