PoLFus 10.12.2005 14:44:17 (muokattu 10.12.2005 14:45:05) | |
---|
Hä mitkä sivut? Kuulostaa kyllä vittumaiselta touhulta jos tommosesta joku kantelee. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
Ocean Boulevard 10.12.2005 15:04:33 | |
---|
Eläköön Suomi-junttien kateus! On se s****na kumma kun joku vähän yrittää, niin heti ollaan selkään puukottamassa. ps. Eikös noita mainosbannerirahoitus-juttuja ole joitain muitakin? Ajattelin vaan, että uutta peliin vaan! Jokainen varmaan osaa tämän jälkeen klikkailla niitä bannereita ilman täällä "mainostamista". |
JAM 10.12.2005 15:11:35 | |
---|
Käsittämätöntä toimintaa. Sivuston idea ja toteutus oli kuitenkin helvetin hyvä. Pakkanen kesyttää nudistin. |
gasser 10.12.2005 15:15:08 | |
---|
No johan oli taas "kiva" uutinen. Perkeleenperkele, sanon minä. Tsemppiä twinklelle, toivottavasti saat uudet sivut pystyyn. Vaikka köyhä olen, niin pari egee tippuis tilillesi aivan saletisti, jos vain mitenkään mahdollista. |
kivi 10.12.2005 15:55:16 | |
---|
Hä mitkä sivut? Tätä kysyn myös minä. Onko jossain joku muusikoiden.netin laitetestaussivusto? Nyt en yhtään tiedä mistä puhutaan, vaikka luulin seuraavani mnettiä aika tarkasti. |
McNulty 10.12.2005 16:03:59 | |
---|
Suomalaiset ovat helvetin typeriä ja kateellisia paskoja! "Naapuri kun ostaa uuden auton niin mä en puhu sille sanaakaan!" "Mä en ainakaan toivo sulle mitään hyvää, kun ei mullekaan koskaan tapahdu mitään hyvää!" ja huvittavinta suomalaisissa on nämä känniääliöt tyyliin: "pherkeleen shomalith thulee ja vharasthaa mheidä nhaiset!" Juu juu, ihan varmasti ne naiset sellasia läskejä paskamahoja katselis muutenkaan. "ja vittu ku sellaset sossupummit hihhuloi täällä mun verorahoilla!" No niinpä, onneksi Suomessa ei olekaan kovin montaa kotimaista sossupummia tuhlaamassa niitä verorahoja. 10 ulkomaalaista on suurempi uhka lähiöääliön verorahoille kuin 3500 kotimaista pummia, juuri näin!!! Kuten Paasikivi jo aikoinaan totesi: "Suomalaiset ovat vähälahjakasta kansaa. Eivät he osaa hoitaa edes omia asioitaan!", näyttää pitävän paikkansa edelleen. Tämä ränttäys on omistettu kaikille niille joita vituttaa se että Twinklen assetit ja afäärit joku kävi lynkkaamassa. Ei voi kuin ihmetellä joidenkin ihmisten (pippeli)kateutta. Virtuaalipäteminen saa ihan uusia ulottuvuuksia. Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
askomiko 10.12.2005 16:10:14 | |
---|
Tilaa mikrobitti, saat synkeän nopeata kotisivutilaa ilman siirtorajoituksia. Tai sitten tuommone niinku miulla, 35e vuodessa maksaa askomiko.com, josta saa siirtää 5 gigaa kuussa. Veni, vidi, flatus.
