Flow 07.12.2005 13:50:58 | |
---|
On taas yhtä hohotusta koko touhu... I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
J.Hollström 07.12.2005 13:54:39 | |
---|
Mistä lähtien Metallica on ollut Rock, pop tai alternative -kamaa? Jukka Hollström |
Rattata 07.12.2005 13:56:25 | |
---|
Olen muuten varmaan ainoa, jonka mielestä se kurkkupurkkivirvelisoundi on hiton toimiva. Et ole. Mä pidän niistä myös. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |
aku.miettinen 07.12.2005 14:13:03 | |
---|
Mistä lähtien Metallica on ollut Rock, pop tai alternative -kamaa? Loadista. |
Maatuva_muumi 07.12.2005 14:34:09 | |
---|
Loadista. Tuen tuota ^^ Mutta onneksi st. anger ilmesty. Hevi on parasta paskanakin. |
Veikko 07.12.2005 14:53:32 | |
---|
Metallicalla kantripiisejä? Kuunelkaas nyt kantria ennenkö noin tyhmiä alettaa jauhamaan. Mama Said -piisissä oli toki kantrimainen slickki, mutta ei se nyt siitä piisistä kantria tee. Taustalaulaja on lyömäsoitin |
etnopoju 07.12.2005 15:59:48 | |
---|
No esimerkkeinä seuraavat: Ride The Lightning, Fade To Black, Master Of Puppets, One, Blackened, Enter Sandman, Nothing Else Matters, The Unforgiven,Sad But True.. niitä on vaikka kuinka, mä en jaksa luetella niitä kaikkia. Metallica on tehnyt monia hittejä. Itse en ole esimerkiksi radiossa kuullut koskaan yhtään Load:lla ja Re-load:lla olleita biisejä. Ja metallicalla oli rahapula. ne itse sanoivat sen. en usko, että ride the lightning tai master of puppets olivat varsinaisia hittilevyjä myyntinsä puolesta, tosin voin olla väärässä, koska en ole niin perehtynyt aiheeseen. joku joka on voi varmaan kertoa? oli vai? lars taisi vetää justicen aikoihin sitten useemman miltsin nenästä sisään. |
etnopoju 07.12.2005 16:01:56 | |
---|
One oli oikeastaan bändin ensimmäinen hitiksi luokiteltava kappale. Siitä se todellinen läpimurto lähti käyntiin. Vaikka esim. Master Of Puppets ja Ride The Lightning kiipesivätkin listoilla korkealle, ei niitä soitettu radiossa lainkaan. Blackilta, Loadilta ja Re-Loadilta sen sijaan on tullut radiohittejä melkoinen määrä. Mama Said, Until It Sleeps, Unforgiven II jne. itse asiassa nyt voisi joku määritellä mitä tässä tapauksessa tarkoitetaan "hitillä". mun tietääkseni se viittaa nimenomaan levymyyntiin eikä radiosoittoon. onko täällä jotain asiantuntevia paikalla? |
etnopoju 07.12.2005 16:03:33 | |
---|
Noh, voihan se olla kyllä noinkin, mutta enemmän minä olen noita vanhoja kuullut radiosta kuin näitä torsoksi jääneiden loadin ja re-loadin biisejä. onko radiosoitto ylipäätään osoitus siitä, että levy on jotenkin musiikillisesti kiinnostava? tällä perusteella britney spears ja backstreet boys hakkaa metallican 100-0. |
Mistä lähtien Metallica on ollut Rock, pop tai alternative -kamaa? minne sä sen sitten laittasit? klassinen vai etno/jazz/proge osastolle? okei, metallicalla on tietty progevaikutteita, mutta metallica on alun perin "punk" teinien bändi ja punk = pop. |
carnation 07.12.2005 16:21:49 | |
---|
minne sä sen sitten laittasit? klassinen vai etno/jazz/proge osastolle? okei, metallicalla on tietty progevaikutteita, mutta metallica on alun perin "punk" teinien bändi ja punk = pop. Mitähän se sinäkin taas selität... Metallica -> "Keskustelua raskaammasta musiikista" |
Bee-äf 07.12.2005 16:28:50 | |
---|
Mistä lähtien Metallica on ollut Rock, pop tai alternative -kamaa? Siitä lähtien kun roots-osastolla alettiin höpistä purplesta ja zeppeliinistä. We're getting old. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
etnopoju 07.12.2005 17:05:29 | |
---|
Mitähän se sinäkin taas selität... niin sitä vaan, että metallican rootsit on punkissa ja metallissa. punk oli loppujen lopuksi aika beatlesia. |
The Nakkisormi 07.12.2005 17:29:47 | |
---|
Larssi on ihan huono. Proud member of KISSARMY |
carnation 07.12.2005 17:33:11 | |
---|
|
MV 07.12.2005 17:44:40 | |
---|
Tekisi mieli sanoa, että: "Paskaa sieltä tulee, sanokaa mun sanoneen!" Mutta en sano koska enää sitä ei tiedä yhtään mimmosta kamaa suoltavat...Toivottavasti ei ainakaan st.angerin tapasta paskaa. |
ps3t 07.12.2005 18:13:23 | |
---|
Tekisi mieli sanoa, että: "Paskaa sieltä tulee, sanokaa mun sanoneen!" Mutta en sano koska enää sitä ei tiedä yhtään mimmosta kamaa suoltavat...Toivottavasti ei ainakaan st.angerin tapasta paskaa. Tässä on hyvä päätös tälle keskustelulle. Teknisyys on perseestä. |
mie 07.12.2005 18:37:11 | |
---|
Nyt lähti Load levykaupasta mukaan. Kunhan olen tätä tovin kuunnellut, niin saatte sitten tietää absoluuttisen totuuden siitä, lähtikö Metallica Blackin jälkeen alamäkeen. |
Maatuva_muumi 07.12.2005 18:42:03 | |
---|
oli vai? lars taisi vetää justicen aikoihin sitten useemman miltsin nenästä sisään. Rahapula joo, ja Jameshan se oli kans aika alamäessä. Tuskin se muute vierotuksessa olisi ollut? Tuskin kukaan terveenä menee vierotukseen. Sinne ne rahat meni. Hevi on parasta paskanakin. |
Hornanturska 07.12.2005 20:59:00 | |
---|
punk = pop. JES! (^c^)__b |