Aihe: Hara Laukkanen tarjattiin Turo's Hevi Geestä
1 2 3 4 5 6 7 8
Musiikkia korville
07.12.2005 09:45:15

Turo's Hevi Geen keulakuva Hara Laukkanen on nyt sitten vuorostaan tarjattu. Taitaa olla buumi menossa, että pistetään solistit pihalle. Uskoisin, että monia tanssimusiikin parissa työskenteleviäkin on kyseinen yhtye jollain tapaa jossain vaiheessa koskettanut, joten mitä arvoisat ystävät ajattelette asiasta?

http://www.turoshevigee.com/tiedote.htm
Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään
uruttaja
07.12.2005 09:58:00
Turo's Hevi Geen keulakuva Hara Laukkanen on nyt sitten vuorostaan tarjattu. Taitaa olla buumi menossa, että pistetään solistit pihalle. Uskoisin, että monia tanssimusiikin parissa työskenteleviäkin on kyseinen yhtye jollain tapaa jossain vaiheessa koskettanut, joten mitä arvoisat ystävät ajattelette asiasta?

http://www.turoshevigee.com/tiedote.htm

Samalla keikalla ollut yhdesti. Ei jäänyt mitään mieleen. Kerran olen sattunut ajatumaan niiden keikkapaikalla Kajaanissa. Meininki siellä oli aika kova. Voi kuitenkin olla että Laukkanen ei ole ollenkaan korvaamaton, uusi solistihan on ollutkin siinä bändissä ennen.
Musiikkia korville
07.12.2005 10:32:05

Samalla keikalla ollut yhdesti. Ei jäänyt mitään mieleen. Kerran olen sattunut ajatumaan niiden keikkapaikalla Kajaanissa. Meininki siellä oli aika kova. Voi kuitenkin olla että Laukkanen ei ole ollenkaan korvaamaton, uusi solistihan on ollutkin siinä bändissä ennen.

Vaikka alkupuheeseen kirjoitinkin, niin itseä kys bändi ei ole suuremmin koskettanut. Uraa kunniotan kuitenkin... Livenä en oo bändiä nähny, mutta Haran ja Hukkasen oon tavannu. Taustoistakin olin kuullu jo aiemmin ja homma oli kyllä arvattavissa...

Ei se Laukkanen varmaan korvaamaton ole, mutta kyllä toi todnäk vaikuttaa jotenkin. Hyvä kuitenkin bändille, että on valmis kaveri hyppäämään puikkoihin.
vanhami
07.12.2005 10:34:40
Ammattimiehiä taitavat olla, kun eivät kelpuuta mitä tahansa edes mikserikseen, lainaus lavakartasta:

At least 24 ch. professional mixing console ( NO Behringer, Alto, Spirit by Soundcraft etc. )

hou hou ;)
JK
07.12.2005 11:25:17
Laukkasen Hara on tuttu mies jo keskikouluajoista. Ei oo paljon nähty tai tavattu vuosien varrella, mutta jo silloin aikanaan oli melkoinen verbaalivirtuoosi.
Pojat on pitäneet Lahden "Rokulippua" korkeella pitkään ja luulenpa että Hara on ollut kantavana voimana noiden biisien sanoituksissa.

Tarkemmin en tiedä mikä mättää, mutta luulen että alkkoholilla on taasen osansa asiassa...

Harahan oli jonkin aikaa sivussa ja teki jotain telkkujuttuja, tais olla mukana "Iskelmäprinssi"- leffassakin.
"Koirani ovat kaikkiruokaisia ja pitävät erityisesti pienistä lapsista"
pekkajau
07.12.2005 14:42:23
No voi harmi!
Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia.
Malakias
07.12.2005 17:04:31
Viinahommat hyvät hommat!
It's allways too Loud
pekkajau
07.12.2005 18:04:18
Harri ilmeisesti inspiroitui liikaa joistakin omista tekemistä teksteistään?
Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia.
Tankoprinssi
07.12.2005 20:15:50

Vieraskirjasta poimittua:

Vaikea kuvitella Turoja ilman Haraa. Melkein sama kuin Popeda ilman Patea! Kannattaisko harkita bändille uutta nimeä, esim TURO`S HEVI BEE... jatkoja!
Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras
poppamies
07.12.2005 21:08:53

