Alpha 10.12.2005 22:44:14 | |
---|
Pyydät mahottomia?? No ei nyt mahottomia...200€. Normi eteen tuleva kaareva putki(+tietty jalat) sekä suora sivuputki ja jalka sille. Tuosta sivuputkesta vaan puuttuu klämpit. 3 tomikiinnikettä L-rautoineen on tuossa... |
Migo 10.12.2005 22:57:56 | |
---|
No ei nyt mahottomia...200€. Normi eteen tuleva kaareva putki(+tietty jalat) sekä suora sivuputki ja jalka sille. Tuosta sivuputkesta vaan puuttuu klämpit. 3 tomikiinnikettä L-rautoineen on tuossa... Tjaa...kahtotaan, kahtotaan. Tykkään soittaa soittimilla. |
ToMi88 10.12.2005 22:58:46 | |
---|
Haha..isukki sano, että ottaa työpaikaltaan (rautakaupassa töissä..) Kromista huonekalutankoa ja siihen sitten alumiinisia klämppejä, mitkä sopii suoraan räkkiin ja siihen saa kiinni tomit ja symbaalivarret just sopivasti. Ja ilmasella saa kaiken;) ja klämppejä saan niin monta kun tartteen:) Maanantaina kasaamaan sitten räkkiä..en kyllä tiiä onko sille käyttöä, mutta samakait tuo on rankentaa kun ilmasella saa.. |
Migo 10.12.2005 23:01:18 | |
---|
Haha..isukki sano, että ottaa työpaikaltaan (rautakaupassa töissä..) Kromista huonekalutankoa ja siihen sitten alumiinisia klämppejä, mitkä sopii suoraan räkkiin ja siihen saa kiinni tomit ja symbaalivarret just sopivasti. Ja ilmasella saa kaiken;) ja klämppejä saan niin monta kun tartteen:) Maanantaina kasaamaan sitten räkkiä..en kyllä tiiä onko sille käyttöä, mutta samakait tuo on rankentaa kun ilmasella saa.. Pistäs pahvilaatikkoon mullekkin ja lähetä matkahuollon kautta :D Tykkään soittaa soittimilla. |
ToMi88 10.12.2005 23:02:26 | |
---|
no voin vaikka laittaakin, jos vaan löytyy putkee ja muuta tarpeeksi ja maksat rahdit:D |
Alpha 10.12.2005 23:02:58 | |
---|
Kromin värinen räkki olis kyllä aika rock...:o) |
ToMi88 10.12.2005 23:03:38 | |
---|
Kromin värinen räkki olis kyllä aika rock...:o) Jep, toivottavasti sitä putkea vaan vielä löytyy. |
no voin vaikka laittaakin, jos vaan löytyy putkee ja muuta tarpeeksi ja maksat rahdit:D Jeps :() Tykkään soittaa soittimilla. |
srgi 10.12.2005 23:09:44 | |
---|
No joillain se käy vaan säkä... Mie totesin et teen sitten ku on nii paljo ylimäärästä rahaa et saaa muutki menot maksettua ja nyt oon ostamassa kyl ekaks muuta. Elämä on ihmisen parasta aikaa. |
Shitmanek 11.12.2005 13:19:12 | |
---|
no voin vaikka laittaakin, jos vaan löytyy putkee ja muuta tarpeeksi ja maksat rahdit:D Hei, tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta :) Olisin ehkä itsekin kiinnostunut... Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |
VeeKoo 11.12.2005 15:20:45 | |
---|
Hittolainen, kun en ole ikinä räkkiä livenä nähnyt ja sellainen varmaan pitäis metallitöissä tehdä... Jos jollain tosiaan olis jotain linkkiä, niin ilomielin kattoisin vähän apua.. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Jeltz 11.12.2005 15:33:06 | |
---|
Hittolainen, kun en ole ikinä räkkiä livenä nähnyt ja sellainen varmaan pitäis metallitöissä tehdä... Jos jollain tosiaan olis jotain linkkiä, niin ilomielin kattoisin vähän apua.. Miten mulle tulee semmonen olo, että tässä ollaan niinkun menossa perse edellä puuhun :). Ainakin kannattaa käyttää 38mm putkea, niin siihen saa tarvittaessa tehdasvalmisteisia klämppejä kiinni. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
VeeKoo 11.12.2005 15:54:29 | |
---|
Miten mulle tulee semmonen olo, että tässä ollaan niinkun menossa perse edellä puuhun :). Näinhän se melekovarmaan menee.. Onhan tässä noin kuukaus aikaa enne kun se täytyy aloittaa, niin jonkun käsityksen saan mitä täytyy tedä.. Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Youni 11.12.2005 19:41:03 | |
---|
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
VeeKoo 11.12.2005 19:47:28 | |
---|
Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Youni 11.12.2005 21:52:23 | |
---|
Itse hain rumpu räkki ja ei tullunna mitään :) Taikasana on englannin kieli: drum rack. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
VeeKoo 11.12.2005 22:00:37 (muokattu 11.12.2005 22:01:06) | |
---|
Taikasana on englannin kieli: drum rack. Englanti on mikä määrää tahdin... Ajattelin vaan, että mun omasta miesestä räkit ovat rumia :) Vaan kai se on jotain pakko tehdä metallityökurssilla, ja räkki voisi olla yksi vaihtoehto... Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Mr. Morrow 12.12.2005 19:15:33 | |
---|
Kromin värinen räkki olis kyllä aika rock...:o) =Millenium Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan... |
VeeKoo 04.01.2006 22:34:17 | |
---|
Nyt sitten täytyisi tasan viikon päästä aloitta metallitöissä joku vapaatyö. Ainut järkevä hyödyllinen kapistus mikä minun mieleeni on tullut on nyt tämä räkki. Niin nyt jos niitä nettisivuja jollain on niin linkkiä kehiin! Sillä minulla ei ole hajuakaan, miten tämä kannattaisi tehdä? Vaikka ropno kattaakin 50% netistä, niin täytyyhän sieltä nyt yksi räkinteko-ohjekkin löytyä?!? jos joku tietää, niin nyt sitä linkkiä kiitus! Kaikki vinkit ovat nyt kyllä tervetulleita! Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Shitmanek 04.01.2006 22:37:01 | |
---|
Vaikka ropno kattaakin 50% netistä Enemmän :) Ja itseäkin oikeastaan kiinnostaisi tuollainen pieni ohjeenpoikanen, tai edes vinkkiä tuohon rakentelun aloittamiseen, jos vaikka minäkin innostuisin nikkaroimaan tuollaisen. Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...? |