klunssila 07.12.2005 15:25:24 | |
---|
Tässä suora lainaus Auraviihteen ilmoitustaululta. Lähtisitkö mukaan kelkkaan?? - klunssila ******************************* Hei! Hakisin omaan bändiini 2 laulajaa 4 sähkökitaritia , laulavan rumpalin ja Tavallista kitaraa soittavan henkilön. Mielellään omat kamppeet. Pyrin vastamaan kaikille. Bändi perustettaisiin vasta vuonna 2008 mutta nyt jo minulla on haku käynnissä. Bändi olisi Yölinnun tyyppinen mutta soitettaisiin muutakin kuin Iskelmää. Joten ei muuta kuin ilmoituksia tulemaan. Vastaukset osoitteeseen: sepe151@luukku.com. (07.11.) http://www.auraviihde.fi/ilmoitustaulu/index.html ********************************** Oli miten oli, mutta näin on! |
uruttaja 07.12.2005 15:28:44 | |
---|
Tässä suora lainaus Auraviihteen ilmoitustaululta. Lähtisitkö mukaan kelkkaan?? - klunssila ******************************* Hei! Hakisin omaan bändiini 2 laulajaa 4 sähkökitaritia , laulavan rumpalin ja Tavallista kitaraa soittavan henkilön. Mielellään omat kamppeet. Pyrin vastamaan kaikille. Bändi perustettaisiin vasta vuonna 2008 mutta nyt jo minulla on haku käynnissä. Bändi olisi Yölinnun tyyppinen mutta soitettaisiin muutakin kuin Iskelmää. Joten ei muuta kuin ilmoituksia tulemaan. Vastaukset osoitteeseen: sepe151@luukku.com. (07.11.) http://www.auraviihde.fi/ilmoitustaulu/index.html ********************************** Mä katoin kans tuota ilmoitusta. Mutta taitaa olla joku ihan erikoismies joka hakee soittajia tuommosella kattauksella. Oliskohan kuitenkin enemmän tuolla mielikuvitusosastolla koko juttu? Laitoitko cv:n? |
Musiikkia korville 07.12.2005 15:36:50 | |
---|
Mä katoin kans tuota ilmoitusta. Mutta taitaa olla joku ihan erikoismies joka hakee soittajia tuommosella kattauksella. Oliskohan kuitenkin enemmän tuolla mielikuvitusosastolla koko juttu? Laitoitko cv:n? Mä voisin laittaa. Voitais perustaa sen kanssa duo, kun minä ja muut persoonani hoitaisimme nuo kaikki vaadittavat. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
v_m_kangas 07.12.2005 15:36:54 | |
---|
Tässä suora lainaus Auraviihteen ilmoitustaululta. Lähtisitkö mukaan kelkkaan?? - klunssila ******************************* Hei! Hakisin omaan bändiini 2 laulajaa 4 sähkökitaritia , laulavan rumpalin ja Tavallista kitaraa soittavan henkilön. Mielellään omat kamppeet. Pyrin vastamaan kaikille. Bändi perustettaisiin vasta vuonna 2008 mutta nyt jo minulla on haku käynnissä. Bändi olisi Yölinnun tyyppinen mutta soitettaisiin muutakin kuin Iskelmää. Joten ei muuta kuin ilmoituksia tulemaan. Vastaukset osoitteeseen: sepe151@luukku.com. (07.11.) http://www.auraviihde.fi/ilmoitustaulu/index.html ********************************** Tiedän ainakin yhden tämän tyylisen projektin olevan vireillä, tosin siinäkin tuo 2008 on hiukka liian kaukana, mutta 2007 olisi jo realistinen. Eli tässä tapauksessa, jonka tiedän, nämä Kalloset ymv. bongasivat hepun ja päättivät ryhtyä tekemään koenauhoituksia ja nyt sitten single soi jo radiossa ja on tulevaisuudelle kaavailussa bändiä jne. Humppaa tai soita humppaa |
klunssila 07.12.2005 15:39:03 | |
---|
Mä katoin kans tuota ilmoitusta. Mutta taitaa olla joku ihan erikoismies joka hakee soittajia tuommosella kattauksella. Oliskohan kuitenkin enemmän tuolla mielikuvitusosastolla koko juttu? Laitoitko cv:n? Joo laitoin cv:n. Onhan mulla itelläni 4 kitaraa, osaan soittaa ja rumpuja ja ääntäkin tulee kurkusta tarvittaessa.... Hieno ilmoitus! Oli miten oli, mutta näin on! |
Joo laitoin cv:n. Onhan mulla itelläni 4 kitaraa, osaan soittaa ja rumpuja ja ääntäkin tulee kurkusta tarvittaessa.... Hieno ilmoitus! heh, multa tulee rummut kurkusta... ;) Oli miten oli, mutta näin on! |
uruttaja 07.12.2005 15:52:13 | |
---|
