Dave Adrian 07.12.2005 23:55:49 | |
---|
Ostin tänään Peavey Transtube Bandit 112:n tänään käytettynä 250 eurolla. Metallimusiikkiin ainakin näin lyhyen testauksen jälkeen soppelilta vaikuttava peli. Särö murisee ärhäkästi ja puhdaskaan ei kuulosta paskemmalta. Olen tyytyväinen! Kertokaa, onko aihetta olla. |
JOO100 07.12.2005 23:58:17 | |
---|
Ostin tänään Peavey Transtube Bandit 112:n tänään käytettynä 250 eurolla. Metallimusiikkiin ainakin näin lyhyen testauksen jälkeen soppelilta vaikuttava peli. Särö murisee ärhäkästi ja puhdaskaan ei kuulosta paskemmalta. Olen tyytyväinen! Kertokaa, onko aihetta olla. On aihetta. Miulla oli se vuosi sitten vielä ja kyllähän se ihan kelpo transistorivahvistin on. Hinnasta oisit saanu vielä pari kymppiä nappasta pois. www.Scelum.com
Romantikkoitkijät #44 |
Defrayer 08.12.2005 04:08:53 | |
---|
Ostin tänään Peavey Transtube Bandit 112:n tänään käytettynä 250 eurolla. Metallimusiikkiin ainakin näin lyhyen testauksen jälkeen soppelilta vaikuttava peli. Särö murisee ärhäkästi ja puhdaskaan ei kuulosta paskemmalta. Olen tyytyväinen! Kertokaa, onko aihetta olla. Minulla on sama peli, mutta minun on vahan turha arvostella sen soundeja koska jatin sen puoli vuotta sitten Suomeen ja olen alkutestailujen jalkeen aina soittanu sita multiefektin lapi. Pitaapa ensimmaiseksi asiaksi puolen vuoden paasta takas Suomeen tultaessa heti testata noita alkuperaisiakin soundeja. Ohoh, olipas mahdollisimman non-informatiivinen viesti. Joo, teit ihan hyvan ostoksen, kelpo vahvistin. 'A'h, en vain osaa. Pastilli?
IMIK #15, IHKK #16, THV #17 |
mzg 08.12.2005 04:14:32 | |
---|
Ostin tänään Peavey Transtube Bandit 112:n tänään käytettynä 250 eurolla. Metallimusiikkiin ainakin näin lyhyen testauksen jälkeen soppelilta vaikuttava peli. Särö murisee ärhäkästi ja puhdaskaan ei kuulosta paskemmalta. Taisit vastata jo omaan kysymykseesi? |
Tietysti Pauligin 08.12.2005 11:23:42 | |
---|
Ostin tänään Peavey Transtube Bandit 112:n tänään käytettynä 250 eurolla. Metallimusiikkiin ainakin näin lyhyen testauksen jälkeen soppelilta vaikuttava peli. Särö murisee ärhäkästi ja puhdaskaan ei kuulosta paskemmalta. Olen tyytyväinen! Kertokaa, onko aihetta olla. Jos peli toimii ja hyvältä soundaa korvaasi niin eikös se silloin ole hyvä vahvari.´ Ja on nuo minustakin ihan ok vehkeitä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Omistan kyseisen vahvarin ja loistava pelihän se on! Trankkuvahvariksi kyllä mahtavat ja säröt ja cleanitkin kirkkaat ja heleät (jos vaan säätää). Itse tietty kaipaan hieman isompaa saundia ja enemmän rouheutta ja mureutta eli pitää näissä vahvariasioissa kääntyä tonne putkipelien suuntaan. Mutta en ole katunut saadessani tämän Banditin. Kyllä se on kulkenut uskollisesti keikoilla ja demoilla :P Mainio vehje! Kitaristi ei tunne sanaa MAHDOTON
|
Eschaton 08.12.2005 12:13:57 | |
---|
Mulla oli toi vähän aikaan ja täytyy sanoa että eipä ole siitä mitään hyvää sanottavaa että ihmettelen vaan tätä kehujen määrää näissä keskusteluissa tolle vahvarille mutta jos se on sun itses mielestä hyvä niin that´s it. Some people just won´t take fuck you for an answer...it´s just a matter of bullets. |
ekikoo 26.05.2006 14:48:52 | |
---|
