Aihe: Laitetestauksen sivustoni
1 2 3
Twinkle
10.12.2005 01:54:03
Tovi sitten saapui viesti, että "käyttäjiltä saatujen vihjeiden johdosta" minun Google-mainostus on todettu vilpilliseksi ja että se suljetaan. Tämän johdosta kaikki sillä siihen mennessä kerätyt varat katsotaan mitätöidyksi.

Kiitoksia vitusti teille hyvä ihmiset, varmaan se oikeuden puolustaja joka oli "antanut vihjeen" tuntee nyt itsensä onnelliseksi ja on tehnyt hyvän työn. Kyllä, kyseessähän oli kymmeniä euroja ja nyt vilpillinen kerääminen loppui.

Tiedoksi teille, että alta kuukaudessa artikkeleita oli luettu yhteensä yli 23 000 kertaa. Kiitän mielenkiinnostanne, ei taida tulla ihan äkkiä enää yhtään uusia. Ei oikeen huvita kun vaivannäkö ja yrittäminen arvotetaan näinkin korkealle tässä kylässä.
Gypsy
10.12.2005 02:05:29 (muokattu 10.12.2005 02:05:47)
Johonkin/joihinkin näköjään kateus iski sitten. Hei, oisit/oisitte tehny omat sivut ja keränny samanlailla.
Lego
10.12.2005 02:16:06 (muokattu 10.12.2005 02:21:52)
No johan on vitun kusinen temppu joiltakin. Itse ahmin ihan mielenkiinnolla noita artikkeleitasi.

Edit. Toisaalta en kyllä ihmettele kun miettii että mistä yhteisöstä on kysymys, artikkelisi olikin kyllä 'helmiä sioille'-mentaliteetilla.
pahala
10.12.2005 02:19:32
en nyt ihan pysy kärryllä että mistä tässä on kyse, mutta ne artikkelisi kyllä olivat niin hyviä että olisi niitä mielellään lisääkin lueskellut.
Twinkle
10.12.2005 02:37:48
en nyt ihan pysy kärryllä että mistä tässä on kyse, mutta ne artikkelisi kyllä olivat niin hyviä että olisi niitä mielellään lisääkin lueskellut.

Kyse on siitä, että kun siellä oli ne bannerit rahan keruuta varten. Käyttöehdoissa sanotaan että "käyttäjien yllyttäminen" bannereiden klikkaamiseen on kielletty, kuitenkin tässä on joskus viitattu että baneereita voisi naksuttaa että saahaan tuloja ja uusia vermeitä availtavaksi.

En minä sitä sano että se joka kosautti koko homman olisi periaatteessa oikeassa, mutta kyllä tämmöinen käytös silti vituttaa. Varsinkin kun siitä olisi voinut sanoa etukäteen että se vituttaa, niin saatuja tuloja ei olisi vielä edes käytetty. Ny jäi persenettoa aika kovasti.

No mutta kuitenkin... semmottista, sinne meni.
ReBeat
10.12.2005 07:56:19

Mua epäilyttää nuo bannerijuttujen ynnä muiden vastaavien luvatut palkkiot. Joskus ainakin oli sellasia "ansaitse kotisivujesi avulla / netissä surffaamalla" kusetuksia, jotka aina siinä vaiheessa, kun palkkion maksu oli lähellä, lähettivät automaattisesti jonkun virallisen e-mailin, jossa rajoja tai vaatimuksia hiukan nostettiin. Oli mieltä ylentävää tavoitella porkkanaa, kun sitä vietiin koko ajan edellä kauemmaksi. Ettei vaan sinunkin saamasi maili olisi ollut valmiiksi tehtynä, odottamassa ajankohtaansa.

t. meillä kaikilla on mikrosiru injektoitu niskaan
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
kuriken
10.12.2005 09:54:45
Olipas kurja temppu. Itse kun pidin noista artikkeleista paljon, ja mielenkiintoista tekstiä oli.
koponen
10.12.2005 10:13:01
Eipä ole ihmisten kateudella näköjään mitään rajaa. Toivottavasti Twinkle avaat sivut vielä etkä anna yhden kateellisen ihmisen ajaa alas hyvää sivustoa.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
Mrezzye
10.12.2005 10:15:45

Sivut takaisin pystyyn vaan. Laita sinne näkyviin oma tilinumero, jonne voi tehdä lahjoituksia, niin ei tartte bannereiden kanssa arpoa laisinkaan.
Sanokaa mitä lystäätte, mutta MINÄ olen oikeassa... ainaskin jos en ole vasemmassa.

