Zeni 07.12.2005 22:03:26 | |
---|
Joulun jälkeen ajattelin ostaa paljon kehutun Microcuben että voi viikolla yksinään soitella. Mistäköhän tuo edullisimmin lähtisi matkaan ? Thomannilla hinta oli 99euroa ja sinne on tilaus näillä näkymin lähdössä joka tapauksessa joulukuun jälkeen, mutta saakos suomesta edullisemmin ? Lähinnä Turusta tai Tampereelta. Muualta tulee kuitenkin postikulut matkaan mukaan. |
pahala 07.12.2005 22:12:23 (muokattu 07.12.2005 22:14:16) | |
---|
|
Skebaristi 07.12.2005 22:19:16 | |
---|
power-soundissa taisi olla 94 euroa http://www.power-sound.fi/ Thomannilta toki saa sen 3 vuoden takuun. Ne ei pahemmin pidä kiirettä niitten takuu hommien kanssa. Ainakin omalla kohdalla sain odotella aika kauan... |
Jungleman 08.12.2005 10:51:40 | |
---|
Mistäköhän tuo edullisimmin lähtisi matkaan ? Thomannilla hinta oli 99euroa Veikkaanpa että ainakin Tammerpiano ja -soitin myy tuohon hintaan, ellei halvemmallakin. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 J-boy #5 |
Zeni 08.12.2005 10:59:04 | |
---|
Alkaa näköjään tosissaan kotimaisetkin puljut käymään kisaan Thomannia vastaan. Epikin tuli lopulta ostettua Suomesta ja kyllä nyt näyttää siltä että tuon kuutionkin käyn hakemassa. Rumpalin kalvot (remo ambassador) ja mun kaapelit (cordial+neutrik) menee silti vielä tilaukseen thomannilta. |
Kuinka paljon sulla menee kaapeleita? |
shovi 08.12.2005 11:55:54 | |
---|
Paljo maksaisit käytetystä? Non omnes, qui citharam habent, citharoedi sunt. "Eivät kaikki joilla on kitara, ole kitaristeja". |
Hannu H. 08.12.2005 12:11:20 | |
---|
Salossa näin pianokartanossa muistaakseni yhden tommosen hyllyssä jokuaika takaperin. |
Zeni 08.12.2005 12:42:38 | |
---|
Kuinka paljon sulla menee kaapeleita? Kaapelia tulee noin 50metriä. Basisti ottaa myös ja hyvähän tuota on hyllylläkin olla. Neutrikin liittimiä arviolta 20kpl. shovi: Pistin privaa. |
efunkelist 08.12.2005 12:58:35 | |
---|
Mun mielestä jos microcuben saa kaksinumeroiseen hintaan niin se riittää. Mitä sitä juoksemaan kahden euron takia eri puljujen välillä. Osta microcube sellasesta liikkeestä jota haluat kannattaa: jos joku ei myy satasella tai alle niin sellaista puljua ei kannata supporttaa. |
Zeni 08.12.2005 15:27:24 | |
---|
Mun mielestä jos microcuben saa kaksinumeroiseen hintaan niin se riittää. Mitä sitä juoksemaan kahden euron takia eri puljujen välillä. Osta microcube sellasesta liikkeestä jota haluat kannattaa: jos joku ei myy satasella tai alle niin sellaista puljua ei kannata supporttaa. Olet aivan oikeassa, suomalaisten firmojen nettitarjonta on vaan niin heikkoa ettei hintoja/valikoimaa tahdo löytyä netistä. Ei ollut tietoa muuta kuin yhden liikkeen 125euroa. Yleensä ottaen mua ei innosta soitella/kierrellä kaikkia lähialueen kauppoja läpi. Olen sen verran periaatteen mies, että ostan kyllä kamani mieluummin Suomesta kuin ulkomailta. Epi maksoi suomessa muistaakseni 60euroa enemmän kuin Thomannilta eli lopullisesti siitä maksoin sen 40euroa enemmän, mielestäni kannatti. Suuremmissa tilauksissa tuo Thomann vie vaan voiton hinnan takia, niin kuin nytkin kun 3 tyyppiä tilaa kerralla, ei siis postikulutkaan hirvitä. Vaikka monien mielestä se ainut oikea tapa on soittaa puljuun (mailejakaan ei lasketa) niin jos itse olisin kauppias niin keskittyisin tosissani myös nettiin. Suuri osa kaupasta kuitenkin käydään siellä helppouden takia ja tulevaisuudessa määrä varmasti vain kasvaa. Oho, tulipa taas ooteetä. |