Aihe: Jack&Danny kokemuksia
1 2
Hornanturska
08.12.2005 00:23:26
Kyllä se ulkonäkö ainakin houkuttaa :)

Tuossakin kuvassa ylimääräistä hienoutta tuo kyllä äärimmäisen komea violetti heijastus.
skebajaba
08.12.2005 06:36:15
itellä ei noista kitaroista ole kokemusta mutta broidi oli tilannu tommosen J & D:n musari kopion ja se oli kyllä aivan omiaan tuon hintaluokan vehkeeksi.
todella hyvä viimeistely, kaula oli oikein mukavan tuntuinen, ilmeisesti käsitelty vain öljyllä samaantyyliin kun tokain lespani kaula.
mikeissäkin oli oikein mukava soundi, itseasiassa broidilta lainattiin tuota bassoa kun mentiin studioon ja loppujenlopuksi sillä basistimme veti kaiken sisään vaikka basistilla on oma basso hintaluokassa 500-700.
eli ei se halpa hinta aina tee soittimesta huonoa:D
- WWW.CRANIUMBAND.COM -
MasK oF SaNiTY
08.12.2005 15:11:49
Haukkukaa nyt, helvetti, edes joku nuo! :D Hirveä kuume päällä saada jostain halpa LP ja bongasin tuolta Jerry's Musicista ton J&D LS-5:n.. Joululahjarahathan tässä kohta menee. Ja Tammisaari on niin kaukanakin..

Tammisaaressahan asutaan :D.. Olen usein Jerry's Musicissa ja olen noitta skittoja kokeillu.. En suosittele. Tolla rahalla saat paremmankin..
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
ravensoul
08.12.2005 23:42:49
Tammisaaressahan asutaan :D.. Olen usein Jerry's Musicissa ja olen noitta skittoja kokeillu.. En suosittele. Tolla rahalla saat paremmankin..

Mikä niissä mättää? Erityisesti tuossa LS-5:ssa. Soitettavuus? Mikit? Akustinen soundi? Kysyinkin jo spostilla noista ja väittivät sen olevan ihan oikeasti mahonkia. Ja jos tiedät mistä saa alle kolmella huntilla paremman mahonrunkoisen/-kaulaisen LP:n liimakaulalla, ni kerro, kerro ihmeessä.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät #27 :'-)
Luojan kiitos, olen ateisti!
askomiko
08.12.2005 23:51:22
Onko sillä väliä mitä ne sanoo sen olevan, jos sointi on mitä on?
Veni, vidi, flatus.
Tulin, näin, pierin.
Aki
08.12.2005 23:54:35

Tolla rahalla saat paremmankin..

Jaa-a, minkäköhän? Ne pari kappaletta mitä olen J&D:tä kokeillu, olen ollut aika kummissani. Ne ei sinänsä soittimina ole mitenkään erikoisia, mutta erittäin nättejä ja käsittämättömän halpoja. Jos parempi pitäisi löytää edes lähimainkaan samalla hinnalla, en keksi muuta kuin käytettyjen palstojen selausta (ja kasvanutta riskiä).

-Aki.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
ilopertti
09.12.2005 00:34:01

Toi meikäläisen Ls-1 on käsittämätön hintaansa nähden, mikkien ulostulo on suht ok, menee kakkoskitarana hyvin, intonaatio on kohdallaan, ei särise mistään nauhavälistä, pitää vireen... Suosittelen lämpimästi. Hinta oli 166e, sis laukun + tuohon pkulut.

-alppu
ravensoul
09.12.2005 01:07:24
Onko sillä väliä mitä ne sanoo sen olevan, jos sointi on mitä on?

On sillä sen verran väliä, että jos soitettavuus on suht ok ja sointi ei ole akustisena hullumpi eli rakenteellisesti pelaa mutta elektroniikan takia kusee. Kyllä minä tuohon hintaan pistän vaikka koko eletroniikkaosaston uusiks jos se siitä mättää.
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät #27 :'-)
Luojan kiitos, olen ateisti!
MasK oF SaNiTY
09.12.2005 14:24:46
Mielipidehän se vaan oli.. sitähän kysyttiin.. kait?...
En sano etteikö voisi olla hyviäkin..
Ei ole olemassakaan tyhmiä kysymyksiä.. Vaan tyhmiä ihmisiä jotka kysyvät niitä!
jarpppa
09.12.2005 15:48:45
Itselläni oli se pulttikaulainen lespa,ja oli hyvä peli hintaisekseen,ja hintaakin sai hyvin alaspäin kun tinkasi,että sakemannikin kauppaa halvalla...
"Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli
PuNkKi
09.12.2005 15:53:05
itse juuri testailin eilen kolmea eri j&d:n lessua.
ja yksilöitä kyllä todellakin ovat mutta oli siellä sitten
yksi sellainen joka olisi vaan pitänyt samantien ostaa.

aivan loistava kaikinpuoin ja viimeistely oli hyvä.

se oli kait siitä uusinta j&d:n les paul sarjaa...
laukun kanssa hinta olisi ollut 320e .. ei edes paha.

gibsonin studioita ja standardeja kun on omistanut ja
testaillut milloin missäkin niin kyllä tuo j&d voitti
ihan 6-0 kummatkin. jopa standardin. väittäisin näin.

eriasia onkin sitten mitä ne potikat yms.. ovat
laadultaan.. että mahtaako kestää.. mutta niin..

ehkä kadun vieläkin kun en vaan ostanut..
Se mikä ei tapa, sattuu aivan saatanasti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)