Tulin, näin, pierin. |
McNulty 10.12.2005 16:19:14 | |
---|
Tilaa mikrobitti, saat synkeän nopeata kotisivutilaa ilman siirtorajoituksia. Tai sitten tuommone niinku miulla, 35e vuodessa maksaa askomiko.com, josta saa siirtää 5 gigaa kuussa. tai lataa Apache HTTP-palvelimen käyttöön ja dyndns-palvelusta vähän fiksumpi osoite IP-osoitteen tilalle. Näin meikäläinen on saanut käyttöönsä 380Gb kotisivutilaa ilman rajoituksia :) Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
Twinkle 10.12.2005 16:44:34 | |
---|
Toisaalta.. kun et olis tommosta sanonu niin tältäkin oltaisiin vältytty... Jeps, mutta arvaapa kuinka moni olisi klikkaillut jollei erikseen pyydä? en usko että kukaan. Mitäs väärää tuossakin on, että tekee tuollaista? Eihän kukaan niitä ihmisiä pakota mitään klikkailemaan... No ne oli mainoksia, eli jos klikkaa mutta ei sen takia että tuote kiinnostaa, niin sitten koko mainostamisesta annetun rahan konsepti on vähän hukassa. Henkilökohtaisesti minä kyllä aattelin ettei se oli suurfirmoilta pois jos niiden mainoksia "käytetään hyväksi" suurin piirtein 2 euron edestä kuussa. Laita sinne näkyviin oma tilinumero, jonne voi tehdä lahjoituksia, niin ei tartte bannereiden kanssa arpoa laisinkaan. Itse asiassa siellä oli tilinumero. Täällä eräät tyypit alkoi avautumaan siitäkin. Kyllä näillä tulikin sitä rahaa, 23 465 luettua artikkelia == yksi tyyppi lahjoitti 1.5 euroa rahaa. Tätä kysyn myös minä. Onko jossain joku muusikoiden.netin laitetestaussivusto? Siis ylläpitämäni sivu, jossa revin auki kaikenlaisia vehkeitä, soittimia ja vimpaimia ja testailin niitä sitten, hommeleista raportit ja kuvia.. Tuossa on katseltavana parista eniten puhuttaneesta artikkelista emothreadit, ite sisältö on tällä hetkellä offline. http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=108219&o=0#p3749112http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=108718&o=0#p3786840http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=109096&o=0#p3816394http://muusikoiden.net/keskustelu/p … ?c=15&t=110007&o=0#p3878332 Niitä oli jokunen lisää, mutta noi nyt äkkiä löysin "plussat" -linkin alta. niistä muuten tuli yhteensä melkein 150 plussaa. Tai sitten tuommone niinku miulla, 35e vuodessa maksaa askomiko.com, josta saa siirtää 5 gigaa kuussa. Tila ei ole ongelma, minulla on koulun palvelin alla jossa on rajaton diskquota ja rajaton siirtomäärä. Tahdilla jota minä osoitan valmistuakseni se on käytössä ainakin vielä seuraavat 2 vuotta. ps. Eikös noita mainosbannerirahoitus-juttuja ole joitain muitakin? Ajattelin vaan, että uutta peliin vaan! No itse asiassa niitä ei ole kuin Tradedoubler, Google Adsense ja joku mikälie. Kuukkeli on ainoa, jonka kautta käytännössä saa rahaa pelkistä klikkauksista, muissa saa myyntikomissiota. |
JMP71 10.12.2005 16:46:03 (muokattu 10.12.2005 16:47:42) | |
---|
Tätä kysyn myös minä. Onko jossain joku muusikoiden.netin laitetestaussivusto? Nyt en yhtään tiedä mistä puhutaan, vaikka luulin seuraavani mnettiä aika tarkasti. http://solar.hamk.fi/~foholmqtu/laitetestaus/ oli siis tuo laitetestaus-sivusto, jonka takana oli/on nimimerkki Twinkle. Nyt on sivu kiinni sitten. Hyviä artikkeleita oli, toivottavasti Twinkle vitsii vielä pistää homman pystyyn uudestaan. Lisäys: Jaa.. Twinkle oli nopeempi, ja varmaan parempikin kommentoimaan tähän :) Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |
