fox 23.11.2005 14:00:13 | |
---|
Sanoi vielä että sarjanro:n alussa oleva S tarkoittaa serial number, eikä Samick.. :D!! Sitte kun sarjanumeron alku on C niin se on cereal number, H on Harjanumero, F saattas olla F**cking number... 8) Kyllä niit eksperttejä maailmassa täytyy olla...hih.. |
gibsonjp 23.11.2005 14:12:33 | |
---|
Hah :D Joo.. Mutta enpä oo ibanezeihin jaksanut perehtyä kun noita lespoja vaan..:) No kerta se on ensimmäinenkin. Kiitos! Hold on a second, I need a coctail! |
fox 23.11.2005 18:32:34 | |
---|
Hah :D Joo.. Mutta enpä oo ibanezeihin jaksanut perehtyä kun noita lespoja vaan..:) No kerta se on ensimmäinenkin. Kiitos! Se "tasapainottaa" kummasti.. 8) Mulle "kolahti" nuo Ibanezin "Les Paul Killers"it eli Artistit tuossa 80-luvulla.. sellanen salainen pahe "Gibsonin miehellä"... Oikeesti muuten, Iban uudemmissa (1980-luvun puolivälistä) sarjanumeroissa tuo kirjain ilmoittaa valmistaneen tehtaan, aiemmissa valmistuskuukauden. 1988 oli poikkeusvuosi, ei kirjaimia lain.. Eli nuo mun "esimerkit" C = Cort, F = Fuji Gen ja H = Hoshino.. |
Velli 23.11.2005 18:46:13 | |
---|
Eli nuo mun "esimerkit" C = Cort, F = Fuji Gen ja H = Hoshino.. ja se S on tosiaan Samick. Melko insinööri se musakaupan äijä... |
Ze Kink 27.11.2005 20:21:21 | |
---|
Piru kun noita ei nyt näytä liikkuvan melkein yhtään hyvissä hinnoissa. Kaikista tarjotuista pyydetään ylihintaa, ärhh. Pakko avautua :D [KTR-] tai biisin nimeks "PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!" nii sit yleisö huutais "SOITTAKAA PARANOID JA TAHDON MYÖS SANOA ETTÄ OON LÄSKI HOMO!!"
[KTR-] sit bändi ois ihan :---D |
gibsonjp 28.11.2005 09:32:49 (muokattu 28.11.2005 09:33:58) | |
---|
Piru kun noita ei nyt näytä liikkuvan melkein yhtään hyvissä hinnoissa. Kaikista tarjotuista pyydetään ylihintaa, ärhh. Pakko avautua :D Mistä pyydetään liikaa?:) Jem vai rg? Toisaalta ostajan kannalta olen ainakin itse huomannut maksavani maitopurkistakin liikaa... Joo aika petolliseksi on muodostunut nykyään rakkauteni gibsoneja kohtaan..:) On se niin upea tuntuma noissa ibanezeissa! Ehkä mä jemin joskus vielä... Hold on a second, I need a coctail! |
Mrezzye 28.11.2005 09:47:48 | |
---|
Piru kun noita ei nyt näytä liikkuvan melkein yhtään hyvissä hinnoissa. Kaikista tarjotuista pyydetään ylihintaa, ärhh. Pakko avautua :D Patience my friend, patience... Kyllä niitä joku myy aina järkeväänkin hintaan. Ei voi tietenkään olettaakaan, että Suomen pieniltä markkinoilta saa noita ihan niihin hintoihin, mitä esim. Jemsitella suositellaan. Tarjonta kun ei ole ihan samoissa mitoissa, kuin Jenkkilässä. |
Mrezzye 08.12.2005 11:28:28 | |
---|
No niin!!! Löytyihän se JEM 77FP minullekin ja ihan sopuhintaan. Soitin on hiukan vanhempaa vuosikertaa, sarjanumero 88XXXX ja varustettu vielä EDGE -tallalla, josta pidänkin enemmän kuin lo-prosta. Hjuva! Muutamia pikkukolhuja on vuosien varrella runkoon tullut, muttei mitään haittaavaa. Mukana myös originaali (toki sekin hieman kulahtanut) pinkillä sisustalla varustettu case. Ihmehän se olisi, jos kahtakymmentä ikävuotta lähestyvä kitara ei olisi vähääkään merkkejä saanut. Soitettavuus on hyvä. Kaula ihan mahtava. Action on vähän turhan korkea minulle, mutta sehän on nopsasti korjattu. Akutisesti soi hienosti. Illalla otan vähän enemmän tuntumaa vahvarin kanssa, mutta mikäli vanhat merkit paikkansa pitää, niin herkkuahan se tulee olemaan. Onhan minulla ollut tällainen jo kerran aiemmin n. 8-9 vuotta sitten. Ihanaa! Rok! |
Kimmo72 08.12.2005 14:02:04 (muokattu 08.12.2005 14:02:32) | |
---|
No niin!!! Onneks olkoo. Uskaltaisko hintaa tiedustella? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Noni! Paljonko maksoi jos saa kysyä? Ja kuvia tulemaan! I JUST WANNA RIDE MY MOOOTORSÄÄÄHHH.... CLE |
