Aihe: Kitaran maadoituksesta
1 2
fox
09.12.2005 02:36:18

Hyväksymme perustelun. Vaikka en kyllä ole ikinä kuullut luisista tai ylipäätään sähköä johtamattomista paloista TOMissa..

Kyl Gypsy on oikeessa, niitä oli alkuperäsenäkin sellasta nylonsekoitetta, ja hei, kaikki TUSQ- ja StringSaver - ynnä muut palaset.. Grafiittipalat johtaa sähköö kyllä, mutta nuo lienee jotain muovia, Tusq:it ainakin..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
fox
09.12.2005 12:49:31

Graph techin palat oli mielessä itelläkin, en vaan oo testannu niitten johtavuutta, niin ei viittiny mainita. Ei ne ainakaan grafiittia tosiaan oo.

En oo itsekään koskaan mitannu, saattaahan ne olla jotain sekoitetta.. Siis grafiittijauhetta jossain sideaine-hartsissa..
Ei tuo jousihomma vaikuttanu ollenkaan pahalta, tosin oon itte aina lyönyt siihen hylsyn eli bushingin ja puun väliin, joskus ihan kuorittua johtoo, joskus jopa jollain messinki-kupariliuskalla höystettynä tuon talla- eli kielimaadotuksen.
Gypsy
09.12.2005 20:56:06
Boron Polytrinate, sanoo GraphTechin FAQ valmistusaineeks. Tosin se ei taas sano mulle mitään.
fox
09.12.2005 22:17:15

, sanoo GraphTechin FAQ valmistusaineeks. Tosin se ei taas sano mulle mitään.

Eikä mulle. Pitäydytään metallisissa tallapaloissa.. Messinkiset, jos saa valita.. ;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)