fridgebuzz 30.03.2005 23:15:44 | |
---|
Ostakaa; V-Amp, ei tule virtaa, vika lienee muuntajan plugissa (vääntyili ne pinnit), en jaksa innostua korjaamaan, ei maksa paljoa. Kuin uusi :-D POISTETAAN: Danelectro pikkuvibrato, Ibanez Modern Fusion; vaihto esim. virityskoneistoon, mikkeihin, muihin pedaaleihin (mm. EQ, Enhancer) |
projekti 30.03.2005 23:23:46 | |
---|
Ostakaa; V-Amp, ei tule virtaa... Hinta? Pistä vaikka pikaviestinä. Heittäkää radionne järveen niin maailma pelastuu... |
Spiral 07.12.2005 19:02:26 | |
---|
pistän nyt tännekkin, kun tälläsen ketjun löysin Ostin tuon V-amp 2:sen. Laite kuulostaa hyvältä, mutta kun kytken sen tietokoneeseen, alkaa se suhisemaan häiritsevän voimakkaasti. Eli oon siis kytkenyt Line out R tietokoneeseen, Line out L kitaravahvistimeen. Voiko suhina johuta siitä, että sekä v-amp että tietokone on kytketty eri puolilla huonetta oleviin sähkörasioihin? Olen kuullut, että jotkut vaihdeerot tms. vois aiheuttaa tuommoista suhinaa. Kysyn, enkä kokeile, siksi, että on helvetinmoinen homma saada laitteet samaan rasiaan. Tai, onko joku muu mahd. syy? 2. kysymys: Mistä johtuu, että kuulokkeista ei kuulu kuin toiselta puolelta? Mulla on tuommoset cd-soittimen kuulokkeet, jonka plugi on sitten suurennettu semmosella "adapterilla". Onko vika adapterissa? |
juhist 07.12.2005 19:37:05 | |
---|
Ostin tuon V-amp 2:sen. mulla hajos just lopullisesti :D Laite kuulostaa hyvältä, mutta kun kytken sen tietokoneeseen, alkaa se suhisemaan häiritsevän voimakkaasti. Eli oon siis kytkenyt Line out R tietokoneeseen, Line out L kitaravahvistimeen. mikset laita sitä tietokoneeseen kiinni kuulokelähdöstä, tai tietokoneeseen sekä left että right lähdöistä? Voiko suhina johuta siitä, että sekä v-amp että tietokone on kytketty eri puolilla huonetta oleviin sähkörasioihin? Olen kuullut, että jotkut vaihe-erot tms. vois aiheuttaa tuommoista suhinaa. Kysyn, enkä kokeile, siksi, että on helvetinmoinen homma saada laitteet samaan rasiaan. Tai, onko joku muu mahd. syy? joku viisaampi sais vastata, mutta mä epäilen että ei voi. 2. kysymys: Mistä johtuu, että kuulokkeista ei kuulu kuin toiselta puolelta? Mulla on tuommoset cd-soittimen kuulokkeet, jonka plugi on sitten suurennettu semmosella "adapterilla". Onko vika adapterissa? vika tuskin on adapterissa, ellei adapteri ole MONOadapteri. Jos siis kuulokkeet on kunnossa ja plugi phones -lähdössä, sulla on monoadapteri (1kärki ja maavaippa) |
J.Hollström 07.12.2005 19:58:05 | |
---|
Mitkä toiminnot siitä pitäisi ottaa pois käytöstä, että saisi siedettävät soundit? Virta. Jukka Hollström |
Spiral 07.12.2005 20:24:38 | |
---|
mikset laita sitä tietokoneeseen kiinni kuulokelähdöstä, tai tietokoneeseen sekä left että right lähdöistä? Tuota kuuloketemmpua en ole kokeillut, pitää kokeilla. Mutta kokeilin jo sillai, että pistin laitteesta pelkästään koneeseen kiinni (line out r), ja sama suhina säilyi. |
Räbbänä 07.12.2005 20:28:45 | |
---|
Mulla ois tuolla nurkassa lojumassa X V-amp joka on ostettu kesäkuun lopussa. Tuntuu että jäänyt ilman käyttöä nyt kun tuon vahvarin hommasin ja muutenkaan en saa ton marsun kanssaa kuulostamaan hyvältä. Mutta ei sitten toimettomanakaan viitti pitää kun paljon sentään maksanut. Mitä hyötykäyttöä tuolle keksisi? Saisko jollain konstilla passaamaan hyvin ton marsun kanssa. Viive kans ottaa päähän pirusti, kun tykkään efektejä vaihdella tiuhaan biisien aikana. Muistakaa lapset! Festareilla kannattaa varoa 1) [b] Satu-setiä [/b] 2) [b] Namu-setiä [/b] 3) [b] Sentencediä [/b]. Jälkimmäinen aiheuttaa vakavan hevimusiikin riippuvuuden. Nuo kaksi ensimmäistä voi siis unohtaa. |
Crackis 07.12.2005 22:15:01 | |
---|
