peke99 27.11.2005 14:49:35 | |
---|
Helsingistä ainakin löytyy UFF:sta lähes aina. |
18is9 28.11.2005 11:38:42 (muokattu 28.11.2005 11:47:31) | |
---|
Kyllä prätkätakilla tarkenee talvella paremmin kuin hyvin. Tosin yleensä käytän nahkatakkia kun ne tix-tex asut on vähän tyhmän näköisiä ;). Jos ajellaan 100 km/h kattamattomalla pyörällä, ja ulkona on viisi astetta lämmintä niin se vastaa aika kylmää talvisäätä. Yleensä nahka on todella paksua ja käsitelty pitämään vettä. Ja prätkätakkeja saa mopokaupoista, ei henkka&maukalta. Jos hinnat tuntuvat suolaisilta, kannattaa etsiä sopiva malli Suomesta ja sitten tilata takki Saksasta Louisilta. Ja kyllä, mopotakit näyttävät tyhmiltä kun leikkaus on suunniteltu ajoa varten. Helma on lyhyt jotta pyörän päällä voi istua hyvin ja hihat ovat riittävän pitkät että ranteet eivät jää paljaiksi ohjaustangosta kiinnipitäessä. Ja yleensä kaulus ei päästä tuulta sisään. EDIT: Esim nämä svedupetterit tekevät aika laadukkaita nahkatakkeja: http://www.jofama.se/motorcycle_wear/ ja tuolta linkki skinn. Sieltä löytyy myös sopivia nahkahousuja Judas Priest -keikkoja silmälläpitäen ;). "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
-Kitaristi- 29.11.2005 19:39:00 (muokattu 29.11.2005 19:39:34) | |
---|
Mulla on prätkärotsin alla t-paita ja huppari, ajaessa mopedilla käytän kaulaliinaa sekä ajohanskoja. Kylmä ei tule sitten millään edes räntäsateessa. Mulla on sellanen LeatherHeavenista ostettu nyöriprätkärotsi. Juu. |
MOIhei 30.11.2005 17:15:13 | |
---|
Koko viime talven kuljin t-paidalla ja nahkatakki aina auki. En suosittele. Kannattaa ostaa UFFista jos on mahollisuus mun takki makso siel jotain 38 euroo ja hyvä on. "And rock 'n' roll isin't about sex and drugs, it's about music." Andy McCoy |
Decadetroll 04.12.2005 12:19:32 | |
---|
Kannattaa melkeenpä kävästä kattomassa myös leatherheavenista.. Sieltä itekki ostin viime talvena, hyvin kestää kylmää, vettä, sekä kaikenlaista pskaa.. ja on vielä lämminki, vaikkei mitään erityistä vuorta olekaan. Everything is an End.. |
lucbass 04.12.2005 13:31:05 | |
---|
Kannattaa melkeenpä kävästä kattomassa myös leatherheavenista.. Sieltä itekki ostin viime talvena, hyvin kestää kylmää, vettä, sekä kaikenlaista pskaa.. ja on vielä lämminki, vaikkei mitään erityistä vuorta olekaan. juu mä kattelin sieltä vaikuttti hyvätlä ja tyylikkäältä mut se hinta onki sit erijuttu.... god hates us all |
shovi 04.12.2005 13:59:00 | |
---|
Alle kannattaa ostaa armeijan ylijäämävarastosta villapaita, lämmin on ja saatanan tyylikäs. Alle joku paita tai muuten pistelee :) Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt. "Eivät kaikki joilla on kitara, ole kitaristeja". |
Onhan se hinta melko suolainen mutta voin sanoa että on muuten tosi hyvälaatuinen takki. Eipäs ole pahaa sanottavaa ollu eikä oo kaduttanu kertaakaan että pistin rahat siihen. Everything is an End.. |
Vainhaalee 08.12.2005 17:51:10 (muokattu 08.12.2005 17:51:51) | |
---|
Mikä nyt sitten taas on prätkärotsi? Joku rocker-henkinen, vai jotain vähän nykyaikaisempaa? Yleisti jos takki on mopoiluun tehty, niin kyllä sillä talvesta hengissä selviää... Itsellä on pusakkamallinen nahkatakki mallia ajo/vapaa-aika, hondan/repsolin väreissä... Näitä saa resori- tai vetoketjuvyötäröllä, riippuu haluaako nahkahouset kiinni vai ei... "Kaikki oikeudet ja artisti pidätetään..." |
