Aihe: Mitä sanoa mikkiin soundcheck:issä?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Oz
20.11.2005 16:45:22

on muuten todella raivostuttavaa kun monesti joissain koulun konserteissa missä on sata bänsiä kaikki vaati soundcheckin väkisin ja sitten kun on se tsekki niin laulajat vaan marisee että onko pakko laulaa yksin ja mitä mä sanon tähän mikkiin. Vittuako sillä tsekillä tekee jos vaan seisoo hiljaa ja inisee vähän jotain kun ei kehtaa laulaa yksin kunnolla.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Jani The Rock
20.11.2005 17:59:34

Vittuako sillä tsekillä tekee jos vaan seisoo hiljaa ja inisee vähän jotain kun ei kehtaa laulaa yksin kunnolla.

Näin on. Ja vittuako ylipäänsä alkaa laulajaksi jos ei uskalla laulaa.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Captain_Morgul
21.11.2005 11:25:19

"Necro wizard! Necro Wizard! Impaled Northern Moonforest! Impaled Northern Moonforest!"
Slumber of Pirates has ended!
Stain
21.11.2005 11:43:32

Kyllähän se yksin lavalla laulaminen ilman säestystä vaatii pokkaa. Monia voi vierastuttaa laulaminen ilman säestystä, koska se on melko hankalaa. Näin varsinkin aloittelevien bändien kohdalla.
We had some good times But they're gone The winter's comin' on Summer's almost gone
pitk
22.11.2005 11:37:33

on muuten todella raivostuttavaa kun monesti joissain koulun konserteissa missä on sata bänsiä kaikki vaati soundcheckin väkisin .

Niille sadalle bändille on suht helppo ilmoittaa, että aloittava orkesteri tsekkaa ja muut mennään lennosta. Ei siitä tarvitse neuvotella.
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Guitar Hero
22.11.2005 13:55:26

ei laulajaksi aleta.. vaan joudutaan ;)
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
tupakalle
22.11.2005 14:47:15 (muokattu 22.11.2005 14:47:38)
Mitä sanoa mikkiin soundcheck:issä? Mulla on ainakin välillä keikkojen soundcheckeissä vaikeuksia keksiä mitä sanon mikkiin. Onhan se vähän hullua luetella numeroita yleisölle. :D Sitten yleisössä on aina joku ruudinkeksijä, joka alkaa huutamaan takaisin.

''Thank juu.''
Teijo K.
22.11.2005 19:06:31

ei laulajaksi aleta.. vaan joudutaan ;)

Jos ei osaa soittaa kitaraa, joutuu basistiksi ja jos ei osaa soittaa bassoa joutuu roudariksi ja jos ei osaa edes roudata niin törkätään laulajaksi.
Munsta.
no justice for all
22.11.2005 21:48:46
Pari tällaasta kätsää jutskaa kekkasin.
"Of course my horse but you are not my horse becouse my horse is white and white horse is whisky and whisky is an alcohol and alcohol is my life."

"Oli hepokatti maan tiellä poikittain! Jalajalla jalajalavei!"

"Rai rai. Rai rai rai rai. Rai rai rai." (2005 aukustissa tapahtunut sounchekki)

Tai sitte vois tehdä se tutulla mutta turvallisella tavalla, että ottaa mikistä riuskan otteen ja huutaa: "Suomi! Finland! Perkele!"
Is it god!? Is it a master!? Yes, it's Mike Portnoy! :D
Teijo K.
22.11.2005 22:15:26

Pari tällaasta kätsää jutskaa kekkasin.
"Of course my horse but you are not my horse becouse my horse is white and white horse is whisky and whisky is an alcohol and alcohol is my life."

"Oli hepokatti maan tiellä poikittain! Jalajalla jalajalavei!"

"Rai rai. Rai rai rai rai. Rai rai rai." (2005 aukustissa tapahtunut sounchekki)

Tai sitte vois tehdä se tutulla mutta turvallisella tavalla, että ottaa mikistä riuskan otteen ja huutaa: "Suomi! Finland! Perkele!"

Älkää ainakaan varoittamatta huutako sitten, ja jos on tavan sm 58 siinä käytössä niin mieluummin se riuska ote ei ole sitten mikin grilli kämmenessä -mallinen.
Munsta.
T.Urmio
04.12.2005 22:27:14
Joey Luumäki lauloi joskus ankan päälavalla vaahteramäen eemeliä. Esitys oli vaikuttava varsinkin monttu oli täynnä heimoa.
doktorkoo
08.12.2005 23:03:49
Jos ei osaa soittaa kitaraa, joutuu basistiksi ja jos ei osaa soittaa bassoa joutuu roudariksi ja jos ei osaa edes roudata niin törkätään laulajaksi.

basisti kuittaa... mutta mistäs ne kaikki rumpalit sitten tulee?
PL
09.12.2005 08:33:00
Rumpaleita löytyy kun metsässä kääntelee kiviä, ne asustavat sammalen alla mukavissa koloissa ja huitovat vimmatusti käsillään ja jaloillaan kun ottaa kiinni. Kesyyntyvät nopeasti ja hyvällä pitkämielisellä koulutuksella niistä saa loistavia kavereita.
JnZm
09.12.2005 11:54:56
"VIHRREÄPAITAINEN TYTTÖ! VIHRREÄPAITAINEN TYTTÖ!"