kivi 10.12.2005 17:55:27 | |
---|
|
Hannu H. 10.12.2005 17:59:47 | |
---|
Mitä ihmettä tapahtui? Sulla oli sivut jollain ilmaisella palvelimella, ja ilmainen palvelin koki että olit liian suosittu ja rasitit niitä liikaa? Tai olit laittanut ilmaisen palvelimen sivulle liian monta omaa rahastusbanneria kilpailemaan ilmaispalvelimen omien bannerien kanssa? Tais käydä niin, että kun ei pitäjä saanutkaan rahojaan niin hän harmistui perin pohjaisesti ja nappasi artikkelit pois netistä. Tai tämmösen käsityksen minä olen saanut.. |
Volume 10.12.2005 18:01:35 (muokattu 10.12.2005 18:07:23) | |
---|
Olipas vittumaisesti tehty. Ilmiannon takana oleva tyyppi varmasti selailee muusikoiden.nettiä ja mahdollisesti myös tätäkin ketjua. Siksipä heitänkin haasteen, että kun on ollut otsaa tehdä ilmoitus asiasta, niin kaiketi henkilö suostuu paljastamaan syyn miksi tämän teki, tässä näin kaikkien edessä. Tämä ei nimittäin johtanut pelkästään siihen että nuo rahatulot mitätöitiin, tämä aiheutti myös sen että emme jatkossa näe uusia laitearvioita ja näin ollen koskee meitä kaikkia. Mitä ihmettä tapahtui? Sulla oli sivut jollain ilmaisella palvelimella, ja ilmainen palvelin koki että olit liian suosittu ja rasitit niitä liikaa? Tai olit laittanut ilmaisen palvelimen sivulle liian monta omaa rahastusbanneria kilpailemaan ilmaispalvelimen omien bannerien kanssa? Twinklehän tuossa aiemmin sanoi että kaistankäyttö ei ole ongelma, ovat tällä hetkellä koulun palvelimella ilman minkäänlaisia siirto- ja tilankäyttörajoituksia. Tässä toteutui suomalainen perikateus, eli Twinklellä oli mainoksia joita painelemalla hän tienasi joka kerta tietyn (pienen) määrän rahaa tililleen ja joku tuli kateelliseksi. Kaikenlainen mainosten klikkailuun yllyttäminen on mainostajien säännöissä kiellettyä, ja Twinkle oli muutamaan otteeseen vihjannut että mainostulot auttaisi tulevia projekteja, joten tämän nojalla ko. elämäntapamulkku teki ilmoituksen ja kaikki tähän mennessä twinklelle kerääntyneet mainostulot mitätöitiin. Tämä viesti oli 100 % totuus. |
Hannu H. 10.12.2005 18:06:22 | |
---|
Olipas vittumaisesti tehty. Ilmiannon takana oleva tyyppi varmasti selailee muusikoiden.nettiä ja mahdollisesti myös tätäkin ketjua. Siksipä heitänkin haasteen, että kun on ollut otsaa tehdä ilmoitus asiasta, niin kaiketi henkilö suostuu paljastamaan syyn miksi tämän teki, tässä näin kaikkien edessä. Tämä ei nimittäin johtanut pelkästään siihen että nuo rahatulot mitätöitiin, tämä aiheutti myös sen että emme jatkossa näe uusia laitearvioita ja näin ollen koskee meitä kaikkia. Voin jo tässä kohtaa sanoa, että kyseisellä henkilöllä ei tule pokka riittämään. Kyllä tommoset tiedetään! |
Tai sitten tuommone niinku miulla, 35e vuodessa maksaa askomiko.com, josta saa siirtää 5 gigaa kuussa. Tai serverimaailma.comista domaini ja kotisivutila 500mb ja 25gb tiedonsiirto/kuukausi. Maksaa 15 euroa vuosi ja 10 euron rekisteröinti. Saa siis esim .com .net tai .org sivuston. Mulla ollu kohta vuoden ja hyvin toiminu. Suosittelen. Boltsa |
Gypsy 10.12.2005 18:39:24 | |
---|
