Aihe: Paras huhukeikka?
1 2
pekkajau
09.12.2005 09:32:40
Vieläkö lie tämä termi "huhukeikka" yleisesti käytössä?
Olettekos koskaan ollut huhukeikalla? Huhukeikkahan on semmonen keikka että ollaan muka "keikalla".. mutta ihan oikeesti ei olla keikalla. Ja oletteko jäänyt kiinni siitä että olette ollut huhukeikalla?

Yksi tuttu urkuri aikoinaan sanoi kotonaan eukolleen että lähtee pyhänseutuna laivalle soittamaan. Tosiasiassa se makasi humalassa koko viikonlopun yhellä rantasaunalla salarakkaan seurassa .. ja sitten sen eukko rupes tivaamaan siltä että entäs tili, missäs se on kun se tuli kotiin? Niin kaveri oli tuumannut vaan että se oli semmonen hyväntekeväisyyskeikka!
Täältä pesee... ilman kyyneleitä!
ninmari
09.12.2005 10:41:47 (muokattu 09.12.2005 10:42:00)
Oho..näitähän on vuosien takaa montakin..=)
Jospa jättäisin yksityiskohdat kertomatta..
Mutta sen sanon, että hauskimpia keikkoja ne on,mitä olla vaan voi..!!;)
En laula nuoteista.Laulan rahasta!
R.Syke
09.12.2005 10:51:15
Ja päälle kehut...ja huikat :D
Sertzo S
09.12.2005 11:11:50
"Huhukeikka"...empäs kerro mitään täälläkään.
vanhami
09.12.2005 11:29:22
Onhan noita joskus ollut.

No kerrotaan nyt yks. Sijoittuu kauas villeimpiin poikaimiesvuosiin. Hieman yliaktiivinen naisystävä oli tulossa viikonlopuksi kaupunkiin, toisaalta halutti rypemään.

Sanoin sille, että mulla on perjantaina veto, että mene kaveris luokse stadiin ja tuu vasta lauantaina iltapäivällä, että saan nukkua.

Menin yhden kaverin kanssa cinderellalla. Karmee örmyristeily "täysihoidolla". Aamulla kotiin suoraan sänkyyn josta sitten "heräilin" iltapäivällä.

Aha sulla on kankkunen ... joo tuli vähän innostuttua ottamaan keikalla...
uruttaja
09.12.2005 11:39:50
Kerran lähdin Albatrossille lauantaina, koska vaihtopäivä oli poikkeuksellisesti sunnuntaiaamuna.:) Heh. Tämä tapahtui ennen Hjördistä.
baron
09.12.2005 11:57:36

Mä oon joskus tyttöystävälle sanonut, että meen illalla vähän naisiin. Se sanoo: "Älä valehtele, oot kummiskin keikalle menossa!"
My name is Baron, Sir Baron.
jeppeq
09.12.2005 13:48:46
Yhen soittokaverin vaimoke kerran ol tivannu aamutuimaan ovella: "Missä viivyit ?"
Kaveri vastas: "padasjoen mettässä raplasin yhtä muijaa" ja meni maate.
Menee par päivää, vaimoke kysyy uudestaan: "missä sä oikeesti olit?"
Kaveri vastaa:"olin yhellä kaverilla saunomassa". Vaimoke tästä tyytyväinen.
Totuus - se ei pala tulessakaan.
Soitan - olen siis olemassa
sirduke
09.12.2005 14:23:23
Usein myös olen kuullut samasta aiheesta nimikkeen "varjokeikka"...
Huolellisuus tyydyttävä, käytös hämmästyttävä...
riff
09.12.2005 14:25:52
Yhen soittokaverin vaimoke kerran ol tivannu aamutuimaan ovella: "Missä viivyit ?"
Kaveri vastas: "padasjoen mettässä raplasin yhtä muijaa" ja meni maate.
Menee par päivää, vaimoke kysyy uudestaan: "missä sä oikeesti olit?"
Kaveri vastaa:"olin yhellä kaverilla saunomassa". Vaimoke tästä tyytyväinen.
Totuus - se ei pala tulessakaan.

