Lemmy-45 07.12.2005 20:40:40 | |
---|
Meikä diggailee soitella Powerslavea... Sama vika. En minä muita taida edes osatakaan... en tosin tätäkään kunnolla. Vaihdan tämänkin, kun keksin paremman. |
DirtyFingers 07.12.2005 20:42:04 (muokattu 07.12.2005 20:42:24) | |
---|
mulle uppoo To Tame a Land... mahtava kipale noin muutenki Onkos tämä se Dune-biisi? Tai siis jossa lauletaan Dunesta? "Don't talk to the eyes of a stranger" |
ozz3 07.12.2005 21:43:42 | |
---|
Onkos tämä se Dune-biisi? Tai siis jossa lauletaan Dunesta? Sepä hyvinkin. Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 |
kirvesAxe 08.12.2005 10:01:46 | |
---|
Tästä nyt on jo moneen kertaan täällä sanottu, mutta viilaanpa pilkkua nyt kumminkin: Se EI ole "Early days part 1" vaan "History of Iron Maiden, part 1: The Early Days"... Sori, mut en voi ymmärtää ihmisiä jotka eivät osaa lukea levyn kantta... :D Oli kyllä mahtava tunnelma tuolla keikalla. Bayley veti todella hyvän setin ja keikan jälkeen vessassa vieressäkusijat kehuivat miekkosta kilpaa ja samanlaisia reaktioita oli kuultavissa ympäri taloa. Ennen ovien avautumista koko jonottavan yleisön vallannut spontaani Sign of the Cross -yhteislaulu pisti miehen kuin miehen herkistymään... Perhana ku syntyny näin myöhään. Tuolla olis nyt ajatellen ihan hiton kivaa. Mut en oo varma olisiko se ollut kivaa, vaikka olisinkin sattunut Maideniä kuuntelemaan kahdeksanvuotiaana... Mitäs porukka pitää No Prayer For The Dyingistä? Menee itselle siihen top5:een. Public Enema Number One, nimibiisi, Mother Russia ovat kaikki loistavia. Timanttinen lätty. Kunnon rock-henkeä mukana, mukava bändi-soundi ja raaka laulu. Hyvähyvä. Kuullostaa erityisesti bändiltä, livemäinen yleiskuva ja hyvin toimii. Vaikka kliseiseltä kuulostaakin, niin onhan se yks hyvä levy parhaiden (=Maidenin levyjen) joukossa. Letkeämpää linjaa edustava Holy Smoke on (varsinkin videonsa kanssa) hauskaa kuunneltavaa. Tailgunner on kans kiva kipale, joka tosin on muistaakseni liveversioissa aika puissa. Nimihirviö BYDTTS toimii sen sijaan aina. Public Enema Number One, Mother Russia ja levyn nimibiisi eivät auenneet ihan heti mutta parilla kuuntelukerralla kylläkin. Loistovetoja. BD
"jaujauvittujau"
"After you've heard this song, if you don't know what's heavy metal, you're either dead or fuckin' 150 years old!" |
Curry 08.12.2005 13:39:12 | |
---|
Infinite Dreams, The Clairvoyant, Somewhere In Timen biisit (pl. Wasted Years), Brave New World, Hallowed Be Thy Name, Dream Of Mirrors, Fear Of The Dark, Dance Of Death ja Paschendale. Näiden soittamisesta saa sellaiset kicksit, että tajunta räjähtää. Rockbändi ja vaimo haussa |
LexaR 08.12.2005 14:44:58 | |
---|
Letkeämpää linjaa edustava Holy Smoke on (varsinkin videonsa kanssa) hauskaa kuunneltavaa. ei hitto se video rulaa! väsätty kokoon varmaan yhen teetauon aikana mut silti parempi ku mikään mitä MTVl soitetaan... Martin Birchil on ehk hienoimmat housut koskaan |
Emeritus 08.12.2005 22:23:53 | |
---|
Hahaa, nyt löytyy seventh son of seventh son älppärinä, kauan eläköön sukulaissuhteet! :D Pöh, minulla ei ole kuin Indonesialainen Dance Of Death-kasetti! :D |
Da Make 09.12.2005 09:37:11 | |
