hemmo 07.12.2005 21:08:54 | |
---|
Rahat on joka tapauksessa niin kortilla, että on helppoa olla ostamatta juuri mitään. Varmasti jotain tulee kyllä ostettua, mutta kulutusjuhlaa en halua tukea ja ikävä kyllä minun on helppo olla tukematta. Hetkinen, jos kaikki lähtee ns. messiin, niin soitinkaupoilla saattaa mennä v. 2006 suhteellisen huonosti... "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
slapvete 08.12.2005 09:17:58 | |
---|
Aina on kitaristit, joiden kamarumba ei lopu ikinä. "You're not Jesus or Popeye the Sailor
You are Sigurd, an eminently capable purveyor of flava." |
Robert Trujillo 09.12.2005 15:31:14 | |
---|
mukana ollaan... mitä tapahtuu jos jää kiinni lakon rikkkomisesta? "Muijan saa unohtaa ja lapsen saa hukata, mutta bassoa ei jätetä!"-Jani The Rock |
mukana ollaan... mitä tapahtuu jos jää kiinni lakon rikkkomisesta? Sitte mennään varmaan kaljalle. Eikö? 8-= "Oot hullu haalija" -hellasärö. |
Wil-J 09.12.2005 19:29:55 | |
---|
Sitte mennään varmaan kaljalle. Eikö? 8-= Eikäku se ostettu tuote sosialisoidaan. Sönkötystä ja röytöä jo vuodesta 1986. |
Keny 09.12.2005 19:38:17 | |
---|
Näin tänää muuten livenä sen uuden EBS putkisärkön.Aika hino ja ens viikolla testaamaan......enosta. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
Royal Banzai 09.12.2005 22:38:05 | |
---|
Näin tänää muuten livenä sen uuden EBS putkisärkön.Aika hino ja ens viikolla testaamaan......enosta. Jaaha, kiitti tiedosta että tollanenkin on olemassa. On ehkäpä pakko saada tollanen. Tai jos odotetaan niitä kommentteja ensin. do not sonic boom me |
Nieby 09.12.2005 23:22:59 | |
---|
|
Paranoid Trooper 11.12.2005 13:24:05 | |
---|
Ääähh... sais nyt sen wahin ostettua vielä tänä vuonna... THIS IS THE LABYRINTHINE! |
Jannipaali 11.12.2005 13:51:08 | |
---|
Saako tehdä itse mitään soittovehjettä? |
Teijo K. 11.12.2005 14:06:57 | |
---|
Saako tehdä itse mitään soittovehjettä? Sinähän sen päätät. Munsta. |
Aki 11.12.2005 14:51:56 | |
---|
Okei, mä lähden mukaan jos kulutustavarat ei kuulu lakon piiriin. Mulla kuluu niin paljon just piuhoja, stompboxeja, etusia, mikkejä, kajareita, vaffareita, kitaroita, ja bassoja. Oikeesti, tollanen lakko ei tee mitään muuta kun pahaa itsekullekin. Jos mä olisin tollasessa lakossa, tarttisin ihan sairaan kasan humehia, lääkkeitä, viunaa ja tupakkaa että tolkku olis riittävästi pois ja kamat unohtuis. Hulluja ootta! Kaikki! Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |
Keny 15.12.2005 10:41:34 | |
---|
Arvon kolleegat.Olen päättänyt vetäytyä tästä leikistä.Ei mun ikuisuunden kestävästä ultimate bassosoundin metsästämisestä tuu muuten mitään. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
M.Hanski 15.12.2005 11:02:34 | |
---|
Vetäydyn myös. Tunnustan olevani itsehillintäkyvytön kamarunkkari. "Ja nyt tungette ne s**tanan sähköopas-supergalvanoitu-putkivaffarin-impendanssi-keinokuorma-mummonsukka-ensiökäämi-yliteho-aliajettu-insinöörikeskustelunne sinne oman topiccinsa alle, ei tommosta voi lukea ilman hedaria." - Wasara |
pardy 15.12.2005 12:09:42 | |
---|
Vetäydyn myös. Tunnustan olevani itsehillintäkyvytön kamarunkkari. Hyvä, onnea. Ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel kohti parantumista. Itse en tätä vielä ole tehnyt. |
JR/Rajah 15.12.2005 12:43:40 | |
---|
ootte aika epeleitä kun jäätte pelistä jo pois ennen kuin vuosi on ehtinyt alkaa ;) itselläni ei ole mitään saumoja osallistua kun mieli ailahtelee niin paljon ja nopeasti noiden laitehankintojen kanssa. |
J.Hollström 15.12.2005 13:13:22 | |
---|
Mulla on ainakin yksi jatsarin hankita mielenpäällä. Semmonen Geddy Lee kummittelee tuolla takaraivossa suunnattomasti. Johtuiskohan siitä kun kattelin sen Rushin R30-dvd:n? No, mietiskelen vielä vaimolle sopivaa perustelua kolmannelle bassolle... No ku mie vaan haluun... ääh. Eiku, tämmönen on pakko olla, eikäkö... Se sopii hyvin tohon sisutukseen... tai kaikilla muillakii on tämmönen. Joo, täytyy vielä reenata vähän. Joku hullu halija vois vähän konsultoida. Jukka Hollström - Pitkän linjan amatööri. |
balzary 15.12.2005 13:36:48 | |
---|
Joo, täytyy vielä reenata vähän. Joku hullu halija vois vähän konsultoida. "Tässä bändissä tarvitaan tällasta soundia, ja se ei noista lähde. " "Aina tän saa myytyä samaan hintaan, ja kyl mä myynkin, testailen vaan vähän... pfiuuu... " "Saat ostaa itekkin jotain kivaa sit, vaik uuden paistinpannun. " |
JR/Rajah 15.12.2005 13:39:52 | |
---|
Mulla on ainakin yksi jatsarin hankita mielenpäällä. Semmonen Geddy Lee kummittelee tuolla takaraivossa suunnattomasti. Johtuiskohan siitä kun kattelin sen Rushin R30-dvd:n? No, mietiskelen vielä vaimolle sopivaa perustelua kolmannelle bassolle... No ku mie vaan haluun... ääh. Eiku, tämmönen on pakko olla, eikäkö... Se sopii hyvin tohon sisutukseen... tai kaikilla muillakii on tämmönen. Joo, täytyy vielä reenata vähän. Joku hullu halija vois vähän konsultoida. Osta salaa ja toivo, ettei vaimo huomaa. Jos huomaa, niin väitä soittimen olleen pitkään treeniksellä tai vastaavaa. Meikäläinen joutuu aina turvautuu näihin salakuljetuksiin. Ehkä vaimo ei jaksa enään sanoa mitään, koska se tietää että ne myydään kumminkin pois jossain vaiheessa :) |
bize 15.12.2005 15:28:45 | |
---|
Näin tänää muuten livenä sen uuden EBS putkisärkön.Aika hino ja ens viikolla testaamaan......enosta. http://www.eno.fi/ tosi basic systeemit mut varmasti fätti soundi |