ikkunaprinsessa 18.07.2003 13:29:13 | |
---|
Onko kukaan menossa Ankkaan, ja ketä katsomaan? Ite meen ainakin lauantaina; HIM ja toivottavasti sunnuntaina; Maija ja Hanoi Rocks. En ole kyllä Hanoin fani, mutta niiden live-esiintyminen ois siisti nähä. Voisko joku muuten kertoa HIMin Ruisrockin keikasta? In the grace of your love I writhe in pain -V.Valo- |
the jokke 18.07.2003 13:34:55 (muokattu 18.07.2003 13:35:11) | |
---|
HIMin keikka ruisrockissa oli huippu.. en oo kyllä ennen nähnyt, joten mulla ei oo vertailukohdetta. mulla ainakin oli hyvä meininki.. toiset taas sanoivat, että se keikka oli HIMin huonoimpia. tiedä häntä.. |
HulluSimo 18.07.2003 17:25:50 | |
---|
Mä oon menossa ja tänään kävin liputkin ostamassa. Ainakin haluisin nähä Hellacoptersin, Hanoi Rocksin, Flaming Sideburnsin ja Sweatmasterin. Onhan noita muitakin, ei nyt vaan muista. ...or still alive! Katsokaa Wanted! |
KooMikko 18.07.2003 17:39:14 | |
---|
Menossa ollaan. |
Deep Shadow 18.07.2003 17:55:54 | |
---|
HIMin keikka ruisrockissa oli huippu.. en oo kyllä ennen nähnyt, joten mulla ei oo vertailukohdetta. mulla ainakin oli hyvä meininki.. toiset taas sanoivat, että se keikka oli HIMin huonoimpia. tiedä häntä.. Hitto kun en tänä vuonna päässyt katsomaan... Toissa vuonna olin ja se keikka olisi kelvennut hyvin vertailukohdaksi jos puhutaan huonosta keikasta.. Silloin HIM oli Ruissalossa aivan totaalisen surkea! Toivottavasti tänä vuonna vetivät homman paremmin.. ~Duurisointu on fantasiaa, mollisointu on realismia~ |
lapio 19.07.2003 17:19:15 | |
---|
MMM.. Ehkä. |
KooAa 19.07.2003 17:36:59 | |
---|
Tulossa ollaan molemmiksi päiviksi. Tarkoituksena on katsoa lähes kaikki bändit. Koo(Aa)lla ei ole väliä ! |
Ada 20.07.2003 04:51:39 | |
---|
Onko kukaan menossa Ankkaan, ja ketä katsomaan? Ite meen ainakin lauantaina; HIM ja toivottavasti sunnuntaina; Maija ja Hanoi Rocks. En ole kyllä Hanoin fani, mutta niiden live-esiintyminen ois siisti nähä. Voisko joku muuten kertoa HIMin Ruisrockin keikasta? Ankkarockiin menossa minäkin HIMiä katsomaan. Ruisrockin keikka oli mahtava, vertailukohteena on tosin vain yksi aikaisempi keikka joka sekin oli hyvä. Jossain lehdessä oli jotain Ruisrockista ja kehuivat HIMin keikkaa siinä. :) "I know where I belong, away from your Gods"
- Endless Dark, HIM |
Toveri 20.07.2003 14:56:07 | |
---|
Taisi lipsahtaa. Menen molemmiksi päiviksi ja harrastan festarielämää. Festarialuetta lähin leirintämestakin taitaa olla tossa Järvenpäässä. Me kun suunniteltiin, että oltais leireilty luonnonkauniissa Korsossa. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
Pastori Sinko 20.07.2003 20:20:27 | |
---|
Taisi lipsahtaa. Menen molemmiksi päiviksi ja harrastan festarielämää. Festarialuetta lähin leirintämestakin taitaa olla tossa Järvenpäässä. Me kun suunniteltiin, että oltais leireilty luonnonkauniissa Korsossa. Onkohan tuo Järvenpään leirintäalue miten lähellä sitä festaripaikkaa ja pääseköhän sieltä kätevästi... Olis ihan kiva tietää vähän etukäteen näistä majoitusvaihtoehdoista ettei sitten edellisenä iltana tarvi ryhtyä stressaamaan |
