Chrissie 04.12.2005 22:24:46 | |
---|
"Big Brother –fiilistelyä on luvassa vielä kahtena sunnuntaina. 11.12. klo 21.30 nähdään Pertun fiiliksiin finaalihumun jälkeen pureutuva Big Brother – Voittajan viikko. Viikkoa myöhemmin, 18.12. klo 21.30 palataan muiden 11 kilpailijan tunnelmiin ohjelman jälkeen ohjelmassa Big Brother – Missä he ovat nyt?." Eli homma jatkuu vielä parin jakson verran. Jippii! Kuulostaa vähän viime perjantaisen meetinkiaamun esiintyjältä eli ei osata lopettaa ajoissa! Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "Forget what you don't know yet." Chroma Key - Get Back in the Car |
carlos 04.12.2005 23:35:03 | |
---|
Kuulostaa vähän viime perjantaisen meetinkiaamun esiintyjältä eli ei osata lopettaa ajoissa! Joo. Eikös tästä nyt yksi varoittava esimerkki löydy? Nimittäin popstars! Olihan se melko huvittavaa, kun n. kuukausi Indx:n levyn julkistamisen jälkeen löysin kyseisen lätyn Anttilan tarjouskopasta. Maksoi vitosen. Tämon paskaa, sanoi terveydenhoitaja vitsiä kertoessaan. |
Kapane 05.12.2005 09:20:55 | |
---|
Joo. Eikös tästä nyt yksi varoittava esimerkki löydy? Nimittäin popstars! Olihan se melko huvittavaa, kun n. kuukausi Indx:n levyn julkistamisen jälkeen löysin kyseisen lätyn Anttilan tarjouskopasta. Maksoi 3e. Jutta Jussila päätti kohottaa julkista imagoaan ja keksi itselleen taiteilijanimen. TERNIMAITOR. |
MV 05.12.2005 09:30:28 | |
---|
Tuli käytyä tuolla Pertun fanisivuilla lukemassa pöördismejä...Siellähän on jumalauta puolet ihan järkyttävää paskaa! Siellä oli just jotain notta: "Nyt on aika voittaja olo." Itse menin niitä hauskoja leiskautuksia lukemaan enkä mitä vaan Pertun suusta tullutta... |
Alpha 05.12.2005 09:45:12 | |
---|
Itse menin niitä hauskoja leiskautuksia lukemaan enkä mitä vaan Pertun suusta tullutta... Et ole ainoa jota ärsyttää. Kyllä siellä joitain suhteellisen hyviäkin, kunhan vaan jaksaa selata... |
Jarkko G. 05.12.2005 09:52:45 | |
---|
Tuli käytyä tuolla Pertun fanisivuilla lukemassa pöördismejä...Siellähän on jumalauta puolet ihan järkyttävää paskaa! Siellä oli just jotain notta: "Nyt on aika voittaja olo." Itse menin niitä hauskoja leiskautuksia lukemaan enkä mitä vaan Pertun suusta tullutta... Juuh, BB foorumilla kun lueskeli noita niin oli näköjään kaikki kelvannut "pöördismiksi" mitä Perttu suustaan päästeli. Teinit .. niitä on niin helppo miellyttää. "And in the end, the love you take is equal to the love you make.." |
porcupine 05.12.2005 12:34:13 | |
---|
Kakko = kotka = komppi "Liity Teostoon, ni ei tarvii ryhtyy punkkariks." - meidän basisti (hieno mies) |
Alpha 05.12.2005 12:47:32 | |
---|
Mitäs täällä... Mari on ihan jees ja niinku joku tuolls BB-foorumilla sanoi, niin sopii ohjelmaan yhtä hyvin kuin farkkuihinsa...soon sexy. Ja tuo "Missä he ovat nyt?": Iina jatkaa puheterapeuttina. Hanna ottaa julkisuudesta kaiken irti nauttien Valkovenäläsiä. Kathy tekee mallin töitä. Minna on lähellä romahtaa lopullisesti. Tiina suunnittelee kovasti oman putiikin perustamista. Terhi on hostellissa edelleen. Mika tekee edelleen töitä koordinaattorina. Timo on päässyt malliksi taas. Jani jatkaa käännöksiään. Antti S tekee Drag-Showta. Antti A on jossain päin maailmaa. PERTTU on seonnut julkisuudestaan täysin ja viettää yönsä sillan alla. |
Jormaz 05.12.2005 14:20:13 | |
---|