---|
Mulla on Wickerman ja Trooper vinyyli-singlet Steve Harrisin nimmarilla. Olivat pelaamassa Ahvenanmaalla fudista ja kaveri kävi hakemassa nimmareita! |
-Prokitaristi- 09.12.2005 13:40:59 | |
---|
Mulla on Wickerman ja Trooper vinyyli-singlet Steve Harrisin nimmarilla. Olivat pelaamassa Ahvenanmaalla fudista ja kaveri kävi hakemassa nimmareita! No voi vitunvittu...Nyt potuttaa ihan saakelisti. Oikeesti :) |
Jormaz 09.12.2005 17:02:13 | |
---|
Mulla lojuu jossain keikkalippu jossa on koko orkan nimmarit. Kai se on jossain tallel.. Ei oo nimmarit koskaan hirveesti kiinnostanut. Metallica ja Dave Mustaine olis kyl kiva tavata. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Tapasin kerran Dave Mustainen Oulussa. Mutta meneepä offtopikiksi. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Jormaz 09.12.2005 19:07:08 | |
---|
Tapasin kerran Dave Mustainen Oulussa. Mutta meneepä offtopikiksi. Eipäs kun nyt aletaan päästä asiaan. Mitäs Dave sano? Ootko varma ettei se ollu Mika Häkkinen? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
meitu 09.12.2005 19:33:56 | |
---|
Aika hyvin Häkkisen Mika ois vetänyt Megadeathia Oulun yöissä :D Ei kai se kummempia, jakoi hotellin edessä nimmareita. Oli itse asiassa hirveän ystävällinen ja mukava eikä lainkaan diiva kusipää. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
MV 09.12.2005 22:58:57 | |
---|
Aika hyvin Häkkisen Mika ois vetänyt Megadeathia Oulun yöissä :D Ei kai se kummempia, jakoi hotellin edessä nimmareita. Oli itse asiassa hirveän ystävällinen ja mukava eikä lainkaan diiva kusipää. Oisit ottanu Metallican puheeksi;) Kylmyys on kipua. |
meitu 10.12.2005 11:49:05 | |
---|
Oisit ottanu Metallican puheeksi;) Ois voinu äijän asenne muuttu äkkiä :D Ne jotka soittaa, ne tietää. |
...And Justice For All 10.12.2005 20:30:34 | |
---|
^ Hoho! :D "Oliko Metallicasta potkiminen kova pala?" "Minkälainen Hetfield on oikeesti?" Mm...beer... |
-Prokitaristi- 11.12.2005 10:49:03 | |
---|
^ Hoho! :D "Oliko Metallicasta potkiminen kova pala?" "Minkälainen Hetfield on oikeesti?" Saattashan se vähän asiasta riemastua ja pistää sua turpaan, hehe :D Lahjois kaikki eikä sais ees rangaistusta pahoinpitelystä :) Seuraavana päivänä Ilta-Sanomissa lukee: "Tuntematon nuori miespuolinen henkilö hakkasi itsensä Dave Mustainen edessä" |
Emeritus 11.12.2005 14:53:08 | |
---|
Saattashan se vähän asiasta riemastua ja pistää sua turpaan, hehe :D Lahjois kaikki eikä sais ees rangaistusta pahoinpitelystä :) Seuraavana päivänä Ilta-Sanomissa lukee: "Tuntematon nuori miespuolinen henkilö hakkasi itsensä Dave Mustainen edessä" Pikemminkin että "Tuntematon nuori mies hakkasi itsensä suosikkiyhtyeen laulaja-kitaristin edessä". Noissa lööpeissä ei koskaan lue bändin nimeä vaan "suosikkiyhtye".... Ja lööpin alla olisi nuoren miehen kommentti: "En kysynyt Mustainelta Metallica-potkuista!" :D |
meitu 11.12.2005 15:02:14 | |
---|
Hitsi kun ei tullut silloin mieleen kysyä noita asioita :D Oiski ollu ihkua olla lööpeissä. Ne jotka soittaa, ne tietää. |
jummijammi 11.12.2005 22:21:19 | |
---|
Mahtava Bändi! Väittäisin että jos ei olisi MAidenia ei olisi monia muitakaan bändejä. |