Toveri 20.07.2003 20:30:19 | |
---|
Onkohan tuo Järvenpään leirintäalue miten lähellä sitä festaripaikkaa ja pääseköhän sieltä kätevästi... Olis ihan kiva tietää vähän etukäteen näistä majoitusvaihtoehdoista ettei sitten edellisenä iltana tarvi ryhtyä stressaamaan www.ankkarock.fi Vanhankylänniemessä näyttäisi olevan. Matkaa Järvenpään keskustaan n. 3 kilometriä, josta junayhteys Keravalle ja siitä Korsoon. Oon vaarallinen. Janoatko mua? |
Aurabasisti 20.07.2003 21:18:09 | |
---|
Ajattelin et voishan tuota lähteä. En oo ennen ollu ankassa ja ois kiva päästä rokkailee tänä kesänä edes jonnekin. Lauantaiks tulen mut en mitään erityistä kattomaan. Kunhan pääsen fiilistelee rokkimeininkii. :) Aura - the basisti |
aleksi 20.07.2003 21:23:05 | |
---|
Ilmeisesti olen lähdössä. Lähinnä tapahtuma kiinnostaa, mutta toki muutama bändikin: Flaming Sideburns, Sweatmaster, Hellacopters. "-Har du en cigarett komppis?
-Not for you." |
Launtaiks ollaan menossa, vaikka aika monet bändit (apulanta, rautiainen, zen cafe, yup ja flaming sideburns) tulee nähtyä vähintään toiseen kertaan tänä vuonna. |
Angie 21.07.2003 00:45:06 | |
---|
KORSO ROCKS, OK?!!! Molempina päivinä olen menossa, kun ihan kotonahan nuo bändit periaatteessa esiintyvät.. ja tarkoituksena olisi nähdä Hellacopters, Liekehtivät Pulisongit, The Ark, Sweatmasteri ja Hanoit sekä ihan mielenkiinnosta Jukkapoika ja kompostibändi, The Sounds ja Don Johnson Big Band... Kyllä kaikki kovat jätkät on Korsosta ja kaikki jotka haluaa olla kovia jätkiä raahautuvat sinne vähintään kerran vuodessa. Ankkarock on cool. (...sanoo Korso-fani henkeen ja vereen, vakuuttavaa eikö?) You've got that rainbow feel but the rainbow has a beard. |
pitkätukka 21.07.2003 01:07:19 (muokattu 21.07.2003 01:08:55) | |
---|
Kyllä kait sinne ekana päivänä tulee mentyä. Tokana päivänä onkin sellaista huttua, että kiitos ei. Ei sitä oikein festariksi voi luokitella, tunnelma ei ole ollenkaan samaa luokkaa, kuin muualla ja vielä niin lähelläkin, että kotiin menee sieltä. Edit; Niin ja se lampikin haisee aivan hirveälle ja hiekan pöllyäminen ottaa aivoon. |
barbabeau 21.07.2003 17:28:20 | |
---|
Näillä näkymin lauantaina menisin, koitan saada töistä vapaata. Fleimarit, sweatmaster ja hellacopters joita katsomaan menen. |
Miluh 21.07.2003 22:16:18 | |
---|
Hmm.. ajatus on kyllä käynyt mielessä et pitäskö lähtee AnkkaRockiin ja oon yrittäny saaha kamujakin mukaan messiin,ettei tarviis yksin lähtee. :P mut en tiedä,kai sinne lähtee jos kamut lähtisivät kans.. :D Its Better To Burn Out Then To Fade Away... |
1960-1980 21.07.2003 22:27:36 | |
---|
Enpä tiedä, pitää kahtella vielä. Varmaan tulee taas lähdettyä ja jälkeenpäin vituttaa että mitäs tuli taas tuhlattua rahat tuollaiseen kökköön. Olisihan siellä Scorpions. |
lei-la 22.07.2003 14:09:03 | |
---|
onneks ei tarvii ku maata partsilla ni kuulee kaiken muziikin täydellisesti. No joo. ei oo monena vuotena jaksanu raahautuu tonne sisään on sen verta paskatasosta. riittää toi joenrannalla fiilistely. Kyl korsos on ainakin ennen ollu leirintä alue!!? |