Aihe: Behringer BCA2000
1
Top40
08.12.2005 19:44:28
Onko kokemuksia tästä laitteesta:
http://www.soundata.fi/index.php?link=33&koodi=BCA2000

Siis Behringerin audio interface BCA2000.
-septimisti-
08.12.2005 19:59:28 (muokattu 08.12.2005 19:59:41)
Älä osta. Käsittääkseni behringer on lopettanut tuotteen tukemisen, eikä saanut koskaan luotettavasti toimivia ajureita tuolle vempeleelle tehtyä. Tämä mun tieto on tosin ainakin pari kuukautta vanha, joten jos jollain on updatea niin eikun tulemaan.
PIM
09.12.2005 08:37:51
Älä osta. Käsittääkseni behringer on lopettanut tuotteen tukemisen, eikä saanut koskaan luotettavasti toimivia ajureita tuolle vempeleelle tehtyä. Tämä mun tieto on tosin ainakin pari kuukautta vanha, joten jos jollain on updatea niin eikun tulemaan.

Mistä luotettavasta lähteestä tämä tieto on peräisin?
...ttu tätä elämää, yhtenä päivän autokuume ja toisen GAS...
mr_m
09.12.2005 09:17:05
Minulla on ollut kyseinen kortti käytössä jo kohta vuoden. Käytän sitä kannettavan tietokoneen kanssa. Missään vaiheessa ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia, vaikka monilta palstoilta ongelmista on saanut lukea.

Itse pidän laitteesta myös siksi, että sitä voi käyttää myös ilman tietokonetta pikkumikserinä. Eli käytännössä toimii aktiivi-Genelecien ja cd:n/kiipparin välissä mikserinä.

Olen kuullut myös huhuja, että tämä tuote ei olisi ollut ongelmattomin Behringerille. Näyttää myös että thomann.fi ei tuotetta enää myy. Mistäköhän syystä..
-septimisti-
09.12.2005 10:45:02 (muokattu 09.12.2005 10:48:39)
Mistä luotettavasta lähteestä tämä tieto on peräisin?

Haa, luotettava ja luotettava. Enpä itseasiassa löytänyt nopeasti muistellessa kyseistä (muistaakseni laitetta käsittelevä foorumi) paikkaa, jossa tuosta oli enemmänkin juttua.

Täällä vain yksi käyttäjä mainitsee että behku ei aio enää väsätä uusia ajureita kyseiselle vehkeelle. Tosin foorumu on ihan kuollut. Jotain voi kai päätellä siitä kuitenkin, että ongelmia piisaa yhä tuon kanssa.

http://bcontrol.bc.funpic.org/viewforum.php?f=3&start=0

"Contacted Behringer, they said no new driver is planned for the BCA!
Because they say their latest driver works fine
When looking for 'reviews' on the BCA it seems a lot of people are still having problems with it or even brought it back to their retailer because of their dissatisfaction.........
I'm already starting to lose hope for what could have been a great device...."

Tosin edes mun lähdekritiikiillä en tätä ihan purematta nielisi. Täytyypi kai hiukka kaivella nettiä. Ilmeisesti kuitenkin osa porukasta on saatut laitteen toimimaan vakaasti, which is nice.
Rml
09.12.2005 11:25:28

Itse en kyllä usko että b-rapun miehillä olisi varaa vetää mitään myynnissä ollutta tuotettaan saunan taakse. Kuitenkin mainostus ja kannatus oli julkaisupäivänä vallattoman suurta behringerin muihin tuotteisiin nähden. Kuitenkin ensimmäinen halpalaatua oleva audiointerface minimikseri. Höpönlöpön vaan!
Zammy
09.12.2005 12:44:42
Behringerin sivulla uusin versio ajurista on 2.1.0.6. En ole varma kuinka uusi tuo on mutta edellisen kerran kun kävin katsomassa, niin oli tullut tuo 2.0 versio eikä tästäkään erityisen kauan ole.

Itselläni toimii moitteettomasti.
Susikoira Roi Orbison
Top40
09.12.2005 15:29:50
Behringerin sivulla uusin versio ajurista on 2.1.0.6. En ole varma kuinka uusi tuo on mutta edellisen kerran kun kävin katsomassa, niin oli tullut tuo 2.0 versio eikä tästäkään erityisen kauan ole.

Itselläni toimii moitteettomasti.

Tuossa Soundatan linkissä sanotaa, että laite on "total rebuild". Netissä on kyllä tylyjä kommentteja ajureista, mutta kai ne ovat olleet laitteen lastentauteja.
mhaarala
16.12.2005 10:15:35
Olen kuullut myös huhuja, että tämä tuote ei olisi ollut ongelmattomin Behringerille. Näyttää myös että thomann.fi ei tuotetta enää myy. Mistäköhän syystä..

Löytyy se ainakin listalta vielä, nimenomaan retoure-mallina

http://www.thomann.de/thoiw3_behrin … udiointerface_retoure_prodinfo.html

Tosin ilmoittaa että on loppuun myyty, en tiedä sitten onko sitä tulossa lisää vai ei. Itsellekin harkitsen tuollaista, ei ole meinaan pahan kallis ominaisuuksiin nähden.
Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen
Leikari
16.12.2005 10:35:02 (muokattu 16.12.2005 10:40:14)
paremmillakin merkeillä tuntuu olevan käytäntönä, että softapohjaiset laitteet pistetään markkinoille heti kun jotenkin toimivat - - - päivityksiä tulee sitä myöten kun "beta-testaajina" toimivat kovalla rahalla ostaneet kuluttajat raportoivat

mielestäni on yleensä järkevää, että lehtien ja palstojen hypetyksestä huolimatta malttaa odottaa pahimpien mielenpahoitusaiheiden korjaamista - ne paljon mainostetut ominaisuudetkin saattavat tulla luvattujen speksien mukaisina vasta päivitysten myötä

- -

minulla on yhdestä B-laitteesta (pojan V-amp 2) kokemusta varsin pian rikkoutuneesta "endless rotary" -potikasta - - oli jo takuuaika mennyt enkä jaksanut lähteä sitä korjauttamaan maahantuojan piikkiin (eikä sen hintaisessa laitteessa itse kannata) kun sillä ei juuri käytännössä ole tapauksessani merkitystä

itseäni arveluttaa noissa Behkuissa nimenomaa mekaanisen toteutuksen kestävyys - sitä kun ei midi/usb -piuhaa myöten pysty enää parantelemaan... - toisaalta: tarvitseeko nykyisen tietotekniikan kehitysvauhdilla kaiken maailman tappiin asti kestääkään! - parin-kolmen vuoden kuluttua halvemmalla saa jo enemmän ominaisuuksia ja yhteensopivuuden muuhun ko. ajankohdan laitteistoon
Soitetaan jamia!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)