Juuh, BB foorumilla kun lueskeli noita niin oli näköjään kaikki kelvannut "pöördismiksi" mitä Perttu suustaan päästeli. Teinit .. niitä on niin helppo miellyttää. Ns. Tatu ja Eeka-ilmiö, hyi saatana! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
kyseinen 05.12.2005 14:30:44 | |
---|
Iina jatkaa puheterapeuttina. Eihän se osaa puhua edes itse. Hanna ottaa julkisuudesta kaiken irti nauttien Valkovenäläsiä. Asiaa. Kathy tekee mallin töitä. Täh? Minna on lähellä romahtaa lopullisesti. Antaa sortua vaan. Tiina suunnittelee kovasti oman putiikin perustamista. Saahan tuota suunnitella. Terhi on hostellissa edelleen. Ja sinne jää. Mika tekee edelleen töitä koordinaattorina. Tylsää. Timo on päässyt malliksi taas. No hyi sanonkomikä. Jani jatkaa käännöksiään. Tylsää, osa 2. Antti S tekee Drag-Showta. No hyi sanonkomikä, osa 2. Antti A on jossain päin maailmaa. Toivottavasti jääkin sinne. PERTTU on seonnut julkisuudestaan täysin ja viettää yönsä sillan alla. En usko että menee kovin hevillä sekaisin. Ainakaan enempää kuin on jo luonnostaan. |
Juugeli 07.12.2005 21:57:38 | |
---|
Jahas, mainostivat juuri kohta ilmestyvää BB:n parhaat palat-dvd:tä Subilla. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Bilharzia 08.12.2005 05:00:42 | |
---|
|
Juugeli 08.12.2005 06:37:50 | |
---|
Oujea!! Siihen ei kyllä mikään kahden levyn paketti riitä. Kunnon boxi pitää olla. Noniin *Pernod äänellä* http://www.emi.fi/emi2/julkaisut/30/bigbrother25 Kuitenki valkattu ihan himmeet pätkät. Minä oisin varmasti valkannut paremmat, valkkaisin ainaki kaheksan tuntia parasta matskua kuukausien varrelta, päästaroina lähinnä Perttu ja Tiina. Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8
Pastilli? |
Jormaz 08.12.2005 08:48:31 | |
---|
Minä en tässä maailmassa enää halua elää!!! Mä tapan sut jos lupaat tappaa mut. Voi saatana ihan oikeesti ei kai kukaan tommosta paskaa osta?? Vaikka kyllä mäkin tapitin sarjaa aika urakalla niin en nyt jumalauta oikeasti alkais mitään "parhaita paloja" kattelemaan enää. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Jarkko G. 08.12.2005 09:32:16 | |
---|
Mä tapan sut jos lupaat tappaa mut. Voi saatana ihan oikeesti ei kai kukaan tommosta paskaa osta?? Vaikka kyllä mäkin tapitin sarjaa aika urakalla niin en nyt jumalauta oikeasti alkais mitään "parhaita paloja" kattelemaan enää. TV-Sarja julkaisu siinä missä muutkin. "Run to the bedroom, in the suitcase on the left
You'll find my favourite axe.." |
carnation 08.12.2005 11:37:43 | |
---|
Oujea!! Siihen ei kyllä mikään kahden levyn paketti riitä. Kunnon boxi pitää olla. Noniin *Pernod äänellä* http://www.emi.fi/emi2/julkaisut/30/bigbrother25 Mitä vittua, vain 4 tuntia? Eihän se riitä mihinkään. 4 tunnin kooste kolmesta kuukaudesta, mitä siihenkin mahtuu. Sano minun sanoneen, mutta parin kuukauden päästä tulee taatusti BB-dvd-boxi vol 2. |
Tellervo 08.12.2005 12:45:18 | |
---|
"Tuokin teksti oli semmonen, että sen joko ymmärtää tai ei." – odd |
Kapane 08.12.2005 15:04:25 | |
---|
Sairautta. Tästä kun kehittyy vielä satavarmana pandemia ja seuraavaksi tulee Idols parhaat palat:/ Lopeta homoilu ja kuuntele Dillingeriä! |
aivokuolio 08.12.2005 16:14:26 | |
---|
Tästä kun kehittyy vielä satavarmana pandemia ja seuraavaksi tulee Idols parhaat palat:/ Idolsin parhaat palat-dvd tuli jo sillon ekan Idolsin jälkeen. mustan huoneen testi. |