peukaloinen 24.06.2003 13:12:40 | |
---|
Vaya Con Dios säv ja san James Inez- Pepper Buddy- Russel Larry suom san. tuntematon Unten mailla esittäjät Dixon Ray vuosi 1953 Leea Solja vuosi 1953 Eero Väre vuosi 1954 |
C7 24.06.2003 17:29:28 | |
---|
Vaya Con Dios säv ja san James Inez- Pepper Buddy- Russel Larry suom san. tuntematon Tuttu biisi, mitäpä tästä haluut tietää? vanha, mutta edelleen elossa! |
peukaloinen 25.06.2003 16:02:31 | |
---|
Joku tässä joku aika sitten kyseli ko. biisistä suomenkielistä versiota. Vastasin, että se on myös suomeks samanniminen. Yks päivä löysin "omasta arkistosta" tuon tutun biisin, niin aattelin vaan laittaa viestiä, josko kyselijä vielä tarvitsee tietoa.... Kiitos sinulle kuitenkin =) |
breppuli 03.07.2003 18:15:13 | |
---|
Vaivautuisiko kukaan tilittämään tuon suomenkielisen version sanoja tälle palstalle? Jos onnistuu, niin kiitos etukäteen. |
mirca 17.07.2003 14:22:42 | |
---|
vaya con dios, mun rakkain, käyköön kuin luoja sen suo... Enempää en siitä muista, kotona ois kyl kasettiki... Tarja Ylitalo on ainaki esittäny sen joskus.. Toivottavasti autto... |
peukaloinen 20.07.2003 17:37:46 | |
---|
Tässä sanat; ole hyvä=) Olet mielessäni näin sä aamuin illoin, Kun sä lähdit ystäväin, niin lausuin silloin Vaya con dios, mun rakkain käyköön kuin luoja sen suo. Anna sydämesi vaan sua tielläs johtaa, Ehkä tiemme aikanaan niin kerran kohtaa. Vaya con dios, mun rakkain käyköön kuin luoja sen suo. Jos muistot jotakin myös sulle antaa, Me voimme ehkä alkaa uudelleen. Jos vielä takaisin sun kaipuu kantaa, On meillä mahdollisuus onnenaikaan entiseen. Itse määrätä en voi mä kohtalostain Kuulen vain kun sanat soi nuo hiljaa jostain Vaya con dios, mun rakkain käyköön kuin luoja sen suo. Vaya con dios, mun rakkain käyköön kuin luoja sen suo. Vaya con dios, mun rakkain käyköön kuin luoja sen suo. |
Ja vielä toinen teksti jonka on tehnyt nimim. Kullervo UNTEN MAILLA Öiset varjot vaipallaan kun seudun peittää silloin hyvästi mä saan taas sulle heittää. Käy unten maille jo rakkain! Taas siellä kohtaan mä sun. Saapuu hetki keskiyön ja kellot soittaa väistyy valta tähtivyön kun aamu koittaa. Käy unten maille jo rakkain! Taas siellä kohtaan mä sun. Sä vaikka lähdet pois mun yksin jättäin, niin unten mailla jälleen luonain oot. Taas puristavan sun mä tunnen kättäin, taas onnellinen siksi oon, ja huolet haihtukoot. Päivän ensisäteet nuo on ehkä harmaat, niihin kirkkautta luo kai muistot armaat. Käy unten maille jo rakkain! Taas siellä kohtaan mä sun. |
breppuli 21.07.2003 12:15:19 | |
---|
Kiitos osallistuneille! |