Aihe: Voi sitä valinnan vaikeutta..
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ddrum54
06.12.2005 13:34:17
Eikä siinä vielä kaikki! Myös tuplat (Bacchuksen kautta) ja a-custom splash on sulta tulleita =) Olihan niissä sun kamoissa mistä jakaa, joten ei ihmekkään että niitä joka toiselta m.nettiläiseltä löytyy...

Pitäisköhän perustaa "Paas:in entiset" topikki. :)

Mulla on 1:st chairin selkänoja.

Mutta tosta päällysteestä. Mun mielestä rummut saa näyttää niin hienolta, kuin mahdollista. Jos toi loimukoivu ei tee mitään ihmeitä siihen hintaan, niin mun mielestä kannattaisi vaikka odottaa, että sitä on saatavilla. On se vaan niin uskomattoman hyvän näköinen.
2`n 4
vapauskauppias
06.12.2005 14:25:41
Mutta tosta päällysteestä. Mun mielestä rummut saa näyttää niin hienolta, kuin mahdollista. Jos toi loimukoivu ei tee mitään ihmeitä siihen hintaan, niin mun mielestä kannattaisi vaikka odottaa, että sitä on saatavilla. On se vaan niin uskomattoman hyvän näköinen.

Itse vaikka voisin maksaa vähän extraakin tuosta upeudesta. Olen kuolannut tuota settiä Kumun sivuilla jo sen pari viikkoa. Tuo on ehdottomasti yksi suosikkiviimeistelyistäni.
CD
06.12.2005 18:37:34
Ei mitään Kumuja täs on sulle kunnon setti:D

http://tuskan.huuto.net/auctionimag … 8800b6acb3aa685c464d1c0bb9-orig.jpg

Jäätävää ergonomiaa.
Onkohan nää jonkun orangin pöntöt???

Ja vielä Williams merkkiset ===> Kohahdus käy yleisön joukossa :)

Voi kyynel, noista on jo jotkut tarjonnut jotakin...

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=24429717
Paas
08.12.2005 17:34:00
Pentele sentään! Alkoi päätös horjua tässä loppumetreillä. En ole uskaltanut suorittaa tilauksen vahvistavaa maksua Kumuista kun iski yhtäkkiä taas jonkinmoinen epävarmuus valinnasta. Syytä tähän tilanteeseen ei tarvitse hakea kauaa. Tuli jotenkin vahingossa lipsahdettua taas sonorin sivuja ja sonormuseumia kyttäämään ja sieltähän se sonor-kuume taas iski niin että oksat pois!

On se ihme kun sitä sonoria on niin vaikea vastustaa. Tässä nyt nakellu tarjouspyyntöjä delite satsista pisin saksanmaata. Drums Only on tällä hetkellä tehnyt parhaimman tarjouksen. Joten tiedustelisinkin muiden kokemuksia kyseisestä lafkasta. Miten on toimitukset toimineet?

Elekee lyökö... :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
DrmBug
08.12.2005 17:38:07
DrumsOnly on asiallinen kauppa. Itse olen tilannut sieltä yhden virvelin ja kuulokkeet. Ei onkelmia, maksoin tilisiirrolla ja tavarat tulivat viikon sisällä.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
DimensionZ
08.12.2005 19:00:56

Drumsonlysta tilasin sellasen kalvosatsin koko settiin. Samanlailla kuin yllä, maksoin tilisiirrolla, postikulut n. 20e, kalvot tuli siistissä paketissa lyhyessä ajassa. Hyvät hinnat verrattuna vaikka Thomanniin, katselin itsekin pari yötä sitten irtorumpujen hintoja sieltä.
''He jumped right out of a building!!''
hollmi-5
08.12.2005 19:26:47
Elekee lyökö... :) No ei lyödä. Pikemminkin kannustan. Kumut ovat hienot. Sonorit ovat Hienoimmat Rummut, mitä on koskaan tehty. Ne siellä Saksanmaalla osaavat monta asiaa hyvin. Perinpohjaisuus kuuluu saksalaiseen meininkiin. Muuten en kyllä sakemanneista välitä...
Mika Hollström
Migo
08.12.2005 20:00:48
Pentele sentään! Alkoi päätös horjua tässä loppumetreillä. En ole uskaltanut suorittaa tilauksen vahvistavaa maksua Kumuista kun iski yhtäkkiä taas jonkinmoinen epävarmuus valinnasta. Syytä tähän tilanteeseen ei tarvitse hakea kauaa. Tuli jotenkin vahingossa lipsahdettua taas sonorin sivuja ja sonormuseumia kyttäämään ja sieltähän se sonor-kuume taas iski niin että oksat pois!

On se ihme kun sitä sonoria on niin vaikea vastustaa. Tässä nyt nakellu tarjouspyyntöjä delite satsista pisin saksanmaata. Drums Only on tällä hetkellä tehnyt parhaimman tarjouksen. Joten tiedustelisinkin muiden kokemuksia kyseisestä lafkasta. Miten on toimitukset toimineet?

Mulla vois olla tiedossa yhet käytetyt New Soundit.
Tykkään soittaa soittimilla.
markkuliini
09.12.2005 00:14:46

Onneksi olkoon. Voitit juuri vuoden 2005 Heimo Paila ämpyilijä-palkinnon. :)
www.vasamayhtye.com
LaKu
09.12.2005 07:18:27
No ei lyödä. Pikemminkin kannustan. Kumut ovat hienot. Sonorit ovat Hienoimmat Rummut, mitä on koskaan tehty. Ne siellä Saksanmaalla osaavat monta asiaa hyvin. Perinpohjaisuus kuuluu saksalaiseen meininkiin. Muuten en kyllä sakemanneista välitä...

