Aihe: miten oman kitaran rakennus onnistuu
1
ReBeat
10.12.2005 08:55:08

Kitaran rakentamiseen ja maalaamiseen liittyvää juttua ja vinkkejä löytyy tuolta:
http://muusikoiden.net/keskustelu/threads.php?c=31

Mikit pystyy itse vaihtamaan jos osaa kolvata. Tuohon kitaraan ei välttämättä kovin kalliita mikkejä kannata ostaa ellei muuten vaan näpräämisen ilosta halua niitä siihen kokeilla. Miten haluaisit uusien mikkien parantavan soundia verrattuna nykyiseen?
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Rinneto
10.12.2005 08:59:55 (muokattu 10.12.2005 09:02:02)
No ei ehkä kannata tollaseen kitaraan mikkejä alkaa vaihtamaan, vaan säästää nekin rahat vaikka sitten parempaan kitaraan. Ei ne mikit kuitenkaan niin paljon vaikuta.
Maalaamisesta mulla ei oo paljon tietoo, mutta elektroniikka vissiin pitäis irrottaa, ja jos on pulttikaula niin sekin sitten irti. Jos taas on liimakaula, niin sitten vaan suojat hyvin teipillä tai jollain. Joku viksumpi kertoo varmaan mitä maaleja pitäis käyttää.
Pistäppä vaikka jotain kuvia miten työ edistyy jos päätät alkaa hommiin :).
EDIT: Hidas...
Deranged
10.12.2005 09:15:58
No ei ehkä kannata tollaseen kitaraan mikkejä alkaa vaihtamaan, vaan säästää nekin rahat vaikka sitten parempaan kitaraan.

Tuosta olen samaa mieltä.

Ei ne mikit kuitenkaan niin paljon vaikuta.

Yleinen harhaluulo ja täyttä paskaa koko lause. Mikkien vaihdolla saa todella paljon aikaan soundillisesti, mutta ei se huonon kitaran soitettavuutta tms. paranna.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)