Aihe: cdon.com
1 2 3 4 520 21 22 23 2427 28 29 30 31
heikkiha
07.12.2005 12:55:07 (muokattu 07.12.2005 12:55:29)

Saakos tuosta "tilausstatuksesta" tarkempaa statuksen selvitystä kuin se että siinä lukee: Ei toimitettu.

Eli mistä saisi tietää sen että ovatko tilaamani levyt ylipäätään edes lähteneet? Tai milloin ne ovat postilaatikossa/postissa vai tulevatko myöhässä?

CDonin sivuilta en löytänyt tälläisesta kovin helposti infoa...
Aina ei voi voittaa
gandar
07.12.2005 12:57:15 (muokattu 07.12.2005 12:58:24)
Vaihtoehdot ovat muistaakseni "Ei toimitettu", "Tuotteita pakataan" ja "Toimitettu". Lisäinfoa saa vaivaamalla asiakaspalvelua:
https://www.cdon.com/info.phtml?sub … ubmit=Eteenp%E4in&page=custserv
Ceci n'est pas une signature
aku.miettinen
07.12.2005 13:34:38
Joo-o alkaa ihmetyttämään kun viime tiistaina jo postitettu, mutta ei näy levyjä vieläkään.
gandar
08.12.2005 11:00:09 (muokattu 08.12.2005 11:00:26)
No niin, nyt tuli alennuskoodi. Mutta tilasin 114.60 eurolla, eli oletin saavani 11 koodia tai yhden 11 euron koodin, näin kävi:

Nyt saat rahaa takaisin
Kun ostit meiltä "Rahaa takaisin"-kampanjamme aikana, sait 1 € takaisin jokaista 10 € kohti, jonka käytit. Ostit 18,90 € arvosta. Nyt saat rahaa takaisin! Voit ostaa valinnaisia, pelejä, DVD:tä, CD:tä tai kotielektroniikkaa alennuskoodillasi. Saat takaisin 1 € , henkilökohtaisen alennuskoodin muodossa.

Ttu mitä pelleilyä.
Tympee Huttunen
08.12.2005 11:02:15
No niin, nyt tuli alennuskoodi. Mutta tilasin 114.60 eurolla, eli oletin saavani 11 koodia tai yhden 11 euron koodin, näin kävi:

Ttu mitä pelleilyä.

No tossahan oli joku virhe. Siinä ilmoitettiin, että olit tilannut 18,9eurolla.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
gandar
08.12.2005 11:09:50
Lähetin asiakaspalveluun viestiä, ans kattoo miten asia edistyy.
carnation
08.12.2005 11:33:27
No ei tuo vaivaisen yhden euron arvoinen alennuskoodi lämmitä paljon paskaakaan.
"Soitossani ei ole mitään epätarkkaa." (Yngwie Malmsteen)
OSTAKAA LEVYJÄ!
Dr. Muff
08.12.2005 12:32:10
Tuli mun ja cdonin yhteinen tie päätökseen. Olen kyllästynyt siihen että levyt ovat aina paskana. En oikeasti muista että olisi tullut ehjänä paitsi niinä harvoina kertoina kun ovat toimittaneet levyn omassa pussissa. Kun tilaa uudet kannet saattavat nekin olla rikki saapuessaan.

Nyt tuli viimeinen niitti. Tilasin Zappan levyn hintaa piti olla reilu kymppi mutta laskussa olikin sitten hinta lähes 20€. Paska kusetusyritys. Kaikista kolmesta taas kannet paskana. Eivät lähetä tommosiin levyihin uusia kansia missä on jotkus spessummat kannet, eivätkä edes tarjoudu vaihtamaan tuotetta ehjään, eivät oma-aloitteisesti tarjonneet mitään kompensaatioa. Monta viestiä kitistyäni tarjosivat 2,95€ alennuskoodia. Ei paljon naurata.

Swampista saa levyt usein lähes samaan hintaa (eli usein tulee halvemmaksi piipahtaa siellä kun maksella toimituskuluja) ja leimakortilla saa sitten 10 leiman jälkeen 21€lla paitaa tai levyä. Valikoima hyvä, saa kuunnella ennen ostosta. Menkää sinne. cd-wow:sta saa uutuudet noin 12€lla. Playstä saan kanssa usein halvalla, ilman toimituskuluja tottakai. Ostakaa ennemmin sieltä.
Tuumasta toiseen.
klobasa
08.12.2005 13:01:08
No tossahan oli joku virhe. Siinä ilmoitettiin, että olit tilannut 18,9eurolla.

Minä tilasin jollain 60 eurolla ja mullekin tuli maili jossa luki, että olit tilannut 18.90 eurolla. Saatana.

Millon se tuo kampanjahomma on ollut / milloin loppunut?
ruuvimeisseli
08.12.2005 15:35:55

Virheellinen rahaa takaisin-sähköposti
Osa niistä rahaa takaisin-sähköposteista, jotka on lähetetty meiltä, sisälsivät valitettavasti vääriä koodeja. Pahoittelemme tapahtunutta. Lähetämme pian uuden viestin, joka sisältää oikean alennuskoodin.
tjw
08.12.2005 17:45:05
Hoho. Minäkin sain tuommoisen olet tilannut 18.90 eerolla viestin, vaikka tilasinkin vain 14 eurolla.