Jii 08.12.2005 19:13:03 | |
---|
Suosittelen seuraavaa valmistajaa, tässä webbisivut: www.karrax.fi Mulla on tuolta sellainen lyhyt "50-luvun takki" ja paksun villapaidan kanssa olen kulkenut kovissa pakkasissa. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Jani The Rock 08.12.2005 21:17:37 | |
---|
Suosittelen seuraavaa valmistajaa, tässä webbisivut: www.karrax.fi Mulla on tuolta sellainen lyhyt "50-luvun takki" ja paksun villapaidan kanssa olen kulkenut kovissa pakkasissa. Hyvälaatusia takkeja, mutta pirun kovat hinnat. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Jannipaali 08.12.2005 22:45:09 (muokattu 08.12.2005 22:45:43) | |
---|
Hyvälaatusia takkeja, mutta pirun kovat hinnat. Totta turiset, prätkärotsi yli 400e! Ja sellainen pitkä nahkatakki lähemmäs 800e! Tuolta ei kyllä voi mitään takkia ostaa :D THV-klubi #40
Menossa mukana: Musiikkikullas
"Bang your head, kill your soul, let your fucking head explode" |
18is9 09.12.2005 15:13:14 | |
---|
www.karrax.fi Komeita takkeja. Noihin ajotaikkeihin ei taida kuitenkaan saada suojia mukaan? Ne olisi aika olennaiset jos meinaa takkia käyttä ajohommissa. "I listened hard but could not see" - YES, And You and I |
Henko 11.12.2005 20:20:21 | |
---|
Suosittelen seuraavaa valmistajaa, tässä webbisivut: www.karrax.fi. Joskus meinasin ostaa tuolta nahkapökät, kun vaikutti siisteiltä, laadukkailta ja oli vielä kotimaiset. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
JonesK 23.01.2006 19:23:44 | |
---|
Vastahan tässä n. 25 asteen kylmiössä liikuin LHeavenista ostamallani perus prätkärotsilla. Villapaita alle, pipo, hanskat ja kaulaliina. Kaula-aukko on aika avoin joten tulee käytettyä kaulaliinaa talvella vaikkei hanskoja tai pipoa olisikaan matkassa. Kaverin vanha kuluneempi rotsi menee kyllä helpommin vetoketjulla ylös astikin kiinni kun läpät irrottaa napeistaan. Noin muuten tulee käytettyä takkia ympäri vuoden.. kesällä t-paita alle ja hevarin hikeä otsaan.. illan päätteeksi kun viimeisetkin naiset ovat kaikonneet näpeistä ja aika kömpiä kaverin lattialle vaaderiin niin rotsi peitoksi pimentämään tuomitsevat auringonsäteet. |
Iscariah 23.01.2006 19:59:48 | |
---|
mulla on jo neljättä tavlea putkeen enkä itke yhtään. hyvä se on. eikä ole niin topatun näkönen kuin jotkut takit |
Moratoria 23.01.2006 21:26:00 (muokattu 23.01.2006 21:26:53) | |
---|
Mieki oon kulkenu tämän talven ihan nahkatakilla tähän asti. Siinä on irroitettava vuori ja sen kanssa tarkenee helposti miinus 10-15 pakkasilla. Kaulahuivi, pipo ja pitkät kalsarit kun löytyy ni menee kovemmillakin. Ja hanskat. |
thrashmetallisti 25.01.2006 14:30:14 | |
---|
Kyllä sitä taas itsensä aivan joksikin muuksi kun joutui tuossa viime viikolla kolmen päivän ajaksi ottamaan toppatakin naulasta prätkärotsin sijaan. En muistanut kuinka eskimo olen sen kanssa. Taskuissa tosin on tilaa vaikka koko bändin kamoille. Nyt taas rotsi päällä ja kaikki hyvin Thrash till death! Thrashia Porista www.mikseri.net/polluted |