Jaska 14.07.2003 23:14:45 | |
---|
Onko tämä kysymys? Tämä oli. häh? menikä jotain multa ohi? kysymyshän oli Miksi basisti vitsien kohteena? |
Hermanni 16.07.2003 18:03:08 | |
---|
Tuosta on tehty ihan tutkimustakin, ja suomessa basistivitsit juontaa juurensa siitä kun aikoinaan tanssilavakulttuurin eläessä basistiksi kelpasi kuka tahansa viinalle haiseva rekkakuski joka vaan osasi lippubvassoa parin soinnun välillä vetää. 1900-luvun alkupuolella fonisteista ja alttoviulusteista kerrottiin paljon vitsejä, ja nykyään tosiaa lähes kaikkialla rumpalit on se pahin vitsailun kohde. |
Horror of Night 17.07.2003 00:10:43 | |
---|
Ei basisteissa ole mitään vitsailtavaa, ilman bassoa musiikki ei kuulosta hyvältä. Ite soitan kitaraa. Noiden vitsien takia yhä harvempi ja harvempi alottaa basson soiton, kaiketi, emmä tiedä... |
Jaska 17.07.2003 00:28:33 | |
---|
en basisteista tiedä mutta yleensähän rumpalit on ne jotka tietävät teoriasta eniten koko pändissä |
Tanu 19.07.2003 19:42:40 | |
---|
en basisteista tiedä mutta yleensähän rumpalit on ne jotka tietävät teoriasta eniten koko pändisssä Minun mielestäni taas synisti. Varmaan vaikein soitin opetella itse. Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo. |
muuten, perjantaina ku oli kattomassa Sam Moorea ni sillä oli basisti bändissä leaderi... |
VÄKIPÄÄ 20.07.2003 03:15:21 | |
---|
Joo, ei ole varmaan moni kitaristi vääntänyt Primuksen basistille, Les... joku:lle, basistivitsiä? Haluaisin nähdä kun joku noista stratonrämpyttäjistä pistäisi peukulla yhtä komeasti! Ei siihen moni bassotaiteilijakaan pysty. =) Nyt tietysti joku sanoo, että "Eihän se ole mikään basisiti! Sehän soittaa kuusikielistä soitinta ja kaikkien pop- ja jazzkrematorion taiteensääntöjen vastaisesti!" =D No, vinoilut ja muut sikseen... Kiitoksia näkemyksistä kaikille! Alkoholi ei ole ratkaisu ongelmiin, VÄKIVALTA ON! |
jogo3000 22.07.2003 15:09:10 | |
---|
Eipä ole tullut haukuttua basisteja juuri koskaan. Vielä vähemmän sen jälkeen, kun rupesin edes jotain tajuamaan soittamisesta. Tällä hetkellä lähinnä kumartelen pelon ja kunnioituksen vallassa kaikkia hyviä basisteja. Itse soitan kitaraa, mutta olen ehkä hommaamassa basson, jotta voin soittaa brutaalia bläkkiä sillä! I'm a whiskey rock'n'roller. |