Aihe: Delay-keskustelua.. Paljo viive?
1 2 3 4
nikovirtala
08.12.2005 19:35:18

...ibanezin echomachine on parempi mutta tosin vähän huonoissa kuorissa.

Lällällää, mullapa on Echomachine metallisessa Soundtank-kuoressa!

Mistäs tuollaisen olet löytänyt, on meinaan aivan erinomainen pedaali? Kehu vielä vähän lisää akain headrushia niin käyn poistamassa itselleni sellaisen :)
Skige
08.12.2005 19:50:17
Tuosta Memory Manista olen ymmärtänyt, ettei se toimi 9 voltin jännitteellä, onko näin?
fridgebuzz
08.12.2005 20:42:24

Mistäs tuollaisen olet löytänyt, on meinaan aivan erinomainen pedaali? Kehu vielä vähän lisää akain headrushia niin käyn poistamassa itselleni sellaisen :)

Soundtankkien ensimmäinen valmistuserä (pelkkiä säröjä) oli metallikotelossa, sain tuollaisen Modern Fusionin metallikuorisena ja vaihdoin sisukset. Headrush on kyllä pirun hyvä, itse ensin ajattelin että mitä sillä tap-tempolla tekee, mutta nykyään en voi olla ilman. Ja luupperina todella intuitiivinen käyttää. Osta toki, uskon ettet pety.
POISTETAAN: SÄRÖÄ!: Ibanez Modern Fusion, Nobels Straight Distortion; vaihto muihin pedaaleihin (tarjoa mitä tahansa), TARVITSEN BIGSBYN KAMMEN!
BenGlenton
08.12.2005 21:06:01
De-7 on melkeinpä paras valinta jos ei ole analogipuristi ja tap-delay ei ole ehdoton vaatimus. DE-7:n analogi moodi on todella lämpimän kuuloinen, ja digitaalinen on aivan yhtä pätevä kuin mikä tahansa muukin saman hintaluokan pedaali.

Toisin sanoen, uskaltaisin sanoa että tuosta irtoaa niin hippirockit kuin panteratkin.
Omaani en myy ;)
www.supremecourtband.fi
tuhomies
09.12.2005 18:43:22
millanen tuo line6:n echo park pedaali on? Vai onko se edes delay pedaali vai pelkkä kaiku?
Lord of the strings
09.12.2005 18:56:16
Onko tuo Digitechin Digidelayn tap-tempon käyttö vaikeaa kun sehän on samassa purkissa.

Kokemuxii??
Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa.
Dr. Muff
09.12.2005 19:24:20
Onko tuo Digitechin Digidelayn tap-tempon käyttö vaikeaa kun sehän on samassa purkissa.

Kokemuxii??

Mun mielestä sen käyttö on vähän hankalaa, sama homma oli Bossin DD-6ssa.
Tuumasta toiseen.
Lord of the strings
09.12.2005 19:37:41
Mun mielestä sen käyttö on vähän hankalaa, sama homma oli Bossin DD-6ssa.

Mites se toimii? Saako siihen erillistä Tap-Tempospedua kiinni vai joutuuko tuon sisäisen kanssa tuskailemaan?
Dr. Muff
09.12.2005 21:16:30
Mites se toimii? Saako siihen erillistä Tap-Tempospedua kiinni vai joutuuko tuon sisäisen kanssa tuskailemaan?

Ei saa kumpaankaan erillistä pedaalia. Kytkintä pidetään pohjassa se jokunen sekunti (perstuntumalta sanoisin että bossissa piti pitää pohjassa kauemmin) jonka jälkeen valo rupee vilkkumaan. Tän jälkeen voi sitten polkea tahtia. Tap-tempo pois samalla lailla kun päällekkin.
Tuumasta toiseen.
Wäiski
10.12.2005 00:27:45
Tuosta Memory Manista olen ymmärtänyt, ettei se toimi 9 voltin jännitteellä, onko näin?

On, jännite on 24 V DC. Mukana on oma virtalähde tälle jännitteelle.
sn
10.12.2005 01:23:40
Pistin muuten just Headrush E2:n tilaukseen. Vois jouluksi toivoa saapuvan. Nyt on Ibanez DE-7 myytävänä jos jotain kiinnostaa. Eipä muuta, päänsärkyä odotellessa.
Satan, oscillate my metallic sonatas
Lord of the strings
10.12.2005 14:55:53
Ei saa kumpaankaan erillistä pedaalia. Kytkintä pidetään pohjassa se jokunen sekunti (perstuntumalta sanoisin että bossissa piti pitää pohjassa kauemmin) jonka jälkeen valo rupee vilkkumaan. Tän jälkeen voi sitten polkea tahtia. Tap-tempo pois samalla lailla kun päällekkin.

Kuulostaa liian monimutkaiselta. Onko Bossin DD-5 sitten hyvä vaihtoehto? Siihen taitaa saada tuon erillisen tap-polkimen kiinni.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)