Voe vittu ku oli huonoa musaa. Kuuntelin kaikki kolme kappaletta mitä pojilla on etusivullaan. Ei voi kuin pöyritellä päätä...aivan järkyttävää...
Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! M Y Y T Y !
buntta
07.12.2005 22:12:34
Oon ollu samalla keikalla kolme kertaa. Laukkanen oli oikein mukava heppu. Eräällä kerralla soitin heidän miksaajansa toivomuksesta heidän rummuillaan. Rumpalin toive/vaatimus oli, että mitään rumpujen asentoja/säätöjä ei saa muuttaa. Juu ei, rummuthan tunnetusti ovat standardi-asennossa. Ymmärtäisin paremmin perusteettoman toiveen, jos olisin itse halinnut ko. pyttyjä lainata. Oho, lipsahti sivuraiteille...taas...
Musiikkia korville
08.12.2005 08:27:07

Aika kipakka mutta rehti tunnustus Laukkaselta. Saattaishan tällainen takahuoneiden "sisustaminen" toisaalta olla aika raskasta todistettavaa keikkojen lomassa:-). No, asioilla on aina monta puolta ja totuutta.

http://www.uusilahti.com/puheenaiheet.php?category=4&story=1783

Aika jännää tekstiä. Onkohan ihan selvinpäin antanut tuotakaan lausuntoa...
vanhami
08.12.2005 08:34:36 (muokattu 08.12.2005 09:01:53)
Ei voi muuta sanoa kuin rokkenroll!!!
uruttaja
08.12.2005 08:37:48
Aika jännää tekstiä. Onkohan ihan selvinpäin antanut tuotakaan lausuntoa...

Ilmanaikuista pullistelua. Ei se Hara niin iso stara ole, että vois rikkoa paikkoja, vai onko teidän mielessä joku sellainen stara jonka pitää rikkoa systeemeitä ku vähän harmittaa. Valo paistoi silmään!!!!!
Musiikkia korville
08.12.2005 08:41:36

Ilmanaikuista pullistelua. Ei se Hara niin iso stara ole, että vois rikkoa paikkoja, vai onko teidän mielessä joku sellainen stara jonka pitää rikkoa systeemeitä ku vähän harmittaa. Valo paistoi silmään!!!!!

Ei oo niin iso stara. Eikä oo kukaan muukaan. Ei jaksa ymmärtää...
uruttaja
08.12.2005 08:42:32
Ei oo niin iso stara. Eikä oo kukaan muukaan. Ei jaksa ymmärtää...

Sekoviaosastolle meni poika. Alkoholilla voidaan epäillä olevan asian kanssa yhteyttä.
Sertzo S
08.12.2005 08:45:06 (muokattu 08.12.2005 08:45:45)
Jos mä olisin aikoinani vittuuntunut pahasti saadessani aiheetta potkut pändistämme, niin eivät jotkut enää terveinä silloin vähään aikaan keikkoja olisi tehneet, niin kuseen jouduin aikoinani tuosta taloudellisesti.

No, ei vaiteskaan. Suurien starojen tyyliin Laukkanenkin perustamastaan pändistä lähti ja se oli hänen tyylinsä tehdä niin, jota en tässä tämän kummemmin tuomaroi.
uruttaja
08.12.2005 08:48:06
Jos mä olisin aikoinani vittuuntunut pahasti saadessani aiheetta potkut pändistämme, niin eivät jotkut enää terveinä silloin vähään aikaan keikkoja olisi tehneet, niin kuseen jouduin aikoinani tuosta taloudellisesti.

No, ei vaiteskaan. Suurien starojen tyyliin Laukkanenkin perustamastaan pändistä lähti ja se oli hänen tyylinsä tehdä niin, jota en tässä tämän kummemmin tuomaroi.

Kuka perkele tuommosta bändikaveria viittii katella? Sitä olis pitäny huimia turpaan jo aikapäiviä, eikä hyssytellä. Noilla juopoilla on semmonen ihme systeemi, että hommat kusevat päivä päivältä aina enemmän käsille. Bändikaverit ovat antaneet pystölleen mahdollisuuden pahentaa taudinkuvaansa, joten osa syyllisistä löytyy sieltä.
isojussi
08.12.2005 08:58:35
Hara on ehdottomasti Suomen paras lauluparodiasanoittaja.

Helevetin hyvä tekstintekijä.
Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)