Onkohan kukaan saanut ihan oikeilla tiedoilla tuota viestiä?
Kuuntele ja vapise! Valkoinen Nalle Tähän on peruna haudattuna. Jo vuodesta 2005!
gandar
10.12.2005 12:48:15
Nyt tuli 11 euron alennuskoodi ja voin jatkaa CDONin asiakkaana hyvin mielin. Itse asiassa voisikin käyttää sen heti ja jos jotain muuta eksyy mukaan, niin eihän sille voi mitään.
Kaake
11.12.2005 16:58:16 (muokattu 11.12.2005 16:58:40)
Tuli mun ja cdonin yhteinen tie päätökseen. Olen kyllästynyt siihen että levyt ovat aina paskana. En oikeasti muista että olisi tullut ehjänä paitsi niinä harvoina kertoina kun ovat toimittaneet levyn omassa pussissa. Kun tilaa uudet kannet saattavat nekin olla rikki saapuessaan.

Näin täälläkin. Ei enää. Tuen tästedes ainoastaan lähikauppiasta.
No väärinhän se meni.
Tympee Huttunen
12.12.2005 08:11:32
Nyt tuli 11 euron alennuskoodi ja voin jatkaa CDONin asiakkaana hyvin mielin. Itse asiassa voisikin käyttää sen heti ja jos jotain muuta eksyy mukaan, niin eihän sille voi mitään.

Oho! Siis sinulle tuli yksi 11euron alennuskoodi? Aikamoinen hyvitys. Täällähän veikattiin, että tuossa olisi ollut jokin jekku ja euron arvoisia alennuskoodeja olisi tullut kaikille n-kertaa. Yhden alennuskoodin voi käyttää per ostos ja tällöin euron arvoisista alennuskoodeista ei hirveästi hyötyä olisi ollutkaan.
Minä Mikä sua vaivaa Mauri? Onko sulla tauti?
gandar
12.12.2005 11:31:57
No aikamoinen ja aikamoinen, olin minä ostanutkin 114 eurolla, että ihan luvatun mukaan tuli. Sanamuodosta olin ounastellut, että tulisi tuollaisia hyödyttömiä yhden euron koodeja, mutta parempi näin. Alennuskoodi laitettiin vielä postituskulujen jälkeen, että jos olisin ostanut halvan levyn olisin saanut 0 euron laskun.
Cathi777
13.12.2005 10:19:34

Swampista saa levyt usein lähes samaan hintaa (eli usein tulee halvemmaksi piipahtaa siellä kun maksella toimituskuluja) ja leimakortilla saa sitten 10 leiman jälkeen 21€lla paitaa tai levyä. Valikoima hyvä, saa kuunnella ennen ostosta. Menkää sinne. cd-wow:sta saa uutuudet noin 12€lla. Playstä saan kanssa usein halvalla, ilman toimituskuluja tottakai. Ostakaa ennemmin sieltä.

Mulla ei ole enää ollut pitkään aikaan kansia paskana. Eikä se cdonin vika edelleenkään ole jos niitä kansia menee paskaksi. Ja cdon voittaa noi muut paikat siinä, että sieltä saa laskulla, niin pystyy tilailemaan, vaikka ei just sillä hetkellä rahaa olisikaan. Ja sitten, kun noissa muissa on aina visalla maksamista ym. pelleilyä niin ei senkään takia oikein ole tähän mennessä innostanut muualta tilata. Ei mulla oikeastaan ole mitään pahaa sanottavaa cdonista. Valikoimatkin on oikein hyvät ja kun ei nykyään enää oikein ole mitään hyviä paikallisia levykauppiaita juuri missään kaupungissa ( lukuunottamatta isompia kaupunkeja ) niin ei oo enää vaihtoehtoja.
Only pop music can break my heart...
yellow
13.12.2005 10:43:17
Mulla ei ainakaan ole koskaan ollut mitään valittamista Cdonista. Lähetykset on tullut ajallaan ja kannet ehjinä.
Danko
13.12.2005 11:43:23

Aikaisemmin ei mullakaan ollut valittamista, mutta nyt vastaan osui Zen Cafén Sirkuksessa-dvd. Levy pätki ja dokumenttiosio ei avautunut lainkaan niillä parilla soittimella, mitä kotonamme on. ZC:n foorumilta paljastui, että muillakin käyttäjillä on ollut sama ongelma. Tästä lähtien asioin ainoastaan suomalaisten yritysten kanssa. Kertakaikkiaan alkoi v*tuttamaan asiakaspalvelun ja toimitusten hitaus:

ke 16.11. tein tilauksen
to 17.11. sain tilausvahvistuksen
ti 22.11. sain toimituksen; maksoin laskun samana päivänä
ke 23.11. ilmoitin asiakaspalveluun
ti 29.11. lupasivat toimittaa korvaavan tuotteen
ke 30.11. sain tilausvahvistuksen
ma 5.12. sain toimituksen -> väärä tuote: Hellacopters-dvd
ma 5.12. otin yhteyttä asiakaspalveluun
ti 6.12. lupasivat toimittaa korvaavan tuotteen
ke 7.12. sain tilausvahvistuksen
pe 9.12. sain toimituksen -> yhtä viallinen levy; palautin tuotteet ja vaadin rahojen palautusta

Samaan aikaan asiakaspalveluun ensimmäistä kertaa yhteyttä ottaessani ilmoitin asiasta myös levy-yhtiöön. Tähän päivään mennessä en ole minkäänlaista vastausta saanut, mutta eräs toinen asiakas sai tällaisen viestin:

Selvitän asiaa, ja voimme vaihtaa levysi, jos parempi kopio löytyy.

terv.

Pekka Ruuska
A&R Director
Warner Music Finland Oy
polyethylene does not ever disappear it is highly flammable. romantikkoitkijät #37
aku.miettinen
13.12.2005 14:43:36
Eipä näy levyjä vieläkään, saankohan uudet levyt tilalle vai mitä kun posti on sössinyt huolella.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)