Jenka 07.12.2005 17:37:08 (muokattu 07.12.2005 20:24:12) | |
---|
Yllätyksenä tuli, että tältä suurelta suosikkibändiltäni julkaistiin tässä juuri uusi levy. Lähdin heti innokkaana hankkimaan tämän levyn, A present from the past. Kyseessä on tuplalevy, sisältäen yhteensä 32 biisiä. Tässä parhaillaan kuuntelen ensimmäisiä biisejä ja oikein hyvältä kuulostaa, aika seesteisiä biisejä ollut tähän mennessä. Ei suinkaan huono asia. Lehtistä tutkittaessa selviää, että sinkkujen b-puolia ja EP-levyjen biisejä löytynee tältä tuplalta. Ja se on vain hieno juttu; näitä en omista enkä ole kuullutkaan aiemmin. Näemmä muutama ennen julkaisematonkin. Ehdottomasti aarre Tsool-diggarille! Ja voi että on muuten tyylikäs ulkoasukin! Enemmän ehkä kommentteja sitten kun olen kuunnellut kokonaan läpi tämän tupla-tuotoksen. Olen vain ihan täpinöissäni tällä hetkellä ja piti tulla heti mainostamaan! Tätä kuuntelemalla kohti ensi viikon keikkaa! "Ei ole mikään pieni taito nukkuminen: onhan välttämätöntä valvoa sitä varten koko päivä" |
carnation 07.12.2005 17:45:52 | |
---|
Olenkohan nyt aivan väärässä, mutta ilmeisesti osa tämän kokoelman uusista biiseistä piti päätyä Origin Vol. 2:lle, tai näin jostain muistaakseni luin? Päättivät sitten koostaa ne samaan pakettiin noiden harvinaisempien ep- ja singleraitojen kanssa, joka ei ole lainkaan hassumpi idea. Varsin tuhdilta paketilta näyttää ja tekisi mieli kyllä hankkia tuo. Aikaisempia TSOOL-levyjä ei tällä hetkellä hyllystä löydy, mutta olen kyllä kuunnellut ne aikanaan melkoisen puhki. Tuleekohan seuraavaksi sitten se Origin Vol. 2? Hieno bändi, hienoa musiikkia! |
Muovinen 07.12.2005 20:42:09 | |
---|
Vasta ostin yhden tämän bändin levyistä, en muista minkä, mutta hyvältä se kuulostaa. Juu, jatkakaa ;) |
Olenkohan nyt aivan väärässä, mutta ilmeisesti osa tämän kokoelman uusista biiseistä piti päätyä Origin Vol. 2:lle, tai näin jostain muistaakseni luin? Päättivät sitten koostaa ne samaan pakettiin noiden harvinaisempien ep- ja singleraitojen kanssa, joka ei ole lainkaan hassumpi idea. Varsin tuhdilta paketilta näyttää ja tekisi mieli kyllä hankkia tuo. Aikaisempia TSOOL-levyjä ei tällä hetkellä hyllystä löydy, mutta olen kyllä kuunnellut ne aikanaan melkoisen puhki. Tuleekohan seuraavaksi sitten se Origin Vol. 2? Hieno bändi, hienoa musiikkia! Olet oikeassa ja kyllä se Vol.2 on myös tulossa, ei vain kukaan taida tietää milloin.... Perhana! Onhan tuo käytävä ennen keikkaa poistamassa. Music's my life, Moxey. |