Pilot_B612 14.07.2003 18:55:09 | |
---|
no juu. mulla on ollu pitkän aikaa semmonen olo että ihmiset välttelee kid a:ta ja amnesiacia sen takia että sitä on arvosteluissa tituleerattu "vaikeiksi". perkele, äijät on kuunnellu idm:ää ja tehny levyt. ei se vaikeeta oo. yrittäkää edes. Ensimmäinen 'vaikea' Radiohead minulle on ollut tämä uusin 'Hail to the thief'. En ymmärrä miten muka kyseinen orkesteri olisi jotenkin 'vaikea'. Helekati hyvvää mussiikkia! |
aiiT 14.07.2003 21:32:43 | |
---|
Saako aiheeseen vastata, jos on täysin fanaattinen Rh-ihminen, jolta kaikenmoiset kritiikinrippeet ovat kadonneet jonnekin jumaloinnin ja tunnemyrskyjen sekaan? Piti vielä sanoa tuosta levystä, että parin kuukauden kuuntelun jälkeen on ilo huomata, miten joka viikolle (päivälle?) löytyy aina eri suosikki, joka sopii fiiliksiin tai tilanteeseen tai toimii muuten vain hyvin. Varsinaisia inhokkeja ei ole, vaikka joskus jotain biisejä skippaankin kuuntelematta. Jep. Mainiota. We are accidents waiting to happen. |
PekKampela 15.07.2003 00:46:15 | |
---|
Eipä ole mulle vielä levy kauheasti auennut, aika vähän tosin olen laiskuuttani sitä vielä kuunnellutkaan. Ostin muuten sen special edition, en kyllä tiedä miksi. Nyt ei ole kansiakaan, lyriksejä on vaikeampi lukea sekä julisteita en muutenkaan seinällä pidä...! Kolme euroa oli hintaero ja se humallutti minut. Tosin julisteessa on hienon sekavaa sähellystä... Kyllä se hylamaito muroissa menee! |
Chemo 15.07.2003 11:20:14 | |
---|
Ne mitään totaalisen uudensuuntaista luoneet Kid A:lle. Niin siis, meinasin sitä että tekevät jotain semmoista mitä eivät oo itse tehneet ennen. |
Sgt. Baker 18.07.2003 19:52:02 | |
---|
Omasta mielestäni Hail to the Thief on pettymys, vaikkei Radiopäiltä olisi voinutkaan enää odottaa The Bendsin tai OK Computerin tasoista albumia. Ei näköjään edes Kid A:sta parempaa... Hail to the Thief on kovin keskinkertainen tekele. There there on bändin kaikkien aikojen huonoin avaussinkku, mutta silti albumin ehdotonta parhaimmistoa. Viisitoista biisiä on paljon ja ainakin The Gloamingin ja Myxomatosisin olisi voitu karsia huoletta pois. Varsinkin jälkimmäinen on aivan hirveä rimanalistus! |
The Gloaming ja Myxomatosis ovat levyn parhaimmistoa. Loistavia kappaleita. |
Makuupussimies 19.07.2003 10:40:53 | |
---|
RADIOHEADIN PITÄIS TEHÄ METALLIII!!!!!!1111 Sarkasmia... Anteeksi. "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
Sgt. Baker 19.07.2003 11:26:49 (muokattu 19.07.2003 11:30:52) | |
---|
The Gloaming ja Myxomatosis ovat levyn parhaimmistoa. Loistavia kappaleita. Hyvä, että joku tykkää. Itselleni kyseisten biisien konesoundit ovat liikaa. Kaikkea ei sentään pidä sulattaa. EDIT: Niin ja eiköhän joku Revolving doors ole jo tarpeeksi raskas ja metallinen biisi... =) |
krushing 19.07.2003 13:07:58 | |
---|
Hyvä, että joku tykkää. Itselleni kyseisten biisien konesoundit ovat liikaa. Kaikkea ei sentään pidä sulattaa. Minä olen kyllä myöskin The Gloaming -fani. On se vaan Hieno. |