Tiedän ainakin yhden tämän tyylisen projektin olevan vireillä, tosin siinäkin tuo 2008 on hiukka liian kaukana, mutta 2007 olisi jo realistinen. Eli tässä tapauksessa, jonka tiedän, nämä Kalloset ymv. bongasivat hepun ja päättivät ryhtyä tekemään koenauhoituksia ja nyt sitten single soi jo radiossa ja on tulevaisuudelle kaavailussa bändiä jne. Kyllä tuommonen aikataulu on liian optimistinen. Siinä kerkiää monet, monet ajella ohi ja sivuitse Kallosella nimenomaan. Bändiin sitoutuminen voi olla myös vähän hakusalla noin pitkälle ajalle. No, katotaan. |
v_m_kangas 07.12.2005 15:58:29 | |
---|
Kyllä tuommonen aikataulu on liian optimistinen. Siinä kerkiää monet, monet ajella ohi ja sivuitse Kallosella nimenomaan. Bändiin sitoutuminen voi olla myös vähän hakusalla noin pitkälle ajalle. No, katotaan. Kyllä, kyllä...mut nää kaverithan uskoo kaiken mitä nämä heidän mielestään jumalan asemassa olevat levymogulit sanovat ja laittavat kaikenmaailman kyselyjä liikkeelle hyvissä ajoin. Humppaa tai soita humppaa |
Ukko 07.12.2005 16:27:40 | |
---|
Hei! Hakisin omaan bändiini 2 laulajaa 4 sähkökitaritia , laulavan rumpalin ja Tavallista kitaraa soittavan henkilön. Mielellään omat kamppeet. Pyrin vastamaan kaikille. Bändi perustettaisiin vasta vuonna 2008 mutta nyt jo minulla on haku käynnissä. Mihin tarvitaan noin monta kitaristia ? 4 sähkistä ja yksi "tavallinen". Ja sitoutumisaikataulu tuntuu aika optimistiselta. Entäpä keikkaliksat noin isolla kokoonpanolla ? Kaksi laulajaa, rumpali, viisi kitaristia ( ilmoituksen mukaan ) basisti ( olettaakseni ) ja itse artisti. Siitähän tulee jo kymmenen kakunjakajaa. |
pekkajau 07.12.2005 17:03:29 | |
---|
Mihin tarvitaan noin monta kitaristia ? 4 sähkistä ja yksi "tavallinen". Ja sitoutumisaikataulu tuntuu aika optimistiselta. Entäpä keikkaliksat noin isolla kokoonpanolla ? Kaksi laulajaa, rumpali, viisi kitaristia ( ilmoituksen mukaan ) basisti ( olettaakseni ) ja itse artisti. Siitähän tulee jo kymmenen kakunjakajaa. Taitaa olla tekeillä joku suomen Eagles? Piereminen on modernin ihmisen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia. |
half 07.12.2005 17:22:37 | |
---|
Taitaa olla tekeillä joku suomen Eagles? Tai Shana naa Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 07.12.2005 18:19:21 | |
---|
Tai Shana naa "Sha Na Na"!!!! My name is Baron, Sir Baron. |
Tankero 07.12.2005 18:21:03 | |
---|
"Sha Na Na"!!!! Olisko ne ihan sitä. |
Sandy 07.12.2005 18:21:30 | |
---|
Eiköhän toi oo ihan vitsi? Niin mä ainakin käsitin kun luin ton ilmoituksen.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Tankero 07.12.2005 18:24:30 | |
---|
Eiköhän toi oo ihan vitsi? Niin mä ainakin käsitin kun luin ton ilmoituksen.. Niin se kyllä äkikseltään tuntuis |
R.Syke 07.12.2005 18:28:58 | |
---|
"Sha Na Na"!!!! Sha Ta Na !!!!! |
baron 07.12.2005 19:42:27 | |
---|
Sha Ta Na !!!!! Sanokaa mitä sanotte, mutta niitten "Duke of Earl" on mahtava piisi. Erikoisesti se lauluriffi. Hirttäkää mut, mut mä olin Ma keräämässä varoja Lastenklinikan hyväksi ja jouduin laulamaan sen karaokessa ja keräsin ison möreä-äänisen "enkelikuoron" laulamaan sitä riffiä takanani. My name is Baron, Sir Baron. |
Sam 07.12.2005 20:35:50 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta niitten "Duke of Earl" on mahtava piisi. Erikoisesti se lauluriffi. Hirttäkää mut, mut mä olin Ma keräämässä varoja Lastenklinikan hyväksi ja jouduin laulamaan sen karaokessa ja keräsin ison möreä-äänisen "enkelikuoron" laulamaan sitä riffiä takanani. Tarkoitit siis heidän VERSIOTAAN biisistä "Duke of Earl" jonka levytti Gene Chandler 1961. Oli pakko täsmentää :) |
jeppeq 07.12.2005 22:06:39 | |
---|
laulamaan sitä riffiä Siinä se on ollu Riffi ihmeissään ku Barska on päästellyt.. Soitan - olen siis olemassa |
riff 07.12.2005 22:15:35 | |
---|
Siinä se on ollu Riffi ihmeissään ku Barska on päästellyt.. Oodi Halssilan läskipäälle! Soundi painaa mutta haitari vain painaa. |