Alpha 08.12.2005 22:33:18 | |
---|
|
Noin se menee. Kuvittelenko vain, vai oliko videon hepun vasurin kapulaota ei-ihan-parhaasta-päästä? Nusnus. "It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know....
or a bunch of average ones". -Bill Hicks |
KoRn88. 09.12.2005 14:02:18 | |
---|
Nykyään olen alkanut reenaamaan pelkän nilkan käyttöä entistä enemmän vasemmalla ja oikealla jalalla (tuplapedaalilla siis). Eli siis ainoastaan nilkoilla pitäisi iskut saada tuotettua. Semmoiset nopeat pyrähdykset menee jo, mutta kovin pitkään ei pelkillä nilkoilla polkeminen vielä luonnistu. Motoriikan ja dynamiikan hallintahan tuossa on tärkeää. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
Youni 09.12.2005 16:23:21 | |
---|
Nykyään olen alkanut reenaamaan pelkän nilkan käyttöä entistä enemmän vasemmalla ja oikealla jalalla (tuplapedaalilla siis). Eli siis ainoastaan nilkoilla pitäisi iskut saada tuotettua. Semmoiset nopeat pyrähdykset menee jo, mutta kovin pitkään ei pelkillä nilkoilla polkeminen vielä luonnistu. Motoriikan ja dynamiikan hallintahan tuossa on tärkeää. Juuri tämä on se, mikä minunkin pitäisi opetella. Tosiaan pyrähdykset menevät hyvin, mutta pitkäaikaista paahtamista en osaa tällä tekniikalla harjoittaa. Isolla liikkeellä taas häviää rentous ja siksi pieni liike onkin nopeissa jutuissa parempi. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
Youni 09.12.2005 16:43:58 (muokattu 09.12.2005 16:55:24) | |
---|
No tässähän tämä kaveri polkee just samalla tavalla ku mä. Sillä on vaan pikkasen parempi pedaali...:o) Mahtivideo. Tajusin, että heel-toe-tekniikassa kantapää ei siis teekään iskua. Eli soitan itse tällä tekniikalla myös. Kiitos videosta! E: Åho, tuli tuplat. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat |
juoni 09.12.2005 16:51:04 | |
---|
Itsekin tuota käytän, mutta kyllä mulla vaan kantapää ihan konkreettisesti iskee sen ekan iskun. Tuon videon kaveri muuten etukenoili/kiilasi noissa soittopätkissään kokoajan ja kapulaote tosiaan oli vähintään hassu. Lahjattomat Treenaa |