Jäivät sitten artikkelit lukematta kun "ihan nyt ei ehdi, mutta kyllä ne siellä pysyy"... No, mulla ne oli jo koneelle talletettunakin, poistin ne kuitenkin jokunen päivä sitten kun "löytyyhän ne tuolta...". Eipä tullu sitten kaikkee luettua. Hyviä oli ne mitä luin, Behringer pedaalijuttukin päivitettynä. |
myrtonen 10.12.2005 18:45:20 | |
---|
Tee englanninkieliset niistä sivuista, ainakin enkkuversio, ja mainostat sitä ympäri messulautoja. Jenkit on höveleitä lahjottamaan rahaa jos on paypal-mahdollisuus... Mega Man Club #010 - Gay Man
Älä oo tommonen. Ottaisitko sen sijaan pastillin? |
Twinkle 10.12.2005 21:59:39 (muokattu 10.12.2005 23:37:46) | |
---|
Artikkelit mitkä jäi nyt tällä hetkellä saamatta ovat siis: - Etuaste-putkien testi - JD-2500 taiwanilaisbasso - Parit vanhat Yamahat mitä hyllystä löytyy, Pacifica 112 ja RBX170 - Behringer Truth 2031A -aktiiviskobet - Behringer FCA202 - audiointerface - Mesa/boogie Triple recto ja siihen biastrimmerin tuuppaaminen - Behringerin pedaalin EMC-vaimentaminen - Yahama Pacificaan faradayn häkki - Eminence-elementtien ääninäytteet - Sarjikset "Kuinka rakennan Uraltonen tuotteet" - Maailman uber-retein pedalboard. - 57-testi - Shure vs. halvat jäljiltelmät plus muita mitä en tähän hätään muista, ehkäpä sitten joskus nuokin... Tais käydä niin, että kun ei pitäjä saanutkaan rahojaan niin hän harmistui perin pohjaisesti ja nappasi artikkelit pois netistä. Tai tämmösen käsityksen minä olen saanut.. Raha ei sillä tavalla tässä ole suurin ongelma, ongelma on se että vituttaa ihmisten käytös. Ei tuo nyt paljoa rahassa ollut, olisi sillä saanut jokusen B:n margariinirasian rikkirevittäväksi ja ihmeteltäväksi, mutta silti syö, vähän niinkuin "kiitokseksi potkin teitä päähän". Tee englanninkieliset niistä sivuista, ainakin enkkuversio, ja mainostat sitä ympäri messulautoja. Jenkit on höveleitä lahjottamaan rahaa jos on paypal-mahdollisuus... Tätä minä olen itsekin miettinyt, mutta voi olla aika hiljaista että kielitaito riittäisi tehokkaaseen ja järkevään kääntämiseen. Samaa olen jenkeistä ja ulkomaan elävistä kuullut, että niillä se ei ole rahasta kiinni, vähän joka turhuuteen on seteleitä tungettavaksi. Mitä enemmän yleisöä toisaalta on, sitä enemmän sieltä löytyy niitä vastarannan kiiskejä ja se vaatii enemmän taistelua niiden osalta. |
Ze Kink 10.12.2005 23:13:03 | |
---|
Harmittaa, nuo arvostelut olivat nimittäin todella jees. En olisi tuota Behku-EQ:takaan uskaltanut tilata ilman että olisin lukenut juttua siitä tuolla sivuilla. I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE |
Ze Kink 10.12.2005 23:28:56 | |
---|
ja huvittavinta suomalaisissa on nämä känniääliöt tyyliin: "pherkeleen shomalith thulee ja vharasthaa mheidä nhaiset!" Juu juu, ihan varmasti ne naiset sellasia läskejä paskamahoja katselis muutenkaan. "ja vittu ku sellaset sossupummit hihhuloi täällä mun verorahoilla!" No niinpä, onneksi Suomessa ei olekaan kovin montaa kotimaista sossupummia tuhlaamassa niitä verorahoja. 10 ulkomaalaista on suurempi uhka lähiöääliön verorahoille kuin 3500 kotimaista pummia, juuri näin!!! Koomista on myös kun puolet näistä sanoo että "ulkomaalaiset tulee Suomeen ja vie meidän duunit perkele!" ja puolet että "ulkomaalaiset tulee tänne ja elää sossulla eikä käy duunissa!". I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE |