Aihe: Yleinen V-Amp -topic
1 2 3
juhist
08.12.2005 22:13:58
Jep, mutta eihän se poista suhinaa soiton aikana. Jos olen oikein ymmärtänyt noise gaten toiminnan. Suhina oli siis niin kovaa, että häiritsi soitonkin aikana.

no kyl se suodattaa kokoajan "häiriöääniä".
oon käyttäny tota jollain 6sella kovilla säröillä vahvistimen kans, sen jälkeen alkaa syömään kyllä jo pahasti tatsia...
Decadetroll
08.12.2005 22:54:58
Millä vahvistimella muuten spiral oot vetäny noi soundinäytteet? putki vaiko trankku?
Everything is an End..
Sanchez
08.12.2005 23:38:50
Millä vahvistimella muuten spiral oot vetäny noi soundinäytteet? putki vaiko trankku?

Eikös siellä sivuilla lukenut, että V-Amp vedetty suoraan koneeseen...?
Vilhelmus
08.12.2005 23:42:32

oon käyttäny tota jollain 6sella kovilla säröillä vahvistimen kans, sen jälkeen alkaa syömään kyllä jo pahasti tatsia...

Kyllä se geitin idea on nimenomaan katkaista signaali kun se heikkenee tarpeeksi.
Decadetroll
09.12.2005 00:12:12
Aa, olen siis edelleen sokea.
Everything is an End..
Spiral
09.12.2005 10:22:56

Ok, tätä en tiennyt. Luulin että se katkasee signaalin vain sillon kun se on tarpeeksi heikko.
Spiral
09.12.2005 10:23:39

Tosiaan, V-Amp on vedetty suoraan piuhalla tietokoneeseen. Transistorivahvistin mulla on vaan niinkuin monitorina.
Spiral
09.12.2005 10:26:19 (muokattu 09.12.2005 10:44:57)

kämmino, käytetään postaus kuitenkin hyväksi...
Onko kukaan täällä tuon V-amp Yahoo groupin jäsen. Eivät perkuleet päästä mua sisään, "...waiting for approval..."
booster
09.12.2005 12:58:30 (muokattu 09.12.2005 12:59:15)
Ääninäyte on soitettu v-ampilla. Yhden keikankin olen sillä soittanut (päättärinä ja kaappina 80w valvestate :-)), kun oma marshalli pöllittiin äkkiarvaamatta. Kyllä siitä rokit irtoo, tietty välinerunkkaajille nyt ei kelpaa oikein mikään niinkuin tässäkin ketjussa on nähty..

Vaihdoin omani Sansamp classiciin sittemmin, arvelin että se voisi olla pitkäikäisempi ratkaisu, kun niistä sekoilevista v-ampeista on liikkunut juttuja.
Spiral
09.12.2005 13:09:06

tietty välinerunkkaajille nyt ei kelpaa oikein mikään niinkuin tässäkin ketjussa on nähty..

Näinhän se on. En minäkään V-Ampin nimeen verelläni vanno, mutta mielestäni se on ihan kelpo laite hintaluokassaan. Köyhän on tultava toimeen vähällä. :)
temppiz
09.12.2005 13:31:07

Näinhän se on. En minäkään V-Ampin nimeen verelläni vanno, mutta mielestäni se on ihan kelpo laite hintaluokassaan. Köyhän on tultava toimeen vähällä. :)

Jep, kelpo laite ja saa kivat soudit ulos melko helposti. Kotikäytössä tuo on vallan verraton. Kaikki soittamani kitararaidat, jotka löytyy kotisivuiltani on vedelty juurikin kyseisellä värkillä. http://www.saunalahti.fi/temppiz/music.html
.taidemok aakom ediaT
Crackis
09.12.2005 14:32:04
Tosiaan olen minäkin tuota V-amppia kotisoittoon kaipaillut. Todella kova peli siinä, mutta treeniksellä tuo on taas jotain aivan muuta. Aluksi oli tarkoitus käyttää V-amppia etuasteena ja vahvistaa ääntä sitten 250 Velocityllä ja siitä 4x12 kaappiin. Kotonahan soundi oli suorastaan mahtava, mutta muun bändin kanssa... Ei hyvä ei, tuo lyttää kaiken dynamiikan. Vaikka kovemmilla gaineilla soitankin lähes kokoajan niin täytyy sanoa, että jopa Rocktronin Sidewinder toimi mulla paremmin bändikäytössä. Mutta taas kerran, kotona tuota peliä kaipaisi vieläkin. Pitikin myödä rahapulassa pois :/
Shit happens when u party naked
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)