Aihe: Absoluuttinen Nollapiste - Mahlanjuoksuttaja
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
tatska
05.12.2005 11:35:59
hyvä keikka. päällimmäisenä mielessä se kun tommi luki jotain toppahousumyynti-ilmoitusta biisien välissä.

näki että pojilla oli hyvä henki lavalla. kivaa..
lxi
05.12.2005 11:56:30
hyvä keikka. päällimmäisenä mielessä se kun tommi luki jotain toppahousumyynti-ilmoitusta biisien välissä.

Itse asiassa vieläpä kesken biisin.

Pidin keikasta, koska pidän uudesta levystä. Vanhempi materiaali (se vähä minkä soittivat) meni vähän enemmän toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua
tuhti
19.12.2005 13:11:56
Abson kotisivuilla Liimatta näköjään vähän availlut Mahlanjuoksuttajan arvoitusta. Eli jos haluaa tyytyä omiin tulkintoihinsa, lopeta viestin lukeminen välittömästi tämän luettuasi. Ja tänään tavastialle!

Mitä merkitystä merisuolalla ja lamppuöljyllä on Ruukunvalajille?

-Ne ovat mirhamin kaltaisia sakramentaaliaineita.

Eikö se matkamuistomyyjä-äijä ole Ruukunvalaja, kun se kerran tulee sitä tietä pitkin ostamaan sitä öljyä ja suolaa?

-Matkamuistoyrittäjä ei nimenomaan osta öljyä ja suolaa, vaan hänen kohtaamansa maanomistaja. Sen sijaan matkamuistoyrittäjä vihitään Ruukunvalajiin. Hänen vaimolleen käykin myöhemmin ikävästi, mutta onko kyse hänen mustasukkaisuudestaan vaiko Ruukunvalajien kostosta?

Monta ruumista Mahlanjuoksuttajan kansien välistä löytyy?

-Onko siellä muita kuin se, jonka selkään suihkuverho tarttui ja se kenet tulilla ammuttiin.

Entä kuinka monella henkilöllä on henkinen tai taloudellinen kiintymys purukumiin?

-Kahdella.
"persoonallista" - Kim
porcupine
19.12.2005 14:01:44
tommi luki jotain toppahousumyynti-ilmoitusta biisien välissä..

Oliko kyseessä Rakka-Tex? Joskus tuli Tavalla ihan järjetön Rakka-Tex -jami. Niin hauskaa mulla ei ole olut koskaan. Ja tänään Tavastialle taas.

Abson kotisivuilla

Hmm, kaksi purkkaihmistä. Mmmielenkiintoisssschta.
Emmie tiijä, ko mie oon Lappeenrannasta.
tuhti
19.12.2005 14:24:46
Hmm, kaksi purkkaihmistä. Mmmielenkiintoisssschta.

Jeps, toi avaa koko pelin uudestaan. Ne veljekset varmaan?
"persoonallista" - Kim
aksiom
19.12.2005 15:33:15 (muokattu 19.12.2005 15:33:48)
Jeps, toi avaa koko pelin uudestaan. Ne veljekset varmaan?

Huomatkaa sanat "henkinen tai taloudellinen". Jos suomeksi sanotaan: toinen valmistaa ja toinen syö. Taloudellinen: "mahlapuristeita lasten hampaisiin", henkinen: "kysyn heti purkkaa..."

Mutta ei siitä sen enempää. Luulen että olen sisäistänyt tarinan suhteellisen hyvin - vaikka luultavasti vain luulen niin, heh. On sitä tullut kyllä valvottua yö jos toinenkin kansivihkosen kanssa :)

Homma aukesi välittömästi kun tajusin kuka on äänessä Aution saaren irtaimen lopussa "Surullisen laulun lauloin marjastajan löytymisestä..."-kohdassa.
Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08)
Hate
19.12.2005 21:48:09

Nyt on tullut tutustuttua kyseiseen levyyn, enkä oikein lämpeä kunnolla kuin yhdelle kappaleelle; Onko meiltä kuulunut meteliä?

Pääasiassa levyllä häiritsee se, että laulusta tulee joka välissä mieleen Hector.

Tykkään kyllä enempi tuosta vanhemmasta materiaalista, Neulainen Jerkunen on kovasti ollut mieleeni viimeaikoina. Pitää käydä levykaupassa hakemassa virallisina noita alkupään levyjä.
the bull is not here, where is the bull?
2112
20.12.2005 09:15:26
Eilinen tavastian keikka oli kyllä loistava, soittiko ne koko mahlanjuoksuttajan?
Jalmis
20.12.2005 14:28:10
Oli kyllä mainio keikka! En ole edes kuullut tätä uutta levyä, mutta ei haitannut yhtään, että vetivät melkein pelkästään uusia biisejä. Mahtavia biisejä! Täytyy käydä ostamassa levy pikimmiten.
Se oli elämäni omituisin joulu.
Pedroz
20.12.2005 18:17:58

Mitäs biisejä encoreina tuli eilen? Kiehuin kateudesta kun kaveri kertoi, että kuusi biisiä olivat soittaneet Mahlan jälkeen.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
tuhti
20.12.2005 20:07:17 (muokattu 20.12.2005 21:38:09)
Mitäs biisejä encoreina tuli eilen? Kiehuin kateudesta kun kaveri kertoi, että kuusi biisiä olivat soittaneet Mahlan jälkeen.

Jaa, "setti" oli Mahlanjuoksuttajan biisit, siinä välissä Kiilakivi. Encoreja oli ne kuusi, järjestyksessä: Eläimen varmuus, Ja jos, Eräät tulevat juosten, Hyviä muistoja huomenna suihkuun, Yli 1000 erilaista kasvia (WUHUU! Loistava kipale, varsinkin lopputunnelmointi) ja viimeisenä Silti.
"persoonallista" - Kim
Pedroz
20.12.2005 21:24:42

Eräät tulevat juosten oli kuulemma yksi.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
aksiom
21.12.2005 00:23:03
Eräät tulevat juosten oli kuulemma yksi.

Ihan kunnioitettavaa. Joku nollapisteen sivuilla "kysy nollapisteeltä" osiossa:

"Olen tulossa katsomaan teitä ensimmäistä kertaa joulukuussa Tavastialle, ja olisi oikein mukavaa, jos voisitte soittaa Eräät tulevat juosten."

Johon vastasivat:

No katotaan, sanoi isä kun penikkana tahdoimme ostattaa sillä jotain.

Soittivat näemmä perkeleet.
Frank Zappa: Joe's Garage - Packard Goose (3:15 - 4:08)
aikavaikea
02.01.2006 08:02:09
Lumiveistoskilpailu! Upeaa! http://absoluuttinennollapiste.fi/muut/lumiveistoskilpailu/
Pulkka pääpalkintona :-).
Vastailen minulle osoitettuihin kommentteihin ja oikaisen virheelliset väittämät niin kauan kuin niitä julkisessa keskustelussa tulee. - Janne F.
aikavaikea
02.03.2006 12:03:17
Lumiveistoskilpailu! Upeaa! http://absoluuttinennollapiste.fi/muut/lumiveistoskilpailu/
Pulkka pääpalkintona :-).

Ja kilpailu on ratkennut. Lumiveistoskilpailun voitti jääveistos. Kuinka sopivaa!
Two shits and a fuck.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)