Haahhaa! Tiedän tapauksen! Mä oon kuullut käytettävän termiä, haamukeikka. Samapa se, sama asia. "Eräät" soittajaystyävämme jäivät kerran laivapätkän loputtua vielä laivaan. Meriselityksenä kotiin oli, että tuli tuuraus ja pitää kompata erästä tähtöstä vielä laivalla. Pojilla kävi tuuri, etteivät vaimot huomanneet samaisen tähtösen olevan parhaillaan suorassa tv lähetyksessä. Ja sitä ei laivalta kuvattu;-)
Soundi painaa mutta haitari vain painaa.
clave
09.12.2005 17:32:10

Mä oon joskus tyttöystävälle sanonut, että meen illalla vähän naisiin. Se sanoo: "Älä valehtele, oot kummiskin keikalle menossa!"

Paradoxi tuntuu toimivan aina.
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
mack the knife
09.12.2005 17:34:10
Cinderellalle jäätiin, sattu viiden päivän pätkän keskelle Slade. Meriselitys: Kun se Slade soittaa sitä rokkia, niin meidän pitää soittaa sitten hyvät tanssit siihen eteen ja taakse.
Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty.
clave
09.12.2005 18:13:39

Cinderellalle jäätiin, sattu viiden päivän pätkän keskelle Slade. Meriselitys: Kun se Slade soittaa sitä rokkia, niin meidän pitää soittaa sitten hyvät tanssit siihen eteen ja taakse.

++
"En oo tehny sulle hyvää enkä pahaa, pikemminkin päinvastoin"
Puavali
09.12.2005 18:18:45
Haahhaa! Tiedän tapauksen! Mä oon kuullut käytettävän termiä, haamukeikka. Samapa se, sama asia. "Eräät" soittajaystyävämme jäivät kerran laivapätkän loputtua vielä laivaan. Meriselityksenä kotiin oli, että tuli tuuraus ja pitää kompata erästä tähtöstä vielä laivalla. Pojilla kävi tuuri, etteivät vaimot huomanneet samaisen tähtösen olevan parhaillaan suorassa tv lähetyksessä. Ja sitä ei laivalta kuvattu;-)

Eräs herra ei ollut muusikko, mutta kerrotaan hänestä silti. Hänen piti olla erämaassa kalalla, mutta vaimo bongasi miehen Naapurivaaran lavalta suorana lähetyksenä televisioidusta ohjelmasta. Vaikeuksia seurasi.
kalamies#19 >-)))> Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2
Veksi
09.12.2005 18:33:57
Meidän porukan basisti ja hanuristi puhuvat " uukuniemen keikasta "
R.Syke
09.12.2005 18:37:46 (muokattu 09.12.2005 18:38:11)
Itellä ei oo koskaan ollu tommosta. Pojat on puhunu jostain, että jos kysytään ni me ollaan sitten teillä käymässä ja nuotteja puhtaaksikirjoittamassa.
R.Syke
10.12.2005 12:12:22
No nyt mäkin vasta "hokasin" miksi teillä on niin paljon keikkoja.

Ei muuta kuin kuin ensi vuoden keikkakalenteria "buukkaamaan".

Ps. Myöhässä (aikaisin) kun saapuu "keikalta", niin kannattaa mennä sisään makuuhuoneeseen takaperin. Vaimo kun herää oven avaamiseen, niin hän huomaa miehen ovella selkäpäin. Tällöin hän kysyykin: "mihin sä oot menossa"? Ja silloin voi viettomalla äänellä vastata: "vessaan".

Ja päinvastoin...
baron
10.12.2005 12:21:08

No nyt mäkin vasta "hokasin" miksi teillä on niin paljon keikkoja.

Ei muuta kuin kuin ensi vuoden keikkakalenteria "buukkaamaan".

Ps. Myöhässä (aikaisin) kun saapuu "keikalta", niin kannattaa mennä sisään makuuhuoneeseen takaperin. Vaimo kun herää oven avaamiseen, niin hän huomaa miehen ovella selkäpäin. Tällöin hän kysyykin: "mihin sä oot menossa"? Ja silloin voi viettomalla äänellä vastata: "vessaan".

Täydellä vauhdilla päällysvaatteet päällä makkariin, valot täysille ja huuto: Mua naitattaa!
Ei takuulla herää.
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
10.12.2005 15:05:29
Yksi tuttu solisti tuli kotia huhukeikalta ihan fyllassa ja meni makuuhuoneeseen ja kusi suoraan lämpöpatteriin. Vaimo oli herännyt lorotukseen ja kysynyt että mitä helevettiä sinä teet? Kaveri oli vaan tuumannut; "Mee maata siitä!" (Kaverin vaimo kerto)
Täältä pesee... ilman kyyneleitä!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)