En tiedä miksi mutta minäkin olen koko tämän prosessin ajan (!) salaa toivonut että hankkisit vaahtera-Sonorit. Pakko päästä katsomaan settiä sitten kun se on tullut...!
Pearl Masterworks-setti tähtäimessä...
ddrum54
09.12.2005 07:47:18
En tiedä miksi mutta minäkin olen koko tämän prosessin ajan (!) salaa toivonut että hankkisit vaahtera-Sonorit. Pakko päästä katsomaan settiä sitten kun se on tullut...!

Elä hötkyile. Ei se vielä varmaa ole... :)
2`n 4
Paas
09.12.2005 07:56:56 (muokattu 09.12.2005 07:59:01)
Elä hötkyile. Ei se vielä varmaa ole... :)

Ei tosiaan ole vielä ihan 100% varmaa... On nimittäin yksi käytetty dw:n setti ollut myös kiikarissa. Siinä on kiva kattaus kokojen puolesta. Ainut vaan että väri ei oikein miellytä. Ja sit badgessä ei lue "Sonor". :)

Siinä on vaan se että jos dw setistä sais vielä hieman tingattua niin jäis pikkasen rahaa symbaaleihin ja ständeihin. Jos taas nuo sonorit hommaan niin joudun varmaan jonkun aikaa riutumaan ilman symbaaleja, mutta toisaalta mulla olis sitten ne sonorit joita tässä jo kauan on kytätty.

Edit. Niin, ja jos sonorit tilaan niin sitten laitan kyllä pari tomiakin mukaan. En rupee joka päivä tilaamaan tavaraa sieltä. Siksi niille kertyisi sitä hintaakin jonkun verran.
Paas
09.12.2005 09:36:22
Toisaalta...voishan sitä niinkin ajatella että ottais dw setin väliaikaisesti(sais hyvät rummut heti alle ja symbaalitkin sun muut tarvittavat) ja odottelis että rahatilanne paranee...ja sitte tilais jossain vaiheessa ne sonorit... vaikka designerit sitten samalla jos budjetti sallii, laittaa sitten dw:t taas kiertoon. Onhan näitä vaihtoehtoja. :)
LaKu
09.12.2005 09:48:22
Minkälainen DW-setti? Itse hommasin muuten pari päivää sitten Rolandin TD-6 setin... nyt kun ei enää voi paukutella autotallissa. Viikonloppuna pitää tutkia soundeja perusteellisesti.
Pearl Masterworks-setti tähtäimessä...
miccomalliton
09.12.2005 09:49:11
Toisaalta...voishan sitä niinkin ajatella että ottais dw setin väliaikaisesti(sais hyvät rummut heti alle ja symbaalitkin sun muut tarvittavat) ja odottelis että rahatilanne paranee...ja sitte tilais jossain vaiheessa ne sonorit... vaikka designerit sitten samalla jos budjetti sallii, laittaa sitten dw:t taas kiertoon. Onhan näitä vaihtoehtoja. :)

DW:tkin saa kyllä varmasti kaupaksi. Uskallatkos sanoa paljon tuo setti maksaa sulle? :)
"I Have a Dream..." - Martin Luther King jr. ESTR #1 Punttisika #1 Kalamies
Paas
09.12.2005 09:57:59 (muokattu 09.12.2005 10:03:32)
Minkälainen DW-setti? Itse hommasin muuten pari päivää sitten Rolandin TD-6 setin... nyt kun ei enää voi paukutella autotallissa. Viikonloppuna pitää tutkia soundeja perusteellisesti.

Ihan peruskokoonpanólla. 20,10,12,14+snare. Vaahterarungoilla.

No pentele, ostit sitten ne sähkikset. Vois tulla joku päivä kylään katsomaan niitä jos sopii. Itsekin olen ajatellut että sähkikset vois olla ihan kivat vehkeet. Ei siis akustisia korvaamaan mutta ihan huvin vuoksi vaan(tosin ei juuri nyt tällä budjetilla kun akustiset tarttee saada).
Paas
09.12.2005 10:02:29
DW:tkin saa kyllä varmasti kaupaksi. Uskallatkos sanoa paljon tuo setti maksaa sulle? :)

En nyt tässä vaiheessa viitsi ruveta huutelemaan hintoja mutta edullisemmin kuitenkin kuin nuo uudet delitet. Lisäksi saisin joitakin dw:n ständejä mukaan samaan pakettiin. Eli tämänhetkisellä budjetilla saisin varmaan just räävittyä kasaan kaiken tarpeellisen(rummut,hardware,symbaalit). Ja kyllähän noista dw:stä tarvittaessa eroon pitäisi päästä joo.
Owil
09.12.2005 12:12:14
Älä delitejä birdseye ambereina osta, ku mulla on jo moiset :) Testaamaanki pääsee, kannut o keravalla.
Kalat ei venaa, nuivaa.
Paas
09.12.2005 12:30:34
Älä delitejä birdseye ambereina osta, ku mulla on jo moiset :) Testaamaanki pääsee, kannut o keravalla.

Ei olis kannut sattumoisin myytävänä? :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)