Nauhotellessa en kyllä huomannu mitään erikoisia pörinäitä V-ampin kanssa sillon kun sen omistin. Kannattaa ottaa huomioon, että kuvaputkinäytöstä tulee melko voimakas magneettikenttä, joka vaikuttaa myös kitaran mikkeihin! Kauemmaksi siis siitä näytöstä, jonka jälkeen kannattaa katsoa ettei ole loisteputkia, televisioita yms. härveleitä siinä lähellä päällä. Kaikki näistä aiheuttavat pörinää. Shit happens when u party naked |
Tympee Huttunen 08.12.2005 09:20:07 | |
---|
Tuota kuuloketemmpua en ole kokeillut, pitää kokeilla. Mutta kokeilin jo sillai, että pistin laitteesta pelkästään koneeseen kiinni (line out r), ja sama suhina säilyi. Paina monitorin virtanappia. Monitorit usein laittavat kitarat vähän hurisemaan. Voit myös laittaa noisegatea helposti isommalle. Auttaa ylimääräiseen hurinaan. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
Spiral 08.12.2005 09:52:29 | |
---|
Paina monitorin virtanappia. Monitorit usein laittavat kitarat vähän hurisemaan. Voit myös laittaa noisegatea helposti isommalle. Auttaa ylimääräiseen hurinaan. Myös litteät näytöt? Noisegatea oon käyttäny, mutta hurina kuuluu myös soiton läpi aika häiritsevästi, varsinkin kun siihen on kerran kiinnittänyt huomiota. |
Tympee Huttunen 08.12.2005 09:58:06 (muokattu 08.12.2005 10:00:08) | |
---|
Myös litteät näytöt? Noisegatea oon käyttäny, mutta hurina kuuluu myös soiton läpi aika häiritsevästi, varsinkin kun siihen on kerran kiinnittänyt huomiota. Voisko olla vikaa johdoissa? Onko maadoitetut pistorasiat ja jatkojohto? Ja kuulokkeissasi on varmaan mono-adapteri kiinni. Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
moikki 08.12.2005 10:32:05 (muokattu 08.12.2005 10:32:29) | |
---|
Myös litteät näytöt? Noisegatea oon käyttäny, mutta hurina kuuluu myös soiton läpi aika häiritsevästi, varsinkin kun siihen on kerran kiinnittänyt huomiota. Onko kiinni line in:issä vai mikkitulossa? Rock like FUCK! |
Spiral 08.12.2005 11:31:43 | |
---|
Onko kiinni line in:issä vai mikkitulossa? Olen kokeillut kumpaakin, sama juttu. |
Spiral 08.12.2005 11:34:44 | |
---|
Voisko olla vikaa johdoissa? Onko maadoitetut pistorasiat ja jatkojohto? Ja kuulokkeissasi on varmaan mono-adapteri kiinni. Joo, kuulokkeissa tai adapterissa on tosiaan tuo vika. V-amp ei ole maadotetussa rasiassa. Täytyy kai alkaa veksailemaan noita pistokkeita. Kiitos avusta. |
Spiral 08.12.2005 14:12:46 | |
---|
Ongelma oli maadoituksissa. Kytkin kaikki laitteet samaan maadoittettuun rasiaan, ja suhina hävis kokonaan. |
Tympee Huttunen 08.12.2005 14:18:42 | |
---|
Ongelma oli maadoituksissa. Kytkin kaikki laitteet samaan maadoittettuun rasiaan, ja suhina hävis kokonaan. Hyvähyvä. Eikä ollut taas Behringerin vika:) Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti? |
|
Decadetroll 08.12.2005 15:42:59 | |
---|
Jeps, nuo ääninäytteet merkkaa sitä että pistänpäs tulemaan ton v-ampin samalla ku tilailen craten tuolta t-kaupasta.. kuulosti varsin kivalta. Kiitokset noista! Everything is an End.. |
Spiral 08.12.2005 18:42:25 | |
---|
Jeps, nuo ääninäytteet merkkaa sitä että pistänpäs tulemaan ton v-ampin samalla ku tilailen craten tuolta t-kaupasta.. kuulosti varsin kivalta. Kiitokset noista! Eipä kestä. Jotain tuollaisia sitä itsekin kaipaisi aina ennen laitetta ostaessa. Vaikka tietenkin kaikki muutkin laitteet (kitara, vahvistin...) soundiin vaikuttaa, saa tuommosista sampleista aina jonkin kuva. |
wilzhu 08.12.2005 20:31:49 (muokattu 08.12.2005 20:32:03) | |
---|
Muistakaa, että nuolien + E-napin takaa löytyy myös V-ampin ihan oma suhinan poistaja. Toimii vähintäänkin kohtalaisesti, mutta syö myös hieman saundia ja paljon fiilistä soitosta. Elämä Off. |