Temetius 21.11.2005 12:15:25 (muokattu 21.11.2005 14:13:17) | |
---|
Aloittelijankaan ei kannata ostaa shaibaa, mutta mikä olisi malli/merkki missä hinta/laatu suhde parhaiten kohtaa? Yamahat ovat kuulemani/lukemani mukaan aika varmoja, joten silmä osuikin torgetilla olleeseen oppilasmallin yamahaan =>TRUMPETTI YAMAHA T100S (YTR2325S) http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=80340 Mitä mieltä arvon raati on tästä? Entäs amatit/pearl riverit? Kokemuksia kiitos! I'm Batman |
El Condor 22.11.2005 20:07:07 | |
---|
=>TRUMPETTI YAMAHA T100S (YTR2325S) http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=80340 Mitä mieltä arvon raati on tästä? Yamahoissa hinta ja laatu yleensä kohtaavat erittäin kauniilla tavalla, joten voin suositella. Itsekin olen Yammulla aloittanut, ja tuntuvat olevan erittäin tasalaatuisia. Entäs amatit/pearl riverit? Kokemuksia kiitos! Amateissa on soitettavia yksilöitä, Pearl Rivereissä ei niinkään. Jos on mahdollisuus saada Yamaha, B & S tai vaikka Jupiter, niin kehotan välttämään noita. Venttiilit ovat yleensä luokattomat, soundi nuhainen ja vire sekä viimeistely heikkoja. Vappuisille kännikeikoille, mökkireissuille ja puolihuolimattomiksi sivusoittimiksi ne ovat omiaan, mutta jos on vähänkin vakavammalla mielellä liikkeellä, niin kyllä nuo pillit tarjoavat aloittelijoille vähän liikaa haastetta... Noitten Amatien, Pearl Riverien ja Thomannien suurin ongelma on epätasalaatuisuus. Isoon joukkoon sattuu aina OK yksilöitä, mutta toista ääripäätä tapaa paljon useammin. Vaihtoarvo on myös olematon, jos joskus meinaa hankkia paremmankin torven. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
isojussi 23.11.2005 22:15:23 (muokattu 23.11.2005 22:17:23) | |
---|
Komppia Kontoorille. Jos haluu halvan, kandee ostaa Amati. Se niitten parempi oppilasmalli (213???) on ihan ok. Likalla on semmonen. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
steelysam 23.11.2005 22:19:58 | |
---|
Komppia Kontoorille. Jos haluu halvan, kandee ostaa Amati. Se niitten parempi oppilasmalli (213???) on ihan ok. Likalla on semmonen. Jupiter on nykyyän hyvä ja laadukas merkki. Suosittelen. My name is James Bond, James. |
isojussi 23.11.2005 22:21:52 | |
---|
Jupiter on nykyyän hyvä ja laadukas merkki. Suosittelen. Mä oon yhtä Juoiterin pasuunaa (Tosin site oppilas-ergo-sikaniska-mallia) kokeillu ja tuntu heppoiselta. Mut olis kyllä kiva päästä kokaseen niitten pro-malleja. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
steelysam 23.11.2005 22:25:09 | |
---|
Mä oon yhtä Juoiterin pasuunaa (Tosin site oppilas-ergo-sikaniska-mallia) kokeillu ja tuntu heppoiselta. Mut olis kyllä kiva päästä kokaseen niitten pro-malleja. Ne promallit on ihan hyviä, parempia kuin monet Bachit! My name is James Bond, James. |
isojussi 23.11.2005 22:31:25 | |
---|
...parempia kuin monet Bachit! Tasaisesta laadusta puheenollen..... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
steelysam 23.11.2005 22:33:45 | |
---|
Tasaisesta laadusta puheenollen..... mä lähen baariin! My name is James Bond, James. |
isojussi 23.11.2005 22:36:53 | |
---|
mä lähen baariin! Hyvin sanottu siellä takana! Ota yks napanteri munkin puolesta, kun mun tarvii olla jo aamuysiltä liikenteessä. Ei heebot oo liikenteessä tai rempalla perjantaina? Mulla olis kokolailla Stadin sydämessä veto. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
steelysam 23.11.2005 22:38:10 | |
---|
Hyvin sanottu siellä takana! Ota yks napanteri munkin puolesta, kun mun tarvii olla jo aamuysiltä liikenteessä. Ei heebot oo liikenteessä tai rempalla perjantaina? Mulla olis kokolailla Stadin sydämessä veto. SKJ plays The Beach Boys Tavastialla perjantaina. My name is James Bond, James. |
isojussi 23.11.2005 22:40:26 | |
---|
SKJ plays The Beach Boys Tavastialla perjantaina. Monelta alkaa - ja mihin asti bändin setti kestää? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
steelysam 23.11.2005 22:41:49 | |
---|
Monelta alkaa - ja mihin asti bändin setti kestää? 23.00 - 00.30. My name is James Bond, James. |
isojussi 23.11.2005 22:46:05 | |
---|
23.00 - 00.30. Näköjään. Hm. Mulla loppui Kaivarissa kohellus vähän yhentoista jälkeen. Hmmm..... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
steelysam 23.11.2005 22:46:49 | |
---|
Näköjään. Hm. Mulla loppui Kaivarissa kohellus vähän yhentoista jälkeen. Hmmm..... sinne vaan. nyt baariin! My name is James Bond, James. |
isojussi 23.11.2005 22:56:12 | |
---|
sinne vaan. nyt baariin! Moro! Palataan asiaan - hallituskin suorastaan kehotti. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
El Condor 25.11.2005 12:50:50 | |
---|
Jupiter on nykyyän hyvä ja laadukas merkki. Suosittelen. Puhaltelin yks päivä Jupiterin pro-trumpettia ja se oli ainakin tosi hyvä. Eräänkin kohtuullisen tunnetun suomalaisen bilebändin sektio taitaa nykyään suosia Jupiteria... Mutta siis oikeasti, Jupiter on nykyään erittäin varteenotettava merkki. "Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time." |
isojussi 25.11.2005 12:54:59 | |
---|
...Mutta siis oikeasti, Jupiter on nykyään erittäin varteenotettava merkki. En epäile. Vaikka esim. online trombone forumissa se on leimattu aivan..... Jupiterin Cortez-mallin venttiilipasuuna olis kiinnostava. Ja eiks niillä oo Williamsin-kopio-vetopeli. Mun yks kaveri (pro) soittaa pelkärtään Jupiterin foneja ja kehuu niitä kovasti. Hyvältä ne ainaskin kuulostaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Taannoin soitin trumpettia ja silloin ostin käytettynä trumpetin, merkiltään Conn. Sanooko tuo merkki mitään että minkälainen soitin on kyseessä? Vai ovatko ihan yksilöitä aina. tosi basic systeemit mut varmasti fätti soundi |
isojussi 08.12.2005 08:54:01 | |
---|
Conn on kova. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
MC JayD 17.12.2005 19:41:13 | |
---|
Jupiterin mäki heitän tähän. Mulla on ittellä kakkos tai kolmostorvena ja tykkään: kevyt soitettava, mukavan kevyet venttiilit ja ihan kohtuullinen saundi, joka tietysti on soittajasti kiinni 97 %. Tänään on elämäni paras päivä, itse asiassa ainoa. |