Aihe: Passo, Ukkoslintu vai EB-3?
1 2 3
2541
14.11.2005 12:19:22

73 tuli myös EB0:sta pitkäkaulainen malli EB-4L, jossa humbuckeri oli keskellä bodyä precisionmaisessa paikassa.

EB-4L on hieman eri basso kuin EB-0L:
http://www.gibsonbass.com/EB4L_1.php
Myös 0:n ja 3:sen humbucker siirtyi hieman keskemmäs vuonna 1972, 4:n humbucker oli kuitenkin erilainen.
fox
15.11.2005 00:47:52

Mites tää Valley Arts-paletti menee kun mulla oli tossa taannoin (nykyään Seer-0:lla) semmonen Samickin 6-kielinen basso, joka mainosti olevansa jotenkin Valley Artsin tuotantoa myös?

Niin jossain vaiheessa (semmosta netti-bulletiinia lukasin) Valley Artsin kerrottiin siirtyneen Juszkiewickin ja kumppanien haltuun.. Samickin kanssa oli niil aikasemmin tosiaan jotain proggista, ilmeisesti toimi (vähän ku Hoshino USA) sellasena kokoonpano/kustomointipaikkana Samickin kitaroille ja bassoille Jenkkilän markkina-alueella. Toki Valley Arts teki/tekee omia kitaroita myös.. Olen paria Samickin heevi-keppiä joskus laitellu, muistaisin, että ainakin toisessa oli joku juttu, että sanoi kaveri sen olevan Samick/Valley Arts..
Kaipa tää uus "hallitus" koittaa taas tehdä Gibsonista menneitten aikojen (Norlin) moniala-bändikamavalmistajan..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Beelsebub
18.11.2005 13:09:37
Onko kellään kokemuksia tosta Epiphone EB3:sta? Ja paljonkohan kannattais käytetystä pulittaa?

EB3 löytyy täältä ja olen vähän siinä rajoilla että myynkö sen pois vai en. Basso on jonkun verran kaulapainotteinen ja soitin eroaa toisesta bassostani sen verran paljon ettei se sovi omaan sormilla soittoon mitenkään joten vähän turhaanhan tuo täällä nurkissa pyörii. Toisaalta plekulla tuota soittelee ihan mielellään ja on sillä ihan hyviä bassoraitoja äänitetty joten siinä mielessä kyllä ihan kelpo peli. Ja onhan se kaiken lisäksi ihan helvetin hienon näköinen.

Tällä yksilöllä olen pitänyt hintaa 220€. Tiedä nyt siitä sitten onko se paljon vai vähän. Kommentoikaa ihmeessä jos hinta on ihan pielessä.
juici
05.12.2005 17:09:59

Ja nyt se on kotona. Kävin Thunderbirdin hakemassa tänään kotiin ja en kadu. Kaulapainoinenhan tuo on ja kättä joutuu hieman oudosti pitämään, mutta siihen tottuu. Vahvarin kanssa ehdin testaamaan liikkeessä viis minsaa ja kotona pikku kitarapurkilla toisen mokan, mutta hyvä on. Katsokaa vaikka oma kuva.
"Vittu kun täällä on kylmä..." Perkele, ei Kannaksellakaan '42 lämmin ollu!
Diablero
05.12.2005 17:31:38
Nyt on kyllä pakko sanoa että en lähde yleisen mielipiteen matkaan. Ukkoslintua kokeilleena minulle tuli se fiilis, että se on jotenkin käsittämättömän tönkkö pökkelö. Presaria suosittelisin ennemmin.
Ja se kaulapainoisuus on kyllä ollut aika rassaavaa.
Tosin riippuu vähän soittotyylistä. Itse soittelen aika säälimättömästi kovaa, ja haluan että kielstä lähtee muutakin kuin säveliä.
Jos haluaa saada jotain dynamiikan tapaista ja soittelee plekun kanssa ja plekukädellä haluaa sitä funkahtavan tyyppistä aksenttimeiningiä niin ei toimi thinderbird.
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)