Mrezzye 08.12.2005 15:58:36 | |
---|
Onneks olkoo. Uskaltaisko hintaa tiedustella? Kiitti... Uskaltaahan sitä tiedustella. Laitoin pikaviestillä. Itse pidin summaa ihan kohtuullisena. ...kuvia... Jahka saan jostain digikameran lainaan, niin laitan. |
LO 25.02.2006 11:29:42 | |
---|
Vedetäänpä tämä ketju ylös pikku kysymystä varten-> Onko esim. 2003 valmistetussa Ibanez Jem 77FP:ssä ( http://home.sonic.net/craigw/gtpix/Jem77FP1_WEB.jpg) kaulan liitos vanhempaan tyyliin mötikkä, vain onko siinä AANJ. Jos on, niin missä vaiheessa se AANJ tuli kuvioihin? |
PekkaM 25.02.2006 12:19:35 | |
---|
Vedetäänpä tämä ketju ylös pikku kysymystä varten-> Onko esim. 2003 valmistetussa Ibanez Jem 77FP:ssä (http://home.sonic.net/craigw/gtpix/Jem77FP1_WEB.jpg) kaulan liitos vanhempaan tyyliin mötikkä, vain onko siinä AANJ. Jos on, niin missä vaiheessa se AANJ tuli kuvioihin? Se vanhan mallinen liitos löytyy tuostakin. AANJ on VWH:ssa ja sitä uudemmissa (BSB, DBK, VSBL, 90HAM, DNA ja tämä peilipintainen) |
LO 25.02.2006 14:13:17 | |
---|
Se vanhan mallinen liitos löytyy tuostakin. AANJ on VWH:ssa ja sitä uudemmissa (BSB, DBK, VSBL, 90HAM, DNA ja tämä peilipintainen) Sitten taitaa jäädä harkinnan tasolle sen hommaaminen. Harmi, hienoin Ibanez mitä on valmistettu:) |
oiva tumpeloinen 25.02.2006 15:47:46 | |
---|
Sitten taitaa jäädä harkinnan tasolle sen hommaaminen. Harmi, hienoin Ibanez mitä on valmistettu:) Eipä se AANJ:kään mikään soittoa mullistava juttu ole. Helpottaa osittain kyllä, mutta ihan hyvin tuolla vanhallakin mallilla toimeen tulee....mulla on ainakin molemmat versiot kitaroissa, eikä toi kuitenkaan mikään kynnyskysymys ainakaan mulle ole. |
LO 25.02.2006 18:35:48 | |
---|
Eipä se AANJ:kään mikään soittoa mullistava juttu ole. Kyllä se mulla valitettavasti on. Pienet kädet omistan toisin kuin esim. Vain "lapiot". Ei sillä, eihän sinne ylänauhoille usein tarvitse edes mennä, mutta sillon kun tarvii niin loppuu perinteisellä kaulankiinnitystavalla mun sormista pituus:( |
oiva tumpeloinen 25.02.2006 18:46:01 | |
---|
Kyllä se mulla valitettavasti on. Pienet kädet omistan toisin kuin esim. Vain "lapiot". Ei sillä, eihän sinne ylänauhoille usein tarvitse edes mennä, mutta sillon kun tarvii niin loppuu perinteisellä kaulankiinnitystavalla mun sormista pituus:( Sitten se tietenkin voi olla huonompi juttu. :( Mut oletko sä koskaan kokeillut soittaa noita vanhempia Ibanezeja? Se ei ole kuitenkaan ihan mahdottoman paksu se liitoskohta verrattuna moneen muun valmistajan tekeleeseen. Meinaan vaan, että tommonen 77FP on muuten tosi bueno soitin ja olis harmi passata sellainen vain sen takia, että ei tullut edes kokeiltua sitä..... |
Mrezzye 25.02.2006 19:07:38 | |
---|
Sitten se tietenkin voi olla huonompi juttu. :( Mut oletko sä koskaan kokeillut soittaa noita vanhempia Ibanezeja? Se ei ole kuitenkaan ihan mahdottoman paksu se liitoskohta verrattuna moneen muun valmistajan tekeleeseen. Meinaan vaan, että tommonen 77FP on muuten tosi bueno soitin ja olis harmi passata sellainen vain sen takia, että ei tullut edes kokeiltua sitä..... Juu kannattaa kyllä kokeilla ennen kuin tyrmää ajatuksen. On muuten hyviä kitaroita nuo vanhat JEMit, vai mitä Oiva T? Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|
oiva tumpeloinen 25.02.2006 19:08:27 (muokattu 25.02.2006 19:12:15) | |
---|
Juu kannattaa kyllä kokeilla ennen kuin tyrmää ajatuksen. On muuten hyviä kitaroita nuo vanhat JEMit, vai mitä Oiva T? Juuh.....eipä pääse valittamaan. =) EDIT: Halvempia ne tietenkin olis saanu olla. ;) |
Mrezzye 25.02.2006 19:23:56 | |
---|
EDIT: Halvempia ne tietenkin olis saanu olla. ;) Niin aina ;) Jos eläimiä ei ole tarkoitettu syötäväksi,
niin miksi ihmeessä ne sitten on tehty ruoasta???
|