Kuolleet Intiaanit, Klustermus -05
Tarjoa keikka rock-coverbändille Satakunnan alueella! Pikaviesti tai joni.aaltonen@gmail.com
Volle
09.12.2005 14:59:44
basisti kuittaa... mutta mistäs ne kaikki rumpalit sitten tulee?

Pienin ja tyhmin pistetään rumpuihin.
Nam.
Jussi Guitar
14.12.2005 03:24:58 (muokattu 14.12.2005 03:35:54)
Mitä sanoa mikkiin soundcheck:issä? Mulla on ainakin välillä keikkojen soundcheckeissä vaikeuksia keksiä mitä sanon mikkiin. Onhan se vähän hullua luetella numeroita yleisölle. :D Sitten yleisössä on aina joku ruudinkeksijä, joka alkaa huutamaan takaisin.

töx töx!

-minä "No niin, tehdäänpä pari asiaa selväksi. kukaan teistä ei ole ollut albert järvisen henkilökohtainen ystävä, kukaan teistä ei ole koskaan soittanut rumpuja ja kukaan teistä ei tule tänään soittamaan näitä lavalla olevia rumpuja. Me emme tarvitse toista kitaristia tai uutta laulajaa tai kosketinsoittajaa tai hanuristia tai ylipäätään mitään muutakuin rahaa ja varsinkaan emme tarvitse manageria. me soitamme tulevat laulut juuri sillälailla kun me haluamme ja juuri ne laulut jotka me haluamme ja,,,,,"

-miksaaja " jussi,,,,"

-minä" ja jos jollain on urputtamista tähän asiaan soittakaa saatana postiin, ne tietää sielä, niillä on jo torven kuva ovessakin perkele,,,,,"

-miksaaja "JUSSII,,,,"

-minä " eikä vittu todellakaan soiteta irviniä eikä hectoria, ja vittu vois sitä ny edes suihkus käydä ennenku tulee ravintolaan, luulettekote saatanan urpot että te ootte jotenkin hauskoja,, ETTE SAATANA OO JA SIITÄ VIELÄ ETTÄ pitääkö aina tulla siihen eteen sammumaan ja kaataa ne vitun kossukolat soittajien kengille, tänään mä potkasen jokasta joka kaataa lavalle jotain vitun sokeri litkua, opetelkaa ihmiset juomaan olutta se ei tapa mun säröpedaalia,,,,"

-miksaaja " joo se on hyvä, soita vähä kitaraa,,,,"

-minä "ookoo"

-miksaaja " joo toi on ookoo"

-minä " onx täs saatanan suomenperseenreissä sijaitsevas kuppases hotellis saunaa"

-miksaaja " saatanan kitaristit luulee olevansa jotain. hei pitkä tukka soita sittä bassoa"
PELIMIES SOITTAA VAIKKA OVIKELLOLLA RITARIÄSSÄN TUNNARIN NIIN ETTÄ SE SWENGAA JA SAUNDAA.
pössi
23.03.2006 08:57:50 (muokattu 23.03.2006 08:59:42)
Jos ei osaa soittaa kitaraa, joutuu basistiksi ja jos ei osaa soittaa bassoa joutuu roudariksi ja jos ei osaa edes roudata niin törkätään laulajaksi. ja jos ei ole laulajaksi voi alkaa haudankaivajaksi ja jos ei ole haudankaivajaksi niin sitten haudankaivajan apulaiseksi ja jos siitäkään ei tule mitään niin ainahan voi ostaa Pirkka grillimakkaraa ja pitää hauskaa. itse sanon sondtsekissä mitä mieleen juolahtaa vaikka nolaisinkin itseni sillä se on pientä siihen verrattuna mitä tapahtuu keikan aikana.
De mil diablos Tormenta, Amigos!
Ronsto
24.03.2006 12:13:06

Se niin vakio: Onks tää mikki päällä? Kopautat viellä pari kertaa siihen mikkiin...
Kuolema höyhentä kevyempi, velvollisuus vuorta raskaampi
timus
24.03.2006 21:33:22
Eräs suomalainen pitkän linjan rokkari hoki tsekissä vain yhden Nina Hagenin levyn nimeä, äänimiehet varman ainakin hiffaa hyvin miksi. Levy oli nimittäin Nina Hagenin
NunSexMonkRock - eli aika sopivaa konsonanttia
Hello Cleveland!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)