Nostan tätä sen verran että kokeilin Banditia tänään, ja ihan kelpo peliltä vaikutti. Hintaa olisi 250€ Oulun Soitin ja tarvikkeessa (kuka tunnustaa myyneensä sen sinne?) ja se tuntuisi ihan sopivalta tarkoitukseeni. En kuitenkaan kehdannut alkaa sitä siellä liikkeessä huudattamaan, joten kertokaa, onko lootasta vastusta rummuille? Luulisi että olisi, kun 100W kerta on... Pitäiskö hinnasta yrittää karsia vielä pois muutaman kympin, vaikka käytetty on? ...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani. |
Tietysti Pauligin 26.05.2006 15:01:46 | |
---|
Nostan tätä sen verran että kokeilin Banditia tänään, ja ihan kelpo peliltä vaikutti. Hintaa olisi 250€ Oulun Soitin ja tarvikkeessa (kuka tunnustaa myyneensä sen sinne?) ja se tuntuisi ihan sopivalta tarkoitukseeni. En kuitenkaan kehdannut alkaa sitä siellä liikkeessä huudattamaan, joten kertokaa, onko lootasta vastusta rummuille? Luulisi että olisi, kun 100W kerta on... Pitäiskö hinnasta yrittää karsia vielä pois muutaman kympin, vaikka käytetty on? Varmasti on vastusta rummuille, ellei rumpalinne omista epäinhimillisiä voimia. Kannattaa tietysti kysäistä jos lähtisi vähän alle tuon, mutta jos hyväkuntoinen on niin ei tuo hirveä hinta ole. Kysy ihmeessä. Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Billsner 26.05.2006 17:14:12 (muokattu 26.05.2006 17:14:50) | |
---|
onko lootasta vastusta rummuille? Riippuu rumpalista. Luulisi että olisi, kun 100W kerta on... Itseasiassa se on 80W, 8 ohmin lisäkaapin kans se pukkaa täydet 100W. Suosittelen kyllä lisäkaappia jos tuolla meinaat heviä veivata. Pitäiskö hinnasta yrittää karsia vielä pois muutaman kympin, vaikka käytetty on? 250e on aika hyvä hinta tuolle. Voihan sitä aina yrittää tingata... Assembled in blasphemy |
ekikoo 26.05.2006 18:48:27 (muokattu 26.05.2006 23:21:53) | |
---|
Itseasiassa se on 80W, 8 ohmin lisäkaapin kans se pukkaa täydet 100W. Suosittelen kyllä lisäkaappia jos tuolla meinaat heviä veivata. niin tuo wattimäärän unohdin aika huolella, mutta luulen että 80 riittää erittäin mainiosti. En minä sillä heviä... e: kun äänenvoimakkuutta on sen verran että kuuluu rumpujen yli, eihän ääni ala särkeä? Yksi pääsyistä miksi uutta lootaa etsin on se että nykyisen tehot ovat sitä luokkaa että esim. puhtaat alkavat särkeä kovalla volalla... ...ja kyllä, luet juuri allekirjoitustani. |
reative 30.05.2006 18:28:24 | |
---|
onhan se ihan suht hyvä vehje ja ääntä lähtee ainakii omasta kokemuksesta ihan riittävästi... |
saha 30.05.2006 18:42:31 | |
---|
e: kun äänenvoimakkuutta on sen verran että kuuluu rumpujen yli, eihän ääni ala särkeä? Yksi pääsyistä miksi uutta lootaa etsin on se että nykyisen tehot ovat sitä luokkaa että esim. puhtaat alkavat särkeä kovalla volalla... En pahemmin puhtaita käyttele, mutta ainakaan särökanava ei ala päästellä päätesirinöitä vielä 50% teholla, joka riittää rumpalin kanssa. >-)))> #2 Punttisika #5
NEW FOUND POWER |
heavy 30.05.2006 21:03:58 | |
---|
joo mulla on ollu toi banditti kolmatta vuotta ja ihan tyytyväinen oon ollu mutta behringerin equn kanssa muuttuu luonne aika huomattavasti equn kans. Ja kylä riittää oikein hyvin rumpujen kanssa vaikka kovempi kätisenki kans. no totta munassa! |