Aihe: Supperheads
1
HaloOfFlies
08.12.2005 10:37:58 (muokattu 08.12.2005 10:39:56)

Tuolla toisessa ketjussa tuli mainittua tämän yhtyeen nimi, ja tulikin siitä sitten heti mieleen että moniko muistaa tämän hienon kotimaisen pop-yhtyeen 90-luvun puolivälistä? Itse omistin joskus Dinner-levyn, täytyy hankkia se uudestaan. My Green Eyed Monster on hyvä biisi.

Supperheads-solisti Kimmo Valtanenhan toimii, kuten kaikki varmaankin tietävät, Sony BMG:n Suomen-osaston toimitusjohtajana, mutta mitäs muille bändin jäsenille kuuluu?
First they steal your mind and then they steal your soul
mr_b
08.12.2005 10:42:46

Muistan, mutta en välttämättä kauheasti pitänyt. Silloista brittipop-kermaa, yritti olla jokin Charlatans, mutta kuullosti minusta aina Lightning Seedsiltä. Tämä kokemus parin äänitteen ja muutamaisten keikkojen perusteella.

En minä Pansiesista tai Superistakaan pitänyt. Candy Darling oli/on paras!
Paha musta enkeli vei pikku julmurin
Feggy
08.12.2005 10:49:28 (muokattu 08.12.2005 11:11:44)

En minä Pansiesista tai Superistakaan pitänyt. Candy Darling oli/on paras!

Candy Darling oli ainakin omaperäisimmän kuuloisin noista, mikä johtui varmaan siitä, että vaikutteet taisivat tulla enemmänkin vähemmän tunnetuilta jenkkibändeiltä ihan omien ideoiden lisäksi. Mustakin Supperheads oli vähän sellainen suomen versio jostakin, samoin Super. Pansiesilla oli kyllä hetkensä. Tuon nokkamiehellä Sam Shinglerillä on nykyään Montevideo, jonka demo kuulosti aika hyvältä. Levy tulossa kohta.
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
HaloOfFlies
08.12.2005 10:52:08

Tämä bändihän muutti kelkkaa muotivirtausten mukaan? Ensin trendikkäästä brittipopista sen hetkiseen trendimusaan (mitä en muista) ja floppasi rajusti.

Kieltämättä kuuntelin sitä hiphop-matskua ihmeissäni, että onko tämä tosiaankin se sama yhtye joka teki hyviä poppibiisejä 90-luvun puolivälissä ja loppupuolella. Rap-osasto ei toiminut minulle, muistelen mieluummin sitä poppi-Supperheadsia.
First they steal your mind and then they steal your soul
mr_b
08.12.2005 11:55:50

Tuon nokkamiehellä Sam Shinglerillä on nykyään Montevideo, jonka demo kuulosti aika hyvältä. Levy tulossa kohta.

Jep http://www.mntvdo.com/ Ihan hyvältä kuullostaa, tosin tajunta ei räjähdä. Yhtyeen rumpalikin oli muuten Pansiesissä ja basistikin näyttää kovin tutulta, mutta en osaa sijoittaa.

Supperheadsin Kimmo Valtanenhan on nykyään iso levymoguli, olikos nyt Sony BMG:n suomenosaston pomo?
Paha musta enkeli vei pikku julmurin
minidriver
08.12.2005 12:26:31

Muutaman kerran näin livenä (niihin poppiaikoihin) ja täytyy sanoa että toimi (muistaaksein) aivan helevatan hyvin. Mut sitten tapahtui jotain mikä hämmästytti, kummastutti, vieroksutti ja värisytti sellaisella huonolla tavalla... Vähän kuulin niitä uudempia aluevaltauksia jaja... menin jokseenkin sanattomaksi.
Pyry
11.12.2005 01:12:35
haha, kyseisestä yhtyeestä kaksi jäsentä ovat kotoisin samasta kylästä kuin minä ja mieleeni muistuu vain biisi nimeltä king kong gang :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)