Aihe: marsu ja kerrostalo?
1 2 3
Gypsy
20.07.2003 22:33:48
Mun käsittääkseni siinä on sellanen voluuminappula, josta voi säätää voluumia.

Joo ja sen voluuminappulan säätäminen pienemmälle saa marshallin kuulostamaan skeidalta
askomiko
20.07.2003 22:37:42
Joo ja sen voluuminappulan säätäminen pienemmälle saa marshallin kuulostamaan skeidalta

Ärh..

Jatkakaa.
Dr. Love
21.07.2003 20:22:29
DR. Love:

Ihan folklore-tarina. Ei tuollaista voi tapahtua oikeassa elämässä, ellei sitten kyseessä ole huoltomies tai isännöitsijä, eikä vanha mummo ole kumpikaan niistä.

sattu tapahtumaan veljelleni.... asunnon edellinen omistaja oli vaa antanut yhden avaimensa naapurille. ei sen kummempaa. kuolema korjasi edellisen omistajan ja avain jäi naapurille. eikä ollu veikka ainut joka vaihdatti lukot oveensa samaisessa talossa...
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
hemmo
21.07.2003 20:44:29

sattu tapahtumaan veljelleni.... asunnon edellinen omistaja oli vaa antanut yhden avaimensa naapurille. ei sen kummempaa. kuolema korjasi edellisen omistajan ja avain jäi naapurille. eikä ollu veikka ainut joka vaihdatti lukot oveensa samaisessa talossa...

Ai jaa, no sitte. Mummo tuli silti luvatta eli kyseessä on kotirauhan rikkominen, ja rikkojana siis the Mummo.

Muuten, itse lukkoa (=lukkorunko) ei yleensä tarvitse vaihtaa. Lukkopesän (sen johon avain työnnetään) vaihto riittää, yleensä.
Säröä beibi!
Zimi
21.07.2003 21:33:49 (muokattu 21.07.2003 21:34:06)
Ihan folklore-tarina. Ei tuollaista voi tapahtua oikeassa elämässä, ellei sitten kyseessä ole huoltomies tai isännöitsijä, eikä vanha mummo ole kumpikaan niistä.

Ootsä varma?
Metallica mies
29.07.2003 13:48:24
Joo välistä kyllä pistää vituttamaan kun alakerran naapuri hakkaa jollain luudalla kattoon kun soittelen kitaraa mutta en välitä siitä , usein vain hakkaan takas eihän se sille voi mitään jos päivällä soittelee ja ei ylity db raja.
Deranged
31.07.2003 00:04:37
Joo välistä kyllä pistää vituttamaan kun alakerran naapuri hakkaa jollain luudalla kattoon kun soittelen kitaraa mutta en välitä siitä , usein vain hakkaan takas eihän se sille voi mitään jos päivällä soittelee ja ei ylity db raja.

Minä "soitan" vaan isommalla volalla jos naapurit meuhkaa.

:) Paras naapuri on kuollut naapuri
littlemick
31.07.2003 00:45:10
joo, olis muutto kerrostaloon edessä, eikä tolla marshallin JMP:llä ja 4*12 kaapilla taida mitään siellä tehdä. auttaisko asiaan esim. 2*12 tai 1*12 kaappi vai pitäisikö ostaa joku pikkunen treenivahvari? entäs keinokuormat? taitavat vaan olla aika kalliita..

riippuu naapureista
itselläni on marshall jubilee 1*12 50w jota
huudatan monesti keskellä yötä
naapureina ilmeiseti kuuroja mummoja?
olen asunut nykyisessä kämpässä 10 kuukautta
eikä yhtään valitusta ole tullut

joitakin vuosia sitten minulla oli naapuri
joka valitti aivan kaikesta kerroin siitä
hullusta ämmästä isännöitsijälle jolloin ämmä
sai varoituksen ja isännöitsijä sanoi että mikäli
muija ei tuki turpaansa tulee häätö
kyllä valitukset loppui lyhyeen

eli aivan asuntokohtaista luukuta niin paljo ku lähtee
jos tulee valituksia nii hiljennä volyymiä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)