Quu
10.12.2005 10:23:23

Oli hyviä artikkeleja... Luin mielenkiinnolla (varsinkin sen behkujutun).
Minun mielestäni voit aivan hyvin kehottaa ihmisiä klikkailemaan niitä bannereita, he sitten klikkailevat niitä jos siltä tuntuu, pakottaahan et ihmisiä siihen voi, mutta kehottaa kyllä.
Teit asian silloin varsin selväksi, että niiden bannerien avulla saadaan uusia artikkeleja, joten en voi ymmärtää ihmis(t)en kateutta muutaman euron tähden.

Sille/niille joka/jotka ovat tämän "ilmiannon" takana sanon vielä kerran, että kukaan ei ole ketään pakottanut yhtään mihinkään, kehoittanut vain.

Ihmiset ovat typeriä, sille emme voi mitään :(
juki68: Pro keyboard-ukot tunnistaa siitä, että niillä vasen käsi raapii enemmän persettä kuin osuu koskettimistolle.
SirElwood
10.12.2005 11:34:06
Ns. sakinhivutuksen sietäisi tuommonen/tuommoset saada.
32788
10.12.2005 11:37:40
Mitäs väärää tuossakin on, että tekee tuollaista? Eihän kukaan niitä ihmisiä pakota mitään klikkailemaan... Aika paska temppu joltakin, toivottavasti on nyt tyytyväinen!
Hei, täähän on harmaa!
meitu
10.12.2005 12:04:50

Kyllähän se vituttaa että yhteistä hyvää edistävät henkilöt saa jonkun yksilön toimesta paskaa niskaansa. Vääryyttä..

Twinkle, kiitos kuitenkin tekemistäsi testauksista, niistä oli mulle hyötyä useaan otteeseen.
Ne jotka soittaa, ne tietää.
Hannu H.
10.12.2005 13:14:49 (muokattu 10.12.2005 13:25:32)

Jäivät sitten artikkelit lukematta kun "ihan nyt ei ehdi, mutta kyllä ne siellä pysyy"...
Eivät sitten pysyneet. Kiitokset terroristeille! Yrjö Puska on kohta oven takana..

EDIT:
Käyttöehdoissa sanotaan että "käyttäjien yllyttäminen" bannereiden klikkaamiseen on kielletty, kuitenkin tässä on joskus viitattu että baneereita voisi naksuttaa että saahaan tuloja ja uusia vermeitä availtavaksi.

Toisaalta.. kun et olis tommosta sanonu niin tältäkin oltaisiin vältytty...
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Jouluinen sävellyskilpailu
barnabas
10.12.2005 13:17:36
Niin mikäs se sivun osoite oli?
THV-Klubi #46+2 Painun tästä kohta Siperiaan.
MrHands
10.12.2005 13:26:57 (muokattu 10.12.2005 13:27:23)
Own up, ye bastard!

Kusinen temppu.
Varmaan joku ihan tyhmä tyyppi ollut asialla.

e: Hyvät sivut oli, hyvät jutut kans.
Wylde you rock! Dime rest on peace!
Sinap
10.12.2005 13:39:44
Sivut takaisin pystyyn vaan. Laita sinne näkyviin oma tilinumero, jonne voi tehdä lahjoituksia, niin ei tartte bannereiden kanssa arpoa laisinkaan.

Hyvä idea..kaks euroakin kun laittaa verkkopankista ni ei ole vaiva eikä kulu...muutama kymmen ihmistä tällä asenteella löytyy tuhansien lukijoiden joukosta varmasti.
Kapane
10.12.2005 14:31:46

Sääh, paska homma, vaikka periaatteessa oikein tekikin. Hyvä sivusto vain kosahti. Harmi.
Lopeta homoilu ja kuuntele Dillingeriä!
epeli
10.12.2005 14:42:26

miten olis jos sulle lainais kamoja testausta jne. varten??? mulla ainakin olis behkun Ultra Metal jonka olen itse todennut todella kilpailukykyiseksi. (vertailin luuppipedaalin avulla sitä ja smash boxia ja eipä ollut paljon eroa.) Olisiko tälläinen mitenkään mahdollista? jos niin missä kunnossa tavara tulee takaisin? Huono idea?
Death before dishonor.